• Morgenochtend zal Q een tijdje down zijn ivm het invoeren van het nieuwe design!

    Hoelang gaat dat duren
    Moeilijk te voorspellen. Waarschijnlijk heb ik een uurtje nodig om de laatste belangrijke dingen veranderingen te maken en alles over te zetten. Daarna zal ik op alle (!) pagina's wat kleine dingetjes moeten veranderen, maar daarvoor hoeft de site niet meer down te zijn.

    Een nieuw design? Wat is er mis met het oude?
    Verandering is altijd suf, maar dat is het huidige design ook :) Het oude design is al meer dan 5 jaar oud en is aan vervanging toe. De techniek erachter is zwaar verouderd en staat nieuwe functies in de weg. Het nieuwe design zal een stuk sneller en flexibeler zijn. Het past zich bijvoorbeeld netjes aan op een tablet of mobiel.

    Ik wil geen vernieuwing!
    Dat zeiden ze in 2004 ook en toen zag de site er zo uit:
    http://web.archive.org/web/20041130074955/http://www.quizlet.nl/


    Dit is mijn signature...

    CyberLord schreef:
    (...)
    Het nieuwe thema heeft iets andere kleuren ja. Ik vind het wel mooi, staat erg modern. Ik zou met het nieuwe design me eerder willen registreren dan met het huidige.


    Je template, moet je die ook weer opnieuw instellen of blijven alle gegevens van users behouden. Dus welke moeite moeten users doen na de verandering buiten wennen aan de nieuwe opmaak?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Je template, moet je die ook weer opnieuw instellen of blijven alle gegevens van users behouden. Dus welke moeite moeten users doen na de verandering buiten wennen aan de nieuwe opmaak?

    Ik weet verder niks over de templates, dat heb ik niet kunnen testen. Sorry.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Silverlance schreef:
    Awesome, ik ben benieuwd.


    effort never betrays you

    We zullen zien :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    CyberLord schreef:
    (...)
    Het nieuwe thema heeft iets andere kleuren ja. Ik vind het wel mooi, staat erg modern. Ik zou met het nieuwe design me eerder willen registreren dan met het huidige.


    Dan zijn die stylish-stijlen niet meer te gebruiken zeker? Of ga je daar nieuwe voor maken? (;
    (Niet dat ik per se een stijl erover heen hoef, het nieuwe design is vast mooi!)


    You are beautiful, you are love.

    Ik ben beieuwd :3.


    Shoganai i ne~

    Omnivium schreef:
    (...)

    Dan zijn die stylish-stijlen niet meer te gebruiken zeker? Of ga je daar nieuwe voor maken? (;
    (Niet dat ik per se een stijl erover heen hoef, het nieuwe design is vast mooi!)

    Ik ga ze herschrijven. Met een nieuwe handleiding voor de mensen die mij meehielpen met Stylish.

    [ bericht aangepast op 9 okt 2012 - 17:40 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Ik ga ze herschrijven. Met een nieuwe handleiding voor de mensen die mij meehielpen met Stylish.


    Okee, leuk! (:


    You are beautiful, you are love.

    Oeh, ik vind dat oude Quizlet best lelijk vergeleken met die we nu hebben. Ben echt benieuwd naar de aankomende! :')


    Pretty is just a pretty word.

    Dat gaat even wennen zijn!
    Enne, zouden jullie ide veranderingen van 7.35u tot 12.45 kunnen doen? Dan zit ik namelijk op school. [Ik ben een egoïst, ik weet het.]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Hmm ik ga weer overal verkeerd klikken denk ik dan. Ik klik al mis als er een knop bijgekomen is. c:
    Maar ik ben zeer benieuwd. Blijven de "standaard templates" dan bestaan of verdwijnen die dan?

    Mosby schreef:
    Hmm ik ga weer overal verkeerd klikken denk ik dan. Ik klik al mis als er een knop bijgekomen is. c:
    Maar ik ben zeer benieuwd. Blijven de "standaard templates" dan bestaan of verdwijnen die dan?
    Dat heb ik altijd bij die forumknoppen. :'D


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pyromancer schreef:
    (...)Dat heb ik altijd bij die forumknoppen. :'D

    Jaa, toen die doorzoek forum knop er bij was gekomen, denk ik? ;d

    Ik ga hem de eerste weken zwaar haten, dat kan ik nu al zeggen. Dat heeft niks met het template te maken, ik ben gewoon slecht met veranderingen - ik hou tot juli mijn winterschoenen aan en trek dan vervolgens mijn slippers pas uit tegen het eind van september - maar daarna wil ik hem vast ook niet meer kwijt ;3


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Mosby schreef:
    (...)
    Jaa, toen die doorzoek forum knop er bij was gekomen, denk ik? ;d
    Niet alleen daar, ook toen in het topic nieuwe knoppen kwamen. :'D


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?