• [center]
    William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Ik vond het dus leuk een Glee Rpg te starten met de originele personage's!
    Natuurlijk mogen er ook een paar zelf verzonnen personages zijn!

    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Shortie
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    -Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa
    - Jordan Mackenzie Desousa : Monticia
    - Jayson Enrique Deluci : Wonderwatch
    - Savannah Rose Lopez : Wonderwatch
    Damian Furioso : Paintball
    Jeffrey Michelo Desousa : Wonderwatch

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 18:33 ]


    El Diablo.

    Damian Furioso

    Ik knikte goedkeurend toen ze zei dat ze tortilla's besteld had, ik hield van tortilla's. Maar in dit restaurant zouden ze vast nog veel lekkerder zijn. Ik hoorde wat Bella nu zei en voelde me meteen teleurgesteld. Ik wilde de hele avond met haar doorbrengen, maar nee hoor die 'fag' moest het weer zo nodig verpesten. Ik vond het echt niet leuk, maar ik hield me in. 'Jammer,' zei ik duidelijk teleurgesteld. Niet veel later werd ons eten gebracht, ze waren hier wel snel. Ik begon meteen te eten, maar ergens zat het me echt dwars dat ze geen tijd voor me had. Ik had me er gewoon op verheugd om de hele tijd leuke dingen met haar te doen.

    Kurt Hummel

    Ik glimlachte gelukkig naar hem en zoende hem hartstochtelijk. 'Ik hou ook van jou, Blaine.' zei ik ook smoorverliefd terug, hij drukte me dicht tegen zich aan en gelukkig glimlachte ik. Ik kon ook niet wachten om met hem te trouwen en samen een leven te beginnen met hem. We hadden gewoon zo'n mooie toekomst voor ons. Ik kon echt niet meer wachten. 'Blaine, deze avond is meer dan perfect. Er zijn geen woorden voor hoe dit voor me is.' zei ik zielsgelukkig tegen hem. Ik zoende hem hartstochtelijk terug en nog een tijdje hadden we gedanst. Blaine zei later dat ons eten er was en begeleidde me naar de tafel. Hij hielp me met zitten en met ogen die geluk uitstraalden keek ik naar hem. Wat een gentleman was hij toch. Ik keek naar al dat lekkers en meteen begon mijn maag te knorren waardoor ik beschamend lachte. 'Dit ziet er heerlijk uit.' zei ik naar waarheid. Ik nam meteen een hapje en maakte een goedkeurend geluidje, het smaakte geweldig en ik had het gevoel alsof ik wel een hele koe op kon. Ik nam een klein slokje van mijn aardbeiencocktail, wat ook heerlijk smaakte. Ik keek nu weer smoorverliefd naar Blaine. 'Dit is echt een geweldige avond, Blaine.' zei ik naar waarheid. Ik keek hem lief aan, en daarna keek ik nog even naar het meer wat echt een prachtig plaatje was. Ik probeerde dit moment op te slaan in mijn geheugen, ik wilde dit moment voor altijd blijven herinneren.


    Logan Hudson

    Met Rachel liep ik nu naar buiten toe. Het was ondertussen al boven en de sterren schitterden mooi boven ons. Toen we langs de keuken liepen, pakte ik mijn tas waar alle spullen inzaten. We waren helaas al te laat voor de zonsondergang, maar dat mocht de pret niet drukken. We liepen naar het strand toe en daar legde ik een kleedje neer. Ik had ook allemaal lekkernijen mee, maar eerst zouden we romantisch naar de sterrenhemel staren. Ik hielp Rachel op het kleedje en samen gingen we liggen en keken we naar de sterren.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel (Enter doet ie niet) we liepen onder de sterren hemel. Op het strand legde logan een kleedke neer. Toen we zaten ging ik tegen hem aan liggen. 'ik hou van je


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeffrey

    'Wie, die homovriendjes van je?' lach ik.
    'Whatever, zie je later' grijns ik, en loop weg..


    El Diablo.

    (Ik moet eten! Ja, Chey! Ik maak je jaloers!!!!!)


    One Who Travels A Higher Path.

