• Daar kwam ik nu opeens op, geen idee of ik hier al een topic over heb geopend of dat er al een is. Nouja.

Ik zie op Hyves van die mensen die de hele tijd elkaar schatje en liefje en mooi meisje enzo noemen. Dan heb ik echt iets van:

Nu snap ik dat niet iedereen die dat doet zo... grrr is. Maar het zijn van die mensen die ook met zo'n duck face op de foto gaan en zo. >__>

Dragneel schreef:
    (...)
    Ik zit erop omdat ik geen bal van Facebook snap en bijna niemand van mijn vrienden erop zitten.

Hahah, fb is toch niet zo ingewikkeld?(cat)

"I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

Barnabas schreef:
    Mijn vriend noemt mij "zijn meisje". (cat)
    Maar ja, zulke mensen zijn wel ontzettend irritant! D: Meh. Kill it with fire please!

Knock yourself out.

Hmm, ik heb altijd al een hekel gehad aan koosnaampjes, maar sinds ik nu een vriend heb, en hij noemt me de hele tijd 'schatje', 'schat', 'lieverd', 'lief', etc. en ik vind het niet eens meer erg :')
    Maar mijn vriendin en ik noemen elkaar altijd zo voor de grap, maar verder doe ik daar niet aan met vriendinnen :')

Deep inside, I've never felt alive

Mijn reactie op zulk soort foto's:

26 - 02 - '16

Ik noem mijn vriendinnen ook altijd schat of mop. Maar niet op facebook of whatever.
    En mijn vriend noemt mij zijn prinsesje, schat of schoonheid. Dat vind ik niet erg, ik vind het juist ontzettend leuk.

We'll still love each other, forever and always. <3

Ik deed dat eerst ook, maar inmiddels al jaren niet meer. Ik vind het nu echt verschrikkelijk.

Take risks and conquer your fears.

Nouja, ik vond het ook altijd vreselijk raar, vooral omdat ze het bij iedereen zeiden. o.o
    Ik zeg alleen ''lovely'' tegen een aantal vriendinnen van me, voornamelijk als ik in het engels tegen ze klets en ik noem mn vriend gewoon alleen liefje. Niet van alles en nog wat, gewoon alleen liefje.
    Er is één jongen in mn klas die me wel van alles en nog wat noemt, vrouwtje, wifey, mopje. dushi en weet ik veel wat, en óh wat vind ik het vervelend, aangezien we niet eens close zijn en er ziet er niet naar uit dat hij gaat stoppen.

Is het heel erg als ik het wel lief vindt als mijn vriend (of heel goede vrienden) dat tegen me zeggen? :x Haha, als het normaal blijft vindt ik het wel lief (:

Baby you're a firework, c'mon show them what you're worth.

Mijn vriend noemt mij lieverd en heel af en toe iets anders. Dat vind ik niet erg :Y) Zodra hij gaat zeggen mijn meisje, prinses of al die bullshit dan ga ik hem slaan. Dat gaat echt te ver :'D

-

Ik zeg wel eens 'hun' of zo, maar dat doe ik écht niet bij iedereen. Geen 'schatje' en dergelijk, dat vind ik zo.. hmmm.

"You can't spell bass without ass" -Zacky V.

Daar heb ik ook een hekel aan. Vooral wanneer een jongen zijn vriendin schatje of liefje noemt, kan ik echt wel kotsen. Ik vind dat zo klef en stom overkomen.

If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

Wat heeft iedereen ertegen als een vriendje zijn vriendin koosnaampjes geeft?
    Ik heb er juist een hekel aan als mijn vriend me bij mijn naam noemt. Dat doet ie nooit, dan word ik echt chagrijnig.

We'll still love each other, forever and always. <3

Mijn vriend noemt me lieverd of liefje ofzo, en dat vind ik echt super lief. Ik kan er niet mee zitten als iemand het zo af en toe doet, maar wel als het gewoon de hele tijd is.

Big girls cry when their hearts are breaking

EDIT:

Laten we JWZ niet vergeten.

"JeWeetZelluf jonguh" Oh God no.

Wat is er erg aan als mijn vriend "meisje" tegen me zegt? :'D Ik gebruik zelf geen koosnaampjes of wat dan ook, maar hij gebruikt alleen "meisje". Verder niets. Ik ga mezelf niet knock out slaan. (cat)

"Well, well. Look who we've got here!"