• [center]
    William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Ik vond het dus leuk een Glee Rpg te starten met de originele personage's!
    Natuurlijk mogen er ook een paar zelf verzonnen personages zijn!

    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Shortie
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    -Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa
    - Jordan Mackenzie Desousa : Monticia
    - Jayson Enrique Deluci : Wonderwatch
    - Savannah Rose Lopez : Wonderwatch
    Damian Furioso : Paintball
    Jeffrey Michelo Desousa : Wonderwatch

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 18:33 ]


    El Diablo.

    Jeffrey

    Ik loop haar achterna.
    'Luister, het spijt me oké?' zucht ik...


    El Diablo.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Wat hij over Finn zei, voelde ik me opgelucht en goed. Ik wou niet dat Finn helemaal ellendig voelde en dat hij ook van zijn vakantie kon genieten. Maar wat hij over Blaine en Kurt zei, geloofde ik hem niet. Het kwam er niet echt overtuigend uit. Ik was echt niet stom en sloeg mijn benen over elkaar. Ik studeerde aan psygologie en moest zien aan hun blikken wat ze dachten of hoe ze reageerde. Ik moest natuurlijk nog veel leren daarover, maar ik was niet stom. Ik had een vermoedden dat hij ze niet mocht, maar zei er niets over. Blaine en Kurt waren alles voor me en als hij dat niet kon begrijpen of dat uiteindelijk niet inzag, dan hoefde ik hem niet. Het was gewoon. Ik voelde wel wat voor Damian, maar voor Finn was het echte liefde en wou bij hem zijn. Ik denk gewoon dat ik Damian gebruikte om Finn jaloers te krijgen. Damian zoende me harsttochtelijk en ik zoende hem terug, maar niet zo passievol. Hij keek me in mijn ogen aan en ik glimlachte zwak en keek weg. We kwamen weer aan bij de haven en we kwamen aan de kant. We stapten uit en ik kijk hem weer aan. 'Wil je nu eten of nu naar de villa gaan?' vraag ik normaal en kijk hem aan.

    Blaine Anderson:

    Ik glimlachte waterig en hield zijn beiden handen stevig vast. 'Ik hou ook zoveel van jou' zeg ik en ik voelde me nu echt goed, na dit gesprek. 'Dit voelt echt goed, dat ik nu alles gezegd heb tegen je. Ik heb nu gewoon een goed gevoel en dat we helemaal een schone lijn beginnen' zeg ik gemeend en naar de waarheid. Ik boog voorover naar hem en zoen hem harsttochtelijk op zijn lippen en kijk hem in zijn prachtige ogen aan die nog glinsteren door de tranen. 'Vanavond zal je nooit meer vergeten' zeg ik zwoel en zachtjes, zodat hij het alleen hoort, doelend op het heerlijke toetje. Ik ging weer recht zitten en knipoogde nog verleidelijk, waardoor ik even moest lachen. Ik wist dat hij nu ging blozen en nerveus ging worden, wat ik altijd leuk aan hem vond. Een ober kwam en ik kijk snel op de kaart wat ze hadden. Ik wist al wat we zouden nemen en begon in het spaans te bestellen en uiteindelijk had hij het opgeschreven en knikte vriendelijk en liep weg. Ik glimlachte lief naar hem. 'Je komt er zo wel achter wat ik heb besteld voor ons' zeg ik geheimzinnig en moest even lachen. Ik hoorde opeens muziek spelen en keek opzij en zag een klein bandje spelen. Sommige mensen stonden op en gingen dansen en ik keek glimlachend naar Kurt. Ik stond op en liep naar zijn kant van het tafel en boog een stukje en stak mijn hand naar hem uit. 'Wil mijn prachtige verloofde met mij dansen?' vraag ik lief en kijk hem diep aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    Ik grinnik om Emily en ki;jk haar daarna trots aan.
    "wauw in plaats van papa of mama, blaine" ik grinnik en geef haar een kus.
    "goedzo meisje"

    Lizz

    "ja het zal wel" kaats ik bozig terug.
    "vandaar alle blauwe plekken en wonden, dat los je verdomme niet op met een sorry ja.
    Als ik maandag weer op school ben gaat het net als altijd. Oh laten we de vriendloze Lizz even pesten, goh misschien is het leuk om haar in elkaar te rammen en met een mes wat te snijden" zeg ik sarcastisch.b" en verdomme mijn vrienden een beetje uitshelden" sis ik erachteraan en loop verder.
    Als ik bijna bij de huisarts ben trek ik losjes mijn schoenen aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeffrey

    Ik loop stilletjes achter haar aan.
    Als ze weer stil staat pak ik haar arm vast, 'wacht nou' zucht ik...