    Lizz praat niet zo over ze sis ik nog . Daarna loop ik naar huis met de krukken en eenmaal op bed vak ik snel in slaap


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    Ik glimlachte en keek haar lief aan. 'Ik hou ook van jou, Rachel.' zei ik tegen haar. Er was helemaal niemand op het strand en dit gedeelte van het strand was altijd verlaten. Ik boog me over Rachel heen en begon haar te zoenen, onze zoen werd steeds heviger en al snel ging ik op haar liggen. 'Ik hou ook van jou.' mompel ik tijdens de zoen.

    [ Bewaar ook wat friet voor mij??(A)]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel genietend zoen ik hem terug en trek snel zijn shirt uit en kijk verlangend naar zijn strakke buik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Hij geloofde me en ik zag dat hij duidelijk terleurgesteld was. Ons eten werd gebracht en ik bedankte de ober vriendelijk en legde mijn hand op de zijne. 'Damian, het is maar één klein avondje maar. Als ik klaar ben met Kurt dan kom ik wel naar je toe en ga ik bij je slapen' zeg ik verleidelijk en lach zachtjes. 'En ik beloof je dat we de volgende dag de hele dag iets doen samen en ook die avond, dan ben ik helemaal van jou en zeg ik niets meer' zeg ik lief en gooi al mijn charmes in de strijd om hem zo 'koest' te houden. 'Ik beloof ook dat het geweldig word' zeg ik glimlachend en lief. Ergens was ik wel heel erg blij dat ik knap was en dat ik toch redelijk goed bij de jongens viel. Ik miste Finn gewoon zo erg en ik hield van hem. Ik had echt de stomste fout uit mijn leven gemaakt om Finn te laten gaan. Ik eet nu ook met kleine hapjes mijn eten en kijk hem speels aan. 'Anders als ik terug ben, verwen ik je wel' zeg ik lief en verleidelijk en trok een wenkbrauw om hoog. Ik wist dat niemand me nu kon weerstaan en dat zijn terleurstelling gelijk verdween.

    Blaine Anderson:

    Ik glimlachte trots nu kon de avond al helemaal niet stuk. Ik zag dat Kurt zielsgelukkig keek en naar het meer bewonderde, wat me echt goed deed. Ik begon ook te eten en genoot hier ook van, maar ik genoot meer van Kurt. Ik keek ook naar het meer die mooi glinsterde in het maanlicht en door de sterren. 'Wat vind je van als we strakjes gaan wandelen onder de sterrenhemel' stelde ik lief voor. Ik wou dat het echt een perfecte avond was en dat niemand ons daarmee stoorde. Kurt en ik verdienden dit beiden heel erg en zo konden we lekker genieten en uitrusten. Het was echt een mooi begin van de vakantie en zulke avonden zullen er meer komen. Deze vakantie moest gewoon perfect gaan. Ik pakte teder zijn hand en wreef met mijn duim over de rug van zijn hand. Ik nam een klein slokje van mijn cocktail en het was heel lekker. Ik proefde ook een beetje alcohol in, maar ik dronk dat toch maar één keer en had daarom ook water besteld om het te verminderen. 'Het word dalijk nog perfecter' zeg ik, doelend op het toetje. Misschien konden we beter niet naar de villa gaan, omdat iedereen misschien ons hoort. Opeens had ik een andere idee en glimlachte ik speels. Ik had iets veel beters.

    (*Geeft friet aan Chey* Het was echt lekker! :3)


    One Who Travels A Higher Path.

    Damian Furioso

    Mijn teleurstelling was als sneeuw voor de zon verdwenen. Waar maakte ik ook eigenlijk een probleem van, het was maar één avondje. En we hadden de hele vakantie nog om samen te zijn. Ik moest wel uitkijken dat ik haar niet te veel opeiste. 'Daar houd ik je aan.' zei ik serieus, maar toch ging het gepaard met humor en keek ik haar speels aan. 'Sorry, ik kan het niet helpen dat ik de hele tijd gewoon bij je wilt zijn. Dat is toch echt jouw schuld.' zei ik knipogend en als grap. Ik at mijn eten nu op en nam een slok cola. Ik hield echt van haar en ik zou echt alles doen om haar gelukkig te maken. Het was een goede keuze, dat ze voor mij had gekozen.

    Kurt Hummel

    Glunderend keek ik hem nu weer aan en nam ik een slokje water. 'Dat lijkt me heerlijk,' zei ik, over zijn voorstel om dadelijk te gaan wandelen on de sterrenhemel. Het was romantisch en zo konden we ook genieten van de omgeving en konden we goed praten met elkaar. Mijn grijns werd breder toen hij doelde op ''het toetje'', 'Wat hou ik toch van toetjes.' grapte ik een beetje nerveus, terwijl ik een aardbei uit mijn cocktail viste en het genietend op at. Ik genoot hier echt van om samen met Blaine dingen te doen. Het was altijd zo leuk, romantisch en gezellig. We hadden op zulke momenten dan ook altijd fijne gesprekken en op één of andere manier zette hij altijd mijn wereld ondersteboven op een positieve manier. Ineens kwam er een onderwerp in me op, wat ik nog met hem wilde bespreken. En nu had ik daar de kans voor om daar over te beginnen, aangezien we toch gezellig aan het dineren waren. 'Het is me eigenlijk opgevallen dat we het altijd over mijn toekomst en dromen hebben, maar nooit over de jouwe,' begon ik nu. 'Wat wil jij eigenlijk later doen of worden?' vroeg ik uit belangstelling. Ik wist dat ik soms helemaal op kon gaan in mijn eigen dingentjes en soms dus vergat dat Blaine er ook nog was. Hij had ook dromen en ideeën en dat vergat ik soms en dat wilde ik niet. Wat hij wilde was ook belangrijk voor mij, en ik wilde niet dat ik hem de indruk gaf dat ik hem negeerde of iets.

    Logan Hudson

    Ze trok mijn shirt uit en keek verlangend naar mijn buik. Ik moest lachen en pakte haar hand en legde het op mijn gespierde buik. Nu zoende ik haar liefdevol op haar mond en streelde ik haar wang tijdens de zoen. Het was fijn om hier zo met Rachel te liggen onder de sterrenhemel.

    [ Yay, dankje. ^^]

    [ bericht aangepast op 16 okt 2012 - 22:21 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel ik grijns even naar hem. Hij was gewoon zo lief en knap 'ik wil je nu' weg ik zwoel in zijn oor. Ik geef hem kussen richting zijn broek


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik moest oprecht lachen en glimlachte lief naar hem. 'Mijn schuld' zeg ik verontwaardig, maar moest toch lachen. Gelukkig was hij niet meer terlergesteld en kon ik zonder problemen naar Finn. Zonder dat hij het wist. Ik at verder en na een tijdje had ik het op en dronk ik mijn drinken leeg. Ik kijk hem lief aan en liet mijn haar nu los, zodat ik nu geen knot had. Sierlijk als altijd hing mijn haren over mijn schouders en kijk ik hem glimlachend aan. 'Een klein avondje is zo voorbij en dan ben ik helemaal van jou' zeg ik verleidelijk en ook om zo hem gerust te stellen en dat hij niet zomaar voor de deur stond. Ik knipper lief met mijn ogen en pakte zijn hand teder. Hij moest gewoon even gerust gesteld worden, zodat hij niet zomaar voor mijn kamer stond, terwijl ik er niet was. Ik wou echt naar Finn, gewoon met hem praten en ik miste hem vreselijk. Dat had ik echt door toen ik op het bootje zat.

    Blaine Anderson:

    Ik nam nog wat happen eten en genoot ervan en in de tussentijd luisterde ik naar Kurt. Ik moest lachen toen hij over het toetje grapte en glimlachte speels naar hem. Dalijk was het nog perfecter en vol met liefde. Wat hij nu zei deed me stoppen en keek hem aan. Hij werd wat serieuzer en ik luisterde naar hem. 'Inderdaad, we praten altijd over jou toekomst en nooit de mijne en wat jij allemaal zo graag wilt' bedenk ik me nu en het was me eerlijk gezegd niet opgevallen. Ik was nu wel blij dat Kurt me niet meer vergat en wou weten wat ik wou in mijn leven. 'Je weet dat ik met je wil trouwen, een leven met je beginnen, kinderen krijgen en samen oud worden' zei ik gemeend en dromerig en kijk naar de meer. 'Ik weet niet wat ik wil worden' zeg ik zachtjes en kijk hem weer aan. 'Ik heb dit nog niet tegen je vertelt, maar dankszij mijn vader en oom heb ik beursen aangeboden gekregen' vertel ik aan Kurt en kijk hem twijfelend aan. 'Je weet dat ik van zingen hou, acteren, boksen, muziek, theater' zeg ik en dacht even na. 'Er is een beurs die me aangeboden heeft om te gaan boksen om daar een beroep te gaan, of een acteerschool die heeft me ook een brief naar me gestuurd. En nog meer andere scholen. Maar ik weet het niet. Ze zijn allemaal leuk, Kurt. Ik weet niet wat ik wil worden' vertel ik zuchtend en dronk mijn glas cola leeg.


