• [center]
    William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Ik vond het dus leuk een Glee Rpg te starten met de originele personage's!
    Natuurlijk mogen er ook een paar zelf verzonnen personages zijn!

    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Shortie
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    -Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa
    - Jordan Mackenzie Desousa : Monticia
    - Jayson Enrique Deluci : Wonderwatch
    - Savannah Rose Lopez : Wonderwatch
    Damian Furioso : Paintball
    Jeffrey Michelo Desousa : Wonderwatch

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 18:33 ]


    El Diablo.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik knikte toen hij zei dat hij een film ging kijken. Perfect dan zou hij niet komen en meestal worden jongens al snel verdiept in films, vooral in actie films. Ik loop richting mijn kamer ik hoorde de deur dichtslaan Voorzichtig keek ik achterom en zag nu niemand meer in de gang, behalve mezelf. Ik zag dat de deur dicht was van Damian's kamer en snel loop ik naar Finn's kamer. Ik werd nu echt zenuwachtig dalijk was hij boos en wou dat ik weg ging. Ik wou gewoon hem en ik had zoveel spijt. Voorzichtig klopte ik zachtjes tegen Finn's deur aan, zodat Damian het niet zou horen, maar sowieso zou hij het niet horen. Aangezien zijn kamer verderop was, maar je wist het maar nooit. Zenuwachtig deed ik de deur open en zag Finn op bed liggen met Emily. Ze kirde lief en Finn speelde met haar. Dus dat deed hij, ik liep naar binnen en deed de deur dicht en kijk hem aan. 'Hey' zeg ik onzeker en twijfelend en staarde naar de grond. Ik hoopte zo niet dat hij me weg ging sturen.

    Blaine Anderson:

    Ik was nu klaar met eten en mijn cola en mijn cocktail waren nu op en at nu als laatste mijn aarbei. Ik luisterde nu naar hem en fronste. Hij niet goed voor Broadway? Hij was geweldig en het irriteert me mateloos dat hij zo dacht over zichzelf. Toen hij uitgepraat was, kijk ik hem streng aan. 'Kurt' zeg ik nu streng en stond op en pakte mijn stoel en ging bij hem zitten. Ik pakte zijn beiden handen vast en kijk hem doordringend aan. 'Ik zeg niet dat je je dromen moet opgeven, Kurt. Maar ik ben alleen realistisch. Ik wil dat je een diploma hebt en als Broadway niet lukt dan val je niet helemaal en heb je nog een achterdeur en heb je je mode nog' leg ik rustig uit. 'Ik wil dat je gelukkig word ook met je beroep wat je later doet. Het is belangrijk dat je het leuk vind en dat je geen fout maakt en er aan vast hangt. Ik hou ook van jou en we komen er zeker te weten hier over uit, wat we beiden later doen' zeg ik liefdevol en zoen hem zachtjes. 'En weet je wat ik echt niet leuk aan jou vind' zeg ik eerlijk en kijk hem aan. 'Dat je zo negatief bent over jezelf. Wie zegt dat je niet goed genoeg bent voor Broadway. Kurt, je bent geweldig met zingen en je 'meisjesstem' hoort bij jou. Weet je wat jij bent? Jij bent uniek en niemand is zoals jij. Jij maakt wie jij bent en je moet jezelf zijn en je accepteren. Je zegt wel dat ik knap ben en alles, maar wie zegt dat ik er in kom. Misschien hem jij wel de doorzettingsvermogen die ze zoeken en mij niet. Kurt, ik wil sowieso niet in Broadway, omdat ik het niet leuk vind en die school wat ik heb gezien. Is eigenlijk perfect voor mij en boksen daar stop ik ook niet mee. Als dat niet werkt dan ga ik wel carriere maken met boksen' leg ik uit en kwam tot de conclusie dat ik die school echt leuk vond. 'Ik wil je gewoon helpen en Broadway komt nog wel en je moet helemaal niet opgeven met die droom. Broadway loopt niet weg en ik weet zeker dat Bella je zo in Broadway kan helpen en dat Nyada eigenlijk nutteloos is. Bella zei zelfs dat ze alleen geld van je willen aftroggelen en dat de kans heel klein is om zo in Broadway te komen. Ik wil je alleen maar waarschuwen en je weet dat ik je steun' zeg ik vervolgens en kijk hem diep aan en zoen hem liefdevol op zijn lippen. 'Ik hou van je'


    One Who Travels A Higher Path.

    Jeffrey

    Ik zucht en loop mijn huis weer uit.
    Moet ik wéer wat halen..
    Ik loop de winkel in en kijk verveeld rond..


    El Diablo.

    Lizz
    Ik besloot voor vanavond een lekkere groentesoep te maken aangezien Mitch een keer thuis at en hij daar verzot op was.
    Met mijn krukken liep ik naar beneden en zag dat mijn ouders even tijd hadden. "heey mama en papa, ik maak straks avond eten" ik glimlach even en pak de spullen uit de winkel. De klanten negeerde ik meestal gewoon want het waren vaste klanten. Toen ik alles had keek mama me aan "waarom heb je krukken?" niet begrijpend kijkt ze me aan. Owja vergeten "mijn enkel is gekneusd, viel op het strand in een kuil" zeg ik zacht en snel. Ik geef haar een kus op haar wang en loop weer richting de woonkamer


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeffrey

    Ik kijk grijnzend naar Liz, en pak wat groente.
    'Zo zo, mag ik wel gratis h;e?' roep ik..


    El Diablo.

    [ Ben even eten!]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Lizz
    Ineens hoor ik iemand wat zeggen en draai me om. "nee dat mag niet" ik draai me terug en zie mijn moeder ineens wegtrekken.
    Bezorgd loop ik naar haar toe en ze valt voor mijn voeten neer op de grond met een klap.
    Met grote ogen kijk ik naar mama terwijl papa al naar de telefoon snelt.
    "Mam?! Mam!?" ik voelde paniek komen opzetten terwijl tranen over mijn gezicht rolde. Ik voelde aan haar pols, geen hartslag.
    Langzaam begon ik zo goed als hysterisch te worden, mama was er niet meer, ze was dood.

    [eetse]

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 16:37 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeffrey

    Ik rol met mijn ogen, en leg het terug.
    Opeens hoor ik haar schreeuwen en loop naar haar toe.
    Ik kijk er met grote ogen naar en slik even.


    El Diablo.

    Lizz
    Snikkend liet ik me op de grond vallen "alsjeblieft mama verlaat me niet" snik ik hartverscheurend.
    Ik wou haar niet verliezen "jij papa en Mitch zijn de enige die ik heb, doe het niet" ik begin weer te huilen.
    Met trillende handen pakte ik haar ijskoude hand. Na een paar korte minuten duwde iemand me opzij en tilde haar op een brancard waardoor ik weer hysterisch begin te huilen en schreeuwen. Ik was even vergeten dat ik met mijn enkel zat en laat me pijnlijk vallen op de grond.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeffrey

    Ik til Lizz op en neem haar mee naar buiten.
    Ook pak ik een glas water voor haar en plof naast haar neer.
    Nu maar hopen dat ze zich niet afvraagt hoe ik weet wat ik moet doen...


    El Diablo.

    Lizz
    In een waas merk ik dat ik opgetild word en naar buiten genomen word.
    Blind van verdriet pak ik het glas aan en drink het in een teug leeg.
    Alles was een grote waas maar telkens met het beeld hoe mama wit wegtrok en op de grond viel.
    "gggggaat z-ze het rrredden?" vraag ik zacht met een trillige stem.
    IK was echt een moederskindje, ondanks alles wat ze niet wist voelde ik me altijd fijn bij haar.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeffrey

    'Vast wel' zeg ik.
    Ik leun naar voren en kijk voor me uit...


    El Diablo.

    Topic 52


    El Diablo.

    LIzz
    Nog steeds in een waas sta ik op
    "ik moet naar haar toe" mompel ik en pak mijn mobiel en bel naar Mitch.
    Snel vertel ik dat mama in het ziekenhuis is en hij beloofd te komen zo snel mogelijk.
    DAarna berg ik het weer op en begin ik te lopen naar het ziekenhuis, wat erg veel pijn deed door mijn enkel.
    Maar mama was belangrijkenr


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeffrey

    Ik loop achter haar aan en hou haar tegen.
    'Wat ga jij lopen met die enkel?' zeg ik.
    Ik zucht en hou haar arm vast..


    El Diablo.

    Boem


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    One Who Travels A Higher Path.