• Inleiding Van Twilight.


    Isabella "Bella" Swan verhuist van het zonnige Phoenix, Arizona naar het regenachtige Forks, Washington om bij haar vader, Charlie, te leven. Ofschoon ze niet blij is met de verhuizing, maakte ze de keuze zelf zodat haar moeder kan reizen met haar nieuwe echtgenoot, Phil Dwyer. Phil is een honkbalspeler en verandert regelmatig van club.
    In de kleine school in Forks trekt Bella vanaf de eerste dag de aandacht en ze raakt vlug bevriend met enkele studenten. Tot haar grote ergernis strijden enkele jongens om haar aandacht. Bella staat immers niet graag in de schijnwerpers.
    Zelf wordt ze geïntrigeerd door Edward Cullen en zijn familie. Edward heeft een adoptiebroer Emmett en een adoptiezus Alice. Pleegkinderen Rosalie en Jasper Hale leven ook bij de familie. Hoewel ze allen verschillen in uiterlijk, zijn er tegelijkertijd enorme gelijkenissen tussen hen. Allen zijn ze buitengewoon mooi en volmaakt. Hun huid is zeer bleek (bijna wit) en rond hun ogen hebben ze allemaal blauwe schaduwen. Als Bella naast Edward moet plaatsnemen tijdens de biologieles, trekt Edward zich letterlijk helemaal terug en kijkt hij haar walgend aan. Enkele dagen later maakt Edward dit goed maar Bella heeft enorm veel vragen. Vooral omdat Edward de boot steeds afhoudt en haar probeert te ontmoedigen vrienden te worden. Volgens hem zou dit voor haar te gevaarlijk zijn. Nadat ze door Edward gered wordt, gaat ze op onderzoek. De oplossing wordt haar uiteindelijk aangereikt door Jacob Black, een vriend van de familie. De indiaanse Jacob vertelt haar een oude legende waarin de familie Cullen bestempeld wordt als vampiers.
    Edward spreekt uiteindelijk de waarheid en geeft toe dat zijn familie uit vampieren bestaat. Zij drinken dierenbloed in plaats van mensenbloed maar het blijft gevaarlijk. Hij onthult ook dat hij Bella in eerste instantie vermeed omdat de geur van haar bloed hem enorm aantrok.
    In het hele boek kunnen Edward en Bella hun gevoelens voor elkaar niet meer onderdrukken en worden ze verliefd. Edwards angst wordt waarheid als Bella in gevaar komt door James, een vijandige vampier. James is een jager die, enkel voor de sport, zijn zinnen op Bella heeft gezet. Met de hulp van zijn familie kan Edward Bella redden voor James haar kan doden. Terug in Forks verlangt Bella er naar ook vampier te worden, maar Edward weigert.


    REGELS:
    - Geen Acties van een Ander overnemen
    - OOC Tussen Haakjes
    - Enkel Vampiers zoals de Cullens & Denali's Mogen In Lapush Komen
    - De Volturi mag overal betreden waar ze willen, als ze iemand zoeken, Diegene heeft onnodig gedood of Daagde de volturi gewoon uit
    - Maximaal 3 tot 4 Rollen
    - NIET Onnodig doden
    - Zolang iemand een rol bespeeld, Hoef je niet te zeuren of jij de rol van hem of Haar mag hebben


    Personages:

    De Cullens
    Esmé Anne Platt Evenson Cullen || HurtedHeart
    Rosalie Lilian Hale || Squib
    Mary Alice Brandon Cullen || Tsubaki
    Isabella Marie Swan Cullen || Overexposed

    Renesmee Carlie Cullen || xTenshi

    Carlisle Cullen || WillNotLearn
    Edward Anthony Masen Cullen ||
    Emmett McCarty Cullen || Amicis
    Jasper Whitlock Hale ||
    WillNotLearn

    De Denali Clan
    Tanya Denali ||
    Kate Denali || HurtedHeart
    Carmen Denali || Overexposed
    Irina Denali ||

    Garrett Denali ||
    Eleazar Denali ||


    De Volturi
    Aro Volturi ||
    Marcus Volturi ||
    Caius Volturi ||

    Sulpicia Volturi ||
    Athenodora Volturi ||


    Wachten
    Alec Volturi || WillNotLearn
    Demetri Volturi ||
    Felix Volturi ||
    Afton Volturi ||
    Santiago Volturi ||

