• Daar kwam ik nu opeens op, geen idee of ik hier al een topic over heb geopend of dat er al een is. Nouja.

    Ik zie op Hyves van die mensen die de hele tijd elkaar schatje en liefje en mooi meisje enzo noemen. Dan heb ik echt iets van:



    Nu snap ik dat niet iedereen die dat doet zo... grrr is. Maar het zijn van die mensen die ook met zo'n duck face op de foto gaan en zo. >__>

    Dat is echt al heel lang zo hoor.
    Ik vind 'liefje' nog niet zo erg. Maar ik heb wel een gruwelijk hekel aan woorden zoals schatje, lobbi (hoe je het ook schrijft), swag, lekkerding etc.

    Jup, klef gedoe. (cat)


    You are beautiful, you are love.

    Ik lach me altijd dood om zo'n dingen x'p


    The soul needs autumn.

    Wie zit er nog op Hyves deze dagen?
    Maar ja, enorm klef (cat)


    #WWED - What Would Emma Do?

    Can't see the pic :/


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Oh wacht dat is niet eens belangrijk...


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Silverlance schreef:
    Dat is echt al heel lang zo hoor.
    Ik vind 'liefje' nog niet zo erg. Maar ik heb wel een gruwelijk hekel aan woorden zoals schatje, lobbi (hoe je het ook schrijft), swag, lekkerding etc.

    Oh dat woord zocht ik! Lekkerding, omijngod, wat een erg woord. o_o

    Ik kan daar ook zo niet tegen. Maarja, ik heb nog nooit iemand gehad die dat tegen mij gezegd heeft :') Dus ik kan er weinig over zeggen.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Mijn vriend noemt mij "zijn meisje". (cat)
    Maar ja, zulke mensen zijn wel ontzettend irritant! D: Meh. Kill it with fire please!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Silverlance schreef:
    Dat is echt al heel lang zo hoor.
    Ik vind 'liefje' nog niet zo erg. Maar ik heb wel een gruwelijk hekel aan woorden zoals schatje, lobbi (hoe je het ook schrijft), swag, lekkerding etc.


    Wat dacht je dan van 'Shorty' of 'Shawty'?
    of hoe meisjes zichzelf graag noemen 'Shawtylioussss'


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."


    Mijn reactie op mensen die zo doen(cat)^


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Haha, ik ga weleens met een duckface op de foto om het juist totaal belachelijk te maken.


    Everything's an illusion

    Junns schreef:
    Wie zit er nog op Hyves deze dagen?
    Maar ja, enorm klef (cat)


    Ik heb twee dagen op Hyves gezeten.. Maar ik snapte er niets van en er zaten ook niet erg veel Belgen op die site


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Dat kan inderdaad irritant zijn!

    Een klasgenote zei laatst liever tegen mij en toen had ook zoiets van, waarom zegt ze dat nou? En een andere klasgenote noemt mij wel eens wijffie maar dat vind ik dan niet erg.


    Physics is awesome

    Cupidity schreef:
    (...)

    Ik heb twee dagen op Hyves gezeten.. Maar ik snapte er niets van en er zaten ook niet erg veel Belgen op die site

    Ik zit erop omdat ik geen bal van Facebook snap en bijna niemand van mijn vrienden erop zitten.