    One Who Travels A Higher Path.

    Damian Furioso

    'Mooi,' zei ik helemaal gerustgesteld. Ik dronk mijn drinken nu op en vroeg een ober om de rekening. Ze had haar haren nu los gedaan en meteen ging er weer door me heen, hoe knap ze nu eigenlijk was. Dat dacht ik de hele tijd al, maar het was gewoon zo. Ze kon alle jongen aan de haak slaan want ze was bloedmooi. We kregen de rekening en ik belde alles voor ons beiden. Nu stond ik op en liep ik samen met haar naar buiten, waar het inmiddels donker geworden was. Bella en ik hadden tenminste wel een hele leuke dag samen gehad en nu gingen we terug naar de villa. 'Heb je het niet koud?' vroeg ik bezorgd aan haar. Ik vond het zelf niet koud, maar s'avonds was het toch iets frisser dan s'middags en je wist het maar nooit.

    Kurt Hummel

    Ik luisterde aandachtig en geïnteresseerd naar hem en nam ondertussen een paar happen eten en luisterde goed naar hem. Toen hij klaar was dacht ik na. 'Een beurs? Dat is indrukwekkend, Blaine.' zei ik trots op hem, waarna ik verder luisterde. 'We kunnen het altijd nog samen uitzoeken, gelukkig hebben we nog tijd zat.' zei ik lief tegen hem, waarna ik even nadacht. 'Je kan sowieso met je oom praten over de mogelijkheid boksen en met je broer over het acteren, zo kun je een breder beeld krijgen.' stelde ik voor, waarna ik mijn cocktail nu opdronk en hem weer aankeek. 'Wat je ook kiest, ik zal je altijd aanmoedigen en trots op je zijn, Blaine.' zei ik naar waarheid. Zelfs als hij voor boksen zou kiezen, zou ik hem nog aanmoedigen. Eerst vond ik dat maar helemaal niks en vond ik het gevaarlijk. Maar als dat iets is dat hem echt gelukkig maakt, dan zou ik achter zijn keuze staan. Het was belangrijk voor mij dat Blaine gelukkig werd en iets koos wat hij leuk vond om te doen. Natuurlijk zie ik hem liever dezelfde kant als mij opgaan, naar Broadway. Maar het ging om wat hem gelukkig maakte en dat was heel belangrijk voor me. En wat hij ook koos, ik zal altijd zijn nummer één fan zijn. 'Geef het tijd, Blaine. Je kan er altijd met mij over praten, als je dat wilt.' zei ik met een lieve glimlach tegen hem. Ik pakte zijn hand en drukte er een kusje op. 'We kunnen altijd nog langs gaan op een paar scholen, dat kan helpen met je keuze en natuurlijk ga ik dan met je mee voor morele steun.' zei ik lachend en lief tegen hem.

    Logan Hudson

    Ik glimlachte door haar en werd al aardig opgewonden. Ze gaf kusjes richting mijn broek, waardoor mijn geslachtsdeel begon te groeien. Ik kreunde verlangend en wachtte af wat ze nu ging doen, aangezien ik niet bij haar kon.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2012 - 23:29 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    met een grijns keek ik hem aan. Hij vond het lekker aangezien hij begint te kreunen. Ik geef hem weer kusjes richting zijn mond en begin hem weer te zoenen. Lachend kijk ik hem aan 'ik hou van je'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    'Ik hou ook van hou,' zei ik opgewonden tegen haar. Ik zoende haar verlangend terug en liet
    Mijn handen onder haar jurkje gaan en haar onderrug strelen. Mijn geslachtsdeel begon nu echt stijf te worden en zacht kreunde ik. Ik wilde haar nu echt.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Jeffrey

    Ik grinnik en loop haar achterna.
    Ik zie haar huis en grijns.
    Even wachten..

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 13:34 ]


    El Diablo.