• Daar kwam ik nu opeens op, geen idee of ik hier al een topic over heb geopend of dat er al een is. Nouja.

    Ik zie op Hyves van die mensen die de hele tijd elkaar schatje en liefje en mooi meisje enzo noemen. Dan heb ik echt iets van:



    Nu snap ik dat niet iedereen die dat doet zo... grrr is. Maar het zijn van die mensen die ook met zo'n duck face op de foto gaan en zo. >__>

    Azulchica schreef:
    (...)

    Ligt eraan wie het zegt tegen wie.


    Als iemand jou probeert te versieren met zo'n wanhopige versier poging en je dan zo noemt... ;-)) Daar kan ik slecht tegen!


    WISH IT. DREAM IT. DO IT.

    Bemiddelaar schreef:
    Sgatje r+r is back jeweetzelluf wjnmk wij voor altijd lufjoe hyves alles enso xxxxxxxx


    The universal language of art.

    Och SchAtje, Je moEt je er niet zO dRUk om maken, YOLO weetJe? I mEn, let theM hev SWAG! JeweetSelLUF.
    HVJ WJNMK LIEFIE, YOLO! LUFJOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

    Not dus. Ik heb het niet zo op die Swaggermensen :s

    [ bericht aangepast op 9 okt 2012 - 18:47 ]


    Tijd voor koffie.

    Tsubaki schreef:
    Och SchAtje, Je moEt je er niet zO dRUk om maken, YOLO weetJe? I mEn, let theM hev SWAG! JeweetSelLUF.
    HVJ WJNMK LIEFIE, YOLO! LUFJOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

    Not dus. Ik heb het niet zo op die Swaggermensen :s


    Persoonlijk vind ik dat dit ver van "swag" afzit. x)


    | Reality is for people that lack imagination |

    LittleVirag schreef:
    (...)

    Als iemand jou probeert te versieren met zo'n wanhopige versier poging en je dan zo noemt... ;-)) Daar kan ik slecht tegen!


    Nou ja, het ligt natuurlijk ook wel aan de situatie. In zo'n situatie als jij beschrijft zou ik het ook niet prettig vinden als iemand mij schatje of iets in die richting zou noemen.


    Physics is awesome

    ahahha, ik vind het wel lol als vrienden onder elkaar, maar er zijn mensen die dat goed kunnen overdrijven.


    Don't let small minds convince you that your dreams are too big.

    Ugh. Heb daar zo'n hekel aan. Mocht iemand dat bij mij doen, dan maak ik meteen kenbaar da'k zoiets niet wil. Hahah :'D Maar, daarentegen vind ik koosnaampjes afgeleid van mijn eigen naam wel lief *O* Da's wat persoonlijker :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Hmm, no problem with that C:


    Pretty is just a pretty word.

    Azulchica schreef:
    (...)

    Nou ja, het ligt natuurlijk ook wel aan de situatie. In zo'n situatie als jij beschrijft zou ik het ook niet prettig vinden als iemand mij schatje of iets in die richting zou noemen.


    Yeah exactly. Vandaar dat ik daar dus een hekel aan heb. Dan moet ik weer aan die situatie denken en dat is niet zo fijn.


    WISH IT. DREAM IT. DO IT.

    Ik vind het niet zo erg eerlijk gezegd. (cat)


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Dragneel schreef:
    Haymitch is de enige die schat mag zeggen. (cat)

    Ik vermijd schat ook zoveel mogelijk. Ik vind het echt zo'n woord dat fake gangsters gebruiken en rare gekleurde mensen. Liefje vind ik kunnen, dat gebruik ik constant en ik zie niet in wat daaraan erg is.

    En over al die andere idiote woorden begin ik niet eens.

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 21:52 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Ik vermijd schat ook zoveel mogelijk. Ik vind het echt zo'n woord dat fake gangsters gebruiken en rare gekleurde mensen. Liefje vind ik kunnen, dat gebruik ik constant en ik zie niet in wat daaraan erg is.

    En over al die andere idiote woorden begin ik niet eens.

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 22:02 ]

    CyberLord schreef:
    (...)
    Ik vermijd schat ook zoveel mogelijk. Ik vind het echt zo'n woord dat fake gangsters gebruiken en rare gekleurde mensen. Liefje vind ik kunnen, dat gebruik ik constant en ik zie niet in wat daaraan erg is.

    En over al die andere idiote woorden begin ik niet eens.


    ars moriendi

    Dragneel schreef:
    (...)


    Ik wist niet hoe ik het netjes moest zeggen D: Ik wilde eerst neger zeggen!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Ik wist niet hoe ik het netjes moest zeggen D: Ik wilde eerst neger zeggen!


    'Straatjongeren'? (cat)
    Ik ken toch nog genoeg blanken die zo maar al te graag praten. Het staat voor geen meter maar ze schijnen het leuk te vinden.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.