    Jane Volturi || VolturiBoss
    Chelsea Volturi || Rememberyoux
    Renata Volturi ||
    Heidi Volturi ||
    Corin Volturi ||


    De Quileute
    Jacob Black || Realist
    Leah Clearwater || MadeByHades
    Embry Call || [Realist
    Seth Clearwater || Amicis
    Quil Ateara V || Shooter
    Sam Uley ||
    Jared Cameron ||
    Paul Lahote ||
    Brady Fuller ||
    Collin littlesa ||


    Quileute Mensen
    Billy Black ||
    Sue Uley Clearwater ||
    Emily Young ||
    Rachel Black ||
    Rebecca Black ||
    Kim Connweller ||
    Claire Young || Leave

    [face=times]Als Je een verzonnen bijpersonage wil Moet je dit Invullen

    Naam En Voornaam:
    Leeftijd:
    Soort:
    Uiterlijk [Een foto en Uitleg zou handig zijn]:
    Karakter:
    Waar Hij/zij Bij Hoort:
    Extra Dingen:



    VRAGEN KUN JE ALTIJD STELLEN EN HET IS ALTIJD MOGELIJK

    OM MEE TE DOEN

    Ikzelf heb twilight niet geschreven Maar dat Heeft Stephenie Meyer gedaan We doen Het ongeveer rond de tijd van het Gevecht In Breaking dawn Part 2 en Daarna erna.

    Nieuw topic aangezien deze vol is. http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=143468

    [ bericht aangepast op 26 okt 2012 - 12:52 ]


    Endure and survive.

    Iemand voor Esmè of Jade? (voor Jade Volturi dat het eten binnenkomt ofzo :)) ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Iemand?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Wat heb ik gemist? Ik vierde vandaag mijn verjaardag en ging uit. Morgen moet ik van 12 tot 4 werken. ]

    {Ik heb Carlisle voor Esme?}


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    {Ik heb Carlisle voor Esme?}

    [Is goed. Jij of ik eerste post? En kan je Alec misschien naar Aro sturen omdat het "voedsel" naar binnen komt?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    {Jij mag wel eerst een post schrijven, en sure :3}

    Alec
    Jane was vast al naar Aro gegaan toen die terug was gekomen en aangezien het voetsel zometeen binnen kwam kon ik het ruiken en kreeg er honger door en besloot naar de troonzaal te lopen waar ik Aro, Caius, Marcus en nog een paar andere mensen zag staan.