    El Diablo.

    Lizz
    Boos trek ik me los "hou je handen thuis" sis ik boos naar hem.
    Daarna loop ik naar de dokter waar ik geiljk naar binnen kan.
    Na een aantal minuten had hij onderzocht en vertelde dat het verzwikt was.
    Ik zucht even toen ik krukken kreeg en bedankte hem even.
    Met mijn krukken liep ik ietswat onhandig naar buiten.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeffrey

    Ik heb zin om wat terug te schreeuwen, maar hou me in.
    Ze komt weer naar buiten, en ik zie dat ze met krukken loopt.
    Ik slik even en kijk haar aan..


    El Diablo.

    Lizz
    Ik negeer Jeffrey kompleet. Ik besluit Kurt even te smsén dat ik naar huis ben.
    Ik ga zitten op een bankje zitten Kurt dankje, er licht een briefje op je kamer. Ik ga naar huis om uitterusten. Mijn enkel is verzwikt en heb krukken.
    Ik zie je nog wel. xxx
    ik zucht even maar sta op om richting huis te lopen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeffrey

    Ik loop achter haar aan, en hou haar tegen.
    'Wacht nou even' zucht ik...


    El Diablo.

    zlizz
    "wat moet je !" vroeg ik nors en stop om hem bozig aan te kijken.
    Waarom deed hij nou ineens zo, altijd estgen en nu niet.

    [ik ga , kom strak sop mobiel nog]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Damian Furioso

    'Laten we nu iets eten, we zijn nu toch in de buurt en ik heb best honger.' stelde ik lief voor aan haar. Ik begeleidde haar naar aan mooi restaurantje op het plein. We namen plaats en kregen meteen een menukaart van een ober. Ik bekeek de kaart en daarna weer naar Bella. 'Ik heb geen verstand wat lekker is met Spaanse gerechten, dus ik ga hetzelfde als jou nemen.' zei ik lachend tegen haar, waarna ik haar wang streelde en haar lief aankeek. Ik ging haar echt een geweldige tijd bezorgen en ervoor zorgen dat ze helemaal zorgeloos zou worden. Ik hou van haar, en dat zou ik haar echt laten zien. 'Ik hou van je.' zuchtte ik uit verliefdheid, waarna ik haar hand pakte en haar diep aankeek.

    Kurt Hummel

    Het deed me goed toen hij zei dat hij zich goed voelde, ik voelde me zelf nu echt geweldig en zo gelukkig. Ik genoot nu echt van deze avond het was echt prachtig en zo romantisch. Ik deed me goed, dat we zo'n goed gesprek hadden en alles was gewoon prachtig aan deze avond. Ik keek op toen hij begon over vanavond en verleidelijk knipoogde. Verlegen keek ik nu naar beneden en voelde ik blosjes ontstaan op mijn wangen. Ik werd altijd nerveus als hij flirtte, dan werd ik altijd zo snel rood, ik kon daar gewoon echt niet tegen. De ober verbrak de spanning tussen ons, die trouwens eigenlijk best wel iets fijns had en Blaine bestelde voor ons. Ik glimlachte om Blaine en keek weer op naar hem. 'Je maakt het nog spannend,' zei ik lachend. Blaine wist wat ik lekker vond, dus ik vertrouwde hem gewoon. Ineens begon er romantische muziek te spelen en keek ik even naar het bandje. Sommige mensen stonden op en gingen dansen met elkaar. Blaine stond nu ook op en liep naar mijn kant van het tafel. Hij boog een stukje en stak zijn hand naar me aan. Ik lachte een beetje nerveus toen hij dat zo lief vroeg en pakte zijn hand aan. 'Natuurlijk wil ik met mijn geweldige en romantische verloofde dansen.' zei ik ook lief terug. We liepen iets verder van onze tafel en Blaine sloeg zijn armen om mijn middel en ