• [center]
    William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Ik vond het dus leuk een Glee Rpg te starten met de originele personage's!
    Natuurlijk mogen er ook een paar zelf verzonnen personages zijn!

    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Shortie
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    -Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa
    - Jordan Mackenzie Desousa : Monticia
    - Jayson Enrique Deluci : Wonderwatch
    - Savannah Rose Lopez : Wonderwatch
    Damian Furioso : Paintball
    Jeffrey Michelo Desousa : Wonderwatch

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 18:33 ]


    El Diablo.

    Rachel
    "komt hier iemand of niet" vraag ik zacht maar zwoel. IK wou niet dat we gestoord werden tijdens onze eerste keer samen.
    Langzaam liet ik mijn vingers naar beneden gelijden en zag kippenvel en grijns tijdens het zoenen.
    Daarna heel langzaam deed ik izjn broek open

    Lizz
    Ik werd wakker van een pijnljike steek in mijn enkel en zucht even.
    Nog steeds erg druk en ik besloot ijs erop te leggen, misschien hielp dat wel.
    Met de krukken zocht ik maar kreeg niets gevonden. IK pakte wat geld.
    Op naar de supermakrkt

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 14:45 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik glimlachte gerustgesteld naar hem en schudde mijn hoofd. 'Maak je geen zorgen. Ik heb het niet koud, ik kan er tegen' zeg ik glimlachend en kijk hem lief aan. 'Maar als je me wilt opwarmen, zeg ik geen nee' zeg ik flirterig en pakte zijn hand en ging dicht tegen hem aanlopen. Ik was helemaal niet zo flirterig en ik had gemerkt dat ik helemaal niet mezelf kon zijn bij hem. Bij Finn kon ik het helemaal en nu miste ik hem heel erg. Bij Damian was ik anders dan normaal. Ik wou niet verleidelijk doe en flirterig, zo was ik niet. We liepen langzaam naar de villa en elke stap werd ik zenuwachtiger. Dalijk was Finn heel erg boos en wou me niet zien. Ik wou bij hem zijn even mezelf zijn en niet hele tijd bij Damian. Misschien had Finn gelijk over Damian, ik kende Finn langer dan hem en hem kende ik maar langer dan een dag. We liepen naar binnen en gingen naar boven en kwamen aan bij zijn kamer. 'Ik ga naar Kurt toe, ik zie je strakjes' zeg ik zwoel en knuffelde hem. Vervolgens plantte ik mijn lippen teder op de zijne en zoen hem zachtjes.

    Blaine Anderson:

    Ik hoorde wat hij zei en dat geruststelde me en glimlachte lief naar hem. Ik pak zijn beiden handen stevig beet, maar liefdevol en kijk hem glunderend aan. 'Ik heb wel iets gevonden wat ons relatie nog stabielt houd en dat we elke dag nog elkaar kunnen zien' begon ik voorzichtig. 'Kurt, als ik heel eerlijk mag zijn. Ik vind je geen broadway mens en ik zie je heel eerlijk niet op het podium staan. Bella had het tegen me vertelt en als het klopt kan zij je zo helpen om in Broadway te komen, zonder je te hoeven aanmelden op Nyada. Bella en ik hadden erover als je modeacedemie gaat doen. Je bent heel goed in mode, je adviseert Belle bijna elke dag of iemand anders en je straalt er door meer dan als je over Nyada praat' leg ik eerlijk uit. 'Ik wil dat je gelukkig bent, Kurt. Ook wat je dalijk doet als beroep. En ik had gezien. Stel je gaat naar de modeacedemie dan is er paar straten verderop voor mij een muziek/acteer school. Ik had daar al wat rond gekeken en ze doen dingen wat ik echt leuk vind. Zoals dat ik een muziekproducer kan worden en al die andere beroepen die ik kan doen op gebied van muziek. Ik krijg ook dan in tussen acteer lessen en dat ik zo in theater wereld in rol. Noem maar op en dat is er op die school voor muziek, acteren, zingen, theater. Het is heel anders dan Nyada, omdat dit veel uitgebreider is en Nyada is speciaal voor Broadway, maar die kant ga ik niet op.' leg ik vervolgens uit en kijk hem hoopvol aan. 'Natuurlijk praten we hierover, Kurt. En ik ga zolang met je praten, tot ik het zeker weer dat ik op die school wil, want ik twijfel nog en ik wil weten wat jij er van vind. Dan kunnen we een huisje samen nemen en naar die scholen gaan elke dag en dan zien we elkaar nog elke dag' vertel ik lief en kijk hem aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Jeffrey