    Don't be like the rest of them, darling

    Esmè Anne Platt Evenson Cullen
    De aarde onder mijn voeten voelde Fantastisch en devwind streelde zachtjes mijn haar. Ik liet even mijn ogen sluiten terwijl ik op de rand van een klif stond. Dit was geen La Push gebied, maar dat zou niet zoveel meer uit maken. Ik laat mijn voeten heen en weer zwieren en kijk naar de grote oceaan. Wat zou ervooit gebeurt zijn als ik Carlisle niet had ontmoet. Als ik nooit had geprobeertvzelfmoordcte plegen naast mijn miskraam. Was het lot dan anders geweest voor me of was dit alles al voor me bepaalt. Het bleef voor mij een vraag. Al eeuwen, maar nu zou ik niet zonder Carlisle kunnen. Hij is de liefste man die ik me ooit had kunnen wensen. En onze kinderen. Rosalie Emmet, Alice en Jasper, Edward en onze nieuwste dochter Bella. Ik voelde me al oud al zag je het niet, maar nu was ik ook al oma. Renesmee is echt een schat van een meisje en ik ben zeer trots dat ik samen met bella's moeder in haar naam zit. Dat ze me in iedergeval nooit meer zal vergeten al was ik niet van plan om ergens heen te gaan. Ik zie hoe langzaam sneeuwvlokjes naar beneden vallen en ze naast me neer komen. Op mijn hand zitten, maar niet smelten. Dat mis ik wel een beetje. Warmte verandering net als Rose, maar dat betekend ook dat ik Carlisle zou verlaten en dat zou ik nooit doen voor geen elkele mogelijkheid. Ik sta op en loop/ren terug naar huis. Mijn haren wapperen achter me aan terwijl ik rond spring. Als ik een hert in de ogen kijk roept mijn instict me. Ik ren op het dier af. Het dier heeft geen idee wat er gebeurt, maar als ik bijna bij haar ben zie ik haar kindje. Ik zou nooit iemand wees maken zelfs een dier niet. Daarom laat ik haar gaan. Ik zou het nooit kunnen. Teveel onschuld. Ik loop naar huis waar ik Carlisle zie. Ik ben muisstil en sla mijn armen om zijn nek heen en geef een kusje op zijn slaap waarna ik naast hem ga zitten.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jade Skye Woods
    Ik loop nerveus. Achter de vrouw aan. Mijn ouders laat ik veilig in het midden. Oke nadenken. Wat kan ik doen. Die Heidi werkt me op de zenuwencaqangezien ze me de heletijd onderzoekend aankijkt. Nog even en ik verander haar in een theekopje. Als ik iemand in iets levenloos verander werkt hun gave niet meer. Dat heeft me bijna altijd gered. Wat zeg ik altijd. De Deur gaat open en ik zie meteen allemaal blikken op de mensen. Een man in het zwart. Zijn marmeren huid en rode ogen. Hij lijktveen beetje op een vader figuur, maar ik herken hem. Hij heeft de man die mij veranderde vermoord. Ik begin opeens angstig te worden. Ik kijk goed naar het marmer. Misschien kon ik een muur maken. Zodra ze me uberhaupt zouden bijten waren ze er al achter. Ze mochten in iedergeval niet bij mijn ouders komen. De deur word achter ons dicht gedaan en ik zie het seintje van de man in het zwart. Ik ga dicht bij mijn ouders staan en kijk op als ik de eerste gil hoor.
    [Wie valt Jade aan :P]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    || Reactie van Carmen komt er zo aan, eerst even douchen (: ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Carlisle
    Er verschijnt een glimlach op mijn gezicht als ik twee zachte witte armen om mijn nek zie en voel waarna twee zachte lippen en kus geven op mijn slaap en Esme vervolgens naast me gaat zitten, 'Wat was je aan het doen?' Vroeg ik haar vervolgens met een glimlach.


    Don't be like the rest of them, darling

    Carmen Denali

    Er verschijnt een warme glimlach op mijn gezicht als Kate instemt met mijn idee. "Vale," zeg ik vrolijk terwijl ik haar volg naar de woonkamer. In de woonkamer zit bijna heel de familie bij elkaar, alleen Edward, Rosalie en Alice ontbreken. "Buenos días, Esme." begroet ik haar, aangezien ik de andere al gezien had vandaag. Renesmee laat zichzelf van haar moeders schoot afglijden en rent naar mij toe. "Bébe Linda, ga je mee jagen met mij en Kate?" vraag ik terwijl ik haar in mijn armen neem.

    Als iemand een woord niet begrijpt moet je het zeggen, dan zet ik de vertaling er wel bij (:

    [ bericht aangepast op 14 okt 2012 - 12:57 ]


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Esmè Cullen
    'Wat was je aan het doen?' Vraagt hij met zijn hemelse glimlach en zijn prachtige melodieuse stem. Ik glimlach mijn stralende witte tanden bloot. 'Ik zag op de klif. Na te denken over wat er had gebeurt als ik jou nooit ontmoet had, maar over aoiets vreselijks kon ik niet nadenken dus ben ik gaan jagen, maar het was een hert met haar kleintje dusi k kon het geen wees maken of zijn leven nu al stoppen dus ben ik zonder iets anders te drinken naar huis gegaan.' Zeg ik terwijl ik me tegen hem aan nestel. Carlisle was mijn thuis niet dit glazen huis alleen dat wist hij niet. Ik hiel meer van hem dan wat dan ook ter wereld. Zijn geur zijn stem zijn prachtige gelaat. Hijchqd geen minpunten en dan zijn innerlijk. Nig prachtiger dan zijn uiterlijk. Zo lief en beschermend. Alles wat ik ooit zou kunnen wensen. 'Hallo Kate, Carmen.' Zeg ik vriendelijk. Terwijl zij zich op Renesmee focussen. Focus ik me weer op Carlisle.

