• Daar kwam ik nu opeens op, geen idee of ik hier al een topic over heb geopend of dat er al een is. Nouja.

    Ik zie op Hyves van die mensen die de hele tijd elkaar schatje en liefje en mooi meisje enzo noemen. Dan heb ik echt iets van:



    Nu snap ik dat niet iedereen die dat doet zo... grrr is. Maar het zijn van die mensen die ook met zo'n duck face op de foto gaan en zo. >__>

    Wrm mag ik m'n chickieees nii sgatje noeme? <3.
    En jeweetzelluf is cool.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb daar ook echt een hekel aan. Mijn vriend mag ook geen schat of schatje tegen me zeggen, omdat ik dat lelijk vind. Liefje is nog goed, maar ik heb een hekel aan het woord schat. Ik vind het ook niet kunnen dat je dat tegen iedereen zegt. Ik zeg lieverd tegen mijn vriend en mijn beste vriendin, maar dat is het. Ik zeg het niet tegen iedereen of tegen elke vriendin. Das om te kotsen xD Haha, maarja sommige mensen doen dat om lief te lijken ofzo? Of om interessant te doen. Ik weet het niet, maar ik snap je ergernis.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Haymitch is de enige die schat mag zeggen. (cat)

    Sgatje r+r is back jeweetzelluf wjnmk wij voor altijd lufjoe hyves alles enso xxxxxxxx

    Ik wil voor de grap 'liefie' zeggen tegen mijn vriendinnen maar dat is alleen als ik vrolijk ben, dan vind ik het ook goed als ze mij een koosnaampje geven maar als het zo is als je wel eens ziet voorbij komen dan snap ik dat snap ik dat je er even raar bij kunt gaan kijken. Ik kan niet zeggen dat ik het irritant vind of wat ook want zo heel vaak word ik er niet mee geconfronteerd.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Barnabas schreef:
    Wat is er erg aan als mijn vriend "meisje" tegen me zegt? :'D Ik gebruik zelf geen koosnaampjes of wat dan ook, maar hij gebruikt alleen "meisje". Verder niets. Ik ga mezelf niet knock out slaan. (cat)

    Meisje is niet erg. Maar 'mijn meisje' klinkt zo vreselijk, hetzelfde als met 'mijn vrouwtje'. Blegh (cat)


    -

    Junns schreef:
    Wie zit er nog op Hyves deze dagen?
    Maar ja, enorm klef (cat)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ugh ja , ik haat die woorden ook...
    Onlangs heeft iemand me schatje patatje genoemd en toen geknuffeld..
    Het was behoorlijk eng (cat) En ja , het was een jongen en ik ben een meisje...

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 21:40 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Dragneel schreef:
    EDIT:

    Laten we JWZ niet vergeten.

    "JeWeetZelluf jonguh" Oh God no.

    Mijn vriend heet vanuit zijn afkorten JWZ ^^

    Maar ik snap inderdaad aan de ene kant niet wat mensen erop tegen hebben als een jongen zijn vriendin een koosnaampje geeft. Ik had daar eerst ook een hekel aan, maar nu vind ik het gewoon lief :')


    Deep inside, I've never felt alive

    Mijn ex-die-ik-niet-als-ex-beschouw-want-hij-is-een-liege-liege-liege-beest zei dat ook de hele tijd. WALGELIJK. (joehoe)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik zeg altijd "schat" tegen mijn vriendinnen. Dat is heel normaal bij ons. (We zijn allemaal 20 en ouder btw). Of ik noem ze "lady" of "woman".

    Vinden jullie "schatje" zo erg? Wat denken jullie over "mijn beer" of "beertje"? Dat vind ik echt.. ughhh... klef.


    WISH IT. DREAM IT. DO IT.

    LittleVirag schreef:
    Vinden jullie "schatje" zo erg? Wat denken jullie over "mijn beer" of "beertje"? Dat vind ik echt.. ughhh... klef.


    Ligt eraan wie het zegt tegen wie.


    Physics is awesome

    Sapientia schreef:
    (...)
    Mijn vriend heet vanuit zijn afkorten JWZ ^^

    Maar ik snap inderdaad aan de ene kant niet wat mensen erop tegen hebben als een jongen zijn vriendin een koosnaampje geeft. Ik had daar eerst ook een hekel aan, maar nu vind ik het gewoon lief :')

    Nee dat bedoel ik ook niet, ik bedoel van die "BFF's" die elkaar steerds zo noemen op Hyves en zo.

    In mijn oude klas zeiden er een hoop meiden de hele tijd "lieve schat" tegen elkaar, sercastisch bedoelt.
    Dus: "Nou, zo werkt dat anders niet hoor, lieve schat"
    Bitch please.

    Bemiddelaar schreef:
    Sgatje r+r is back jeweetzelluf wjnmk wij voor altijd lufjoe hyves alles enso xxxxxxxx


    you made my day x)


    | Reality is for people that lack imagination |