    Ik loop haar achterna, maar met een paar sluiproutes ben ik eerder bij de supermarkt.
    Ik loop naar binnen en wacht..


    El Diablo.

    Lizz
    IK stop even vermoeid. Nooit gedacht dat krukken vermoeiend waren.
    Na een tijdje deed het best veel pijn aan je handen.
    NA even rusten loop ik de supermarkt mee en besluit wat lekkers voor Kurt en Blaine te halen voor hun hulp.
    Niet wetend wat ik moet kopen pak ik bonbons, hoe orgineel.
    Daarna loop ik naar de juiste afdeling waar ik een kompres pak


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeffrey

    Ik loop maar over de afdelingen, en kijk op mijn Iphone,
    Lizz heb ik niet meer gezien, dus..
    Ik pak een doosje pijnstillers en loop verder...


    El Diablo.

    Lizz
    Ik loop richting de kassa maar besluit nog een boekje te kopen van mijn eigengeld.
    Ik besluit de Vogue te kopen en gris snel een doosje pijnstillers uit de rekken tegen de pijn.
    Voor de rest had ik het en loop richting de kasa


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeffrey

    Ik bots opeens tegen iemand aan en kijk op, Lizz..
    'Kan je niet uitkijken?' grom ik...


    El Diablo.

    Lizz
    ineens bots ik tegen iemand op en weet maar net mijn even wicht te bewaren.
    "kan je niet uitkijken" gromt hij boos. Great Jeffrey, alweer.
    "het ligt niet alleen aan mij, jij kon oko uitkijken" mompel ik en loop daarna verder.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeffrey

    'Bitch' sis ik.
    Ik loop verder en kan het niet laten tegen haar op te botsen..


    El Diablo.

    Lizz
    Ik wil wat terug zeggen amar hij botst hard tegen me op waardoor ik op de grond val.
    Gelijk schiet er weer een steek door mijn enkel. "ik zie het, het spijt je wel heel erg" sis ik sarcastisch naar hem en kom met moeite overeind.
    Na kon ik dadelijk gelijk de pijnstiller innemen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeffrey

    'Jij geloofde het toch niet' zeg ik.
    'Dus waarom zou ik dan nog doen alsof ik spijt heb' grijns ik..


    El Diablo.

    Logan hudson

    'Maak je geen zorgen, er komt hier niemand.' mompelde ik opgewonden, ze deed mijn broek open en ik hielp haar met het uit te trekken. Ik deed haar jurk omhoog en streelde bij haar blote bovenbenen. 'Ik hou van je,' zei ik verlangend tegen haar.

    Damian Furioso

    we kwamen aan bij de villa en liepen naar mijn kamer. Ik kuste haar terug en knuffelde haar weer. 'Ik hou van je,' zei ik tegen haar. 'Ik ben gewoon in mijn kamer, ik ga denk ik een filmpje kijken, veel plezier.' zei ik lief tegen haar, waarna ik haar haren streelde. Toen ze wegliep keek ik haar even na en sloot ik daarna de deur. Ik vond het nu nog steeds jammer, dat ze naar Kurt ging. Ik plofte op bed en deed de televisie aan en raakte verdiept in een spannende actie film.

