• Ik vroeg me af wie er hier nog meer naar X Factor UK kijken :3
    Dus wie hier kijkt het nog meer, en wie is je favoriet? De mijne zijn James en Ella (: En wie vinden jullie dat er morgenavond uit moet gaan?


    Gary:
    Melanie Masson
    Christopher Maloney
    Carolyne Poole
    Kye Sones


    Tulisa
    Ella Henderson
    Lucy Spraggan
    Jade Ellis

    Louis
    MK1
    Union J
    District 3

    Nicole
    James Arthur
    Rylan Clark
    Jahmene Douglas

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 12:42 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 2 dec 2012 - 21:02 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Union J... ERUIT! Voor die klojo van een Christopher!
    ASDFGHJKL


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Fucking shit zooi, serieus. Christopher had er allang uit gemoeten. Had het Union J zo hard gegund dit, niet dat ik ze eerste had willen zien eindigen, derde plaats was perfect geweest, want ik weet gewoon dat James en Jahméne beter zijn, maar alsnog. Ik vind niet dat Christopher in de finale hoort te staan. ;a;a


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    De enige mensen die voor Christopher stemmen zijn Gary en een stel oma's.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik vind James geweldig!
    Hij maakt de liedjes echt heel speciaal, en Union J vond ik heel leuk.
    Maar dat die christopher er nog in zit snap ik niet, er is niks leuks aan hem.
    Achja, James wint toch wel. :)

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 22:02 ]

    Ik vind Christoper echt niet slecht ofzo, al is hij mijn ding niet, hij kan natuurlijk wel prachtig zingen, maar ik snap toch niet hoe het nu komt dat zoveel mensen hem speciaal blijven vinden ;s
    het ding is dat hij wel heel erg geliefd moet zijn en nu begin ik er voor te vrezen dat hij daadwerkelijk wint en dat vind ik er toch wel over.


    effort never betrays you

    Niet Union J. :-(
    Ik hoop echt dat James Arthur wint nu!


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Sheeran schreef:
    Niet Union J. :-(
    Ik hoop echt dat James Arthur wint nu!

    Jap, ik ook. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    NO, Jahmene moet winnen nu - ik gun het hem meer, omdat James het toch wel red.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Lane schreef:
    NO, Jahmene moet winnen nu - ik gun het hem meer, omdat James het toch wel red.

    Dat denk ik dus ook, ik denk dat Jahmene het ook nodig heeft om iets zekerder te zijn van zichzelf. Want volgens mij gelooft hij nog steeds niet in zichzelf, terwijl hij echt onwijs goed is.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Het punt is, Christopher kan onwijs goed zingen. Maar hij heeft niet "de xfactor"! Dat is waarom Rylan er zo lang in heeft gezeten, waarom is Christopher er dan niet uit?
    Degene die ik in de finale had willen zien staan, waren: James, Jahmene en District3.
    James omdat hij zo origineel en ontzettend goed is.
    Jahmene omdat hij het verdiend en ook zo goed is.
    En District3 omdat ze een boyband zijn, maar toch anders, al is het alleen maar omdat ze drie leden hebben, in plaats van vier/vijf.
    Maar goed, District3 red het wel en als Christopher derde wordt, James tweede en Jahmene eerste, ben ik helemaal blij.


    What do you do when the only person who can make you stop crying is the person who made you cry?

    Ik had dacht ik ergens lezen dat James en Jahmene sowieso een platencontract zullen krijgen, ook als ze niet winnen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Neiva schreef:
    Ik had dacht ik ergens lezen dat James en Jahmene sowieso een platencontract zullen krijgen, ook als ze niet winnen.

    Ik heb al gehoord dat het allemaal gesaboteerde shit is en James sowieso wint. Eerst zou Union J winnen, maar aangezien Modest Management ontslagen is of zo, gaat dat niet door.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    omfgggg ik ben te blij :D hahahaha wtf echt beste moment van het hele weekend ahahahahha :D :D (ik heb examens dus ja xd)


    effort never betrays you

    James :D


    To the stars who listen — and the dreams that are answered