    [ bericht aangepast op 14 okt 2012 - 12:58 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    Jade Skye Woods
    Ik loop nerveus. Achter de vrouw aan. Mijn ouders laat ik veilig in het midden. Oke nadenken. Wat kan ik doen. Die Heidi werkt me op de zenuwencaqangezien ze me de heletijd onderzoekend aankijkt. Nog even en ik verander haar in een theekopje. Als ik iemand in iets levenloos verander werkt hun gave niet meer. Dat heeft me bijna altijd gered. Wat zeg ik altijd. De Deur gaat open en ik zie meteen allemaal blikken op de mensen. Een man in het zwart. Zijn marmeren huid en rode ogen. Hij lijktveen beetje op een vader figuur, maar ik herken hem. Hij heeft de man die mij veranderde vermoord. Ik begin opeens angstig te worden. Ik kijk goed naar het marmer. Misschien kon ik een muur maken. Zodra ze me uberhaupt zouden bijten waren ze er al achter. Ze mochten in iedergeval niet bij mijn ouders komen. De deur word achter ons dicht gedaan en ik zie het seintje van de man in het zwart. Ik ga dicht bij mijn ouders staan en kijk op als ik de eerste gil hoor.
    [Wie valt Jade aan :P]


    Alec
    Geweldig, eten. Aro gaf het teken dat we mochten aanvallen en nadat Felix een meisje tepakken had viel ik aan op een ander meisje maar inplaats van haar te bijten merkte ik bijna direct dat ze geen mens was en duwde haar met mijn hand tegen de muur, 'Geen mens dus, wat moet je hier?' Vroeg ik sisend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Kate Denali
    'Vale.' Zegt ze waarna we de woonkamer binnen gaan. We zeggen beide goedemiddag tegen Esme aangezien we haar nog niet gezien hadden vanmiddag. Ik kijk Naar Nessie. Ze groeide elke dag weer wat me zo onwijs bleef verwazen. Ze leek nu aardig wat ouder en groter dan een maandje geleden. Ze kon al piano vingers. Wat ze net zo goed kon als haar vader. Carmen tilt Nessie op en ik kijk er naar. Ze was honderd procent onschuld. Niets aan haar leek slecht te zijn en dat was er ook niet. Renesmee. Leek in mijn ogen een perfect meisje. Een perfecte dochter voor Bella en Eddie


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    Esmè Cullen
    'Wat was je aan het doen?' Vraagt hij met zijn hemelse glimlach en zijn prachtige melodieuse stem. Ik glimlach mijn stralende witte tanden bloot. 'Ik zag op de klif. Na te denken over wat er had gebeurt als ik jou nooit ontmoet had, maar over aoiets vreselijks kon ik niet nadenken dus ben ik gaan jagen, maar het was een hert met haar kleintje dusi k kon het geen wees maken of zijn leven nu al stoppen dus ben ik zonder iets anders te drinken naar huis gegaan.' Zeg ik terwijl ik me tegen hem aan nestel. Carlisle was mijn thuis niet dit glazen huis alleen dat wist hij niet. Ik hiel meer van hem dan wat dan ook ter wereld. Zijn geur zijn stem zijn prachtige gelaat. Hijchqd geen minpunten en dan zijn innerlijk. Nig prachtiger dan zijn uiterlijk. Zo lief en beschermend. Alles wat ik ooit zou kunnen wensen. 'Hallo Kate, Carmen.' Zeg ik vriendelijk. Terwijl zij zich op Renesmee focussen. Focus ik me weer op Carlisle.


    Carlisle
    Ze glimlachte terug en vertelde toen dat ze bij de klif was geweest -als ze geen vampier was geweest had ik dat fijt eng gevonden aangezien ze de vorige keer bijna dood was geweest, ze had geprobeerd zelfmoord te plegen en ik had haar daarna veranderd- 'Als je dorst hebt wil ik zometeen wel met je mee' Stelde ik vervolgens voor met een glimlach, het was typisch iets voor haar om zelfs een dier niet te kunnen vermoorden als het kind ervan dan wees was, het was verschrikkelijk lief.


    Don't be like the rest of them, darling