    Kurt Hummel

    Ik keek hem nu stralend aan en wist even niet meer wat te zeggen. Ik wilde echt alleen maar bij hem blijven en ik wilde absoluut geen lange afstand relatie. Ik kon echt niet lang zonder Blaine. Maar het was zo ingewikkeld allemaal, ik was er al mijn hele leven van overtuigd dat ik naar Broadway wilde en nu twijfelde ik zelfs aan mijn grootste droom. Maar nu was Blaine in mijn leven en had ik meerdere grote dromen gekregen. Zoals trouwen met hem, een gezicht stichten met hem, samenwonen, alles! 'Het is gewoon zo ingewikkeld,' zei ik naar waarheid, terwijl ik hem aankeek in zijn ogen. 'Mijn hele leven lang droomde ik erover om op een Broadway podium te staan en om de sterren van de hemel te zingen.' vertelde ik tegen hem. 'En je hebt een punt,' zei ik een beetje pijnlijk. 'Ik wil Broadway, maar wie zegt dat Broadway mij wilt? Ze willen daar vast alleen jongens zoals jij. Die er goed uitzien, gespierd zijn en een mannelijke stem hebben. Ik zal altijd de jongen blijven met de meisjesstem.' zei ik een beetje gefrustreerd, waarna ik hem aankeek. 'Ik ben bezig met een portfolio voor de modeacademie. Ik twijfel nog steeds over Nyada, omdat ik die droom moeilijk los kan laten. Ik wil het gewoon allebei. Ik wil de modewereld in, want ik heb zoveel ideeën en inspiratie daarvoor. Maar ik wil ook optreden, ik wil gewoon de kunst ervaren van het podium. En ik weet gewoon niet meer waar mijn hart ligt.' zei ik zuchtend en ratelde ik aan één stuk door, ineens besefte ik me, dat het gesprek nu alweer over mij ging en werd ik rood. Dit bedoelde ik nou, als ik praatte over dingen die ik leuk vond werd ik er helemaal door meegesleept en vergat ik alles een beetje om me heen. Snel probeerde ik het nog te redden door over Blaine te praten. 'Maar die school klinkt echt iets voor jou, Blaine. Het is van alles wat en je kan er alle kanten mee op,' zei ik tegen hem. 'En boksen kan je altijd nog blijven doen, het betekent niet dat je daarmee moet stoppen. Je kan altijd nog wedstrijden blijven spelen en daar verder meegaan.' zei ik tegen hem. Ik boog me iets naar hem toe en kuste hem liefdevol op zijn lippen. 'Ik hou van je.' zuchtte ik verliefd. 'We komen er samen wel uit.' zei ik geruststellend.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [ll en dan ineens halo hoe gaat het=)
    Rachel
    Ik grinnik even om zijn lust. Snel trekt hij zijn broek en mijn jurk uit.
    Zijn boxer staat straks gespannen die ik snel uittrek.
    Vurig en vol lust begin ik hem weer te zoenen terwijl ik kippenvel krijg door zijn aanrakingen.
    Hij wist me compleet gek te maken.

    lizz
    "goh had ik toch nog gelijk dat je er geen zak van meende want zo ben je wel, maar wees blij, ik verander weer van school" chagerijnig liep ik naar de kassa waar ik betaalde. Daarna liep ik richting de villa.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeffrey

    Ik kijk haar na, en haal mijn schouders op.
    Ik kijk goed rond en steek dan het doosje pijnstillers in mijn zak.
    Ik ren snel de winkel uit en verdwijn om het hoekje..


    El Diablo.

    Lizz
    IK schud even mijn hoofd , wat een zak is het ook.
    Rustig loop ik naar de villa waar het leeg is.
    Ik loop naar Kurt en Blaine's kamer en zie dat er een koelkast staat.
    Op het breifje zet ik erbij dat er iets lekkers staat voor ze en loop eer richting huis
    Thuis neem ik een paracetamol in en begin het boekje te lezen

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 16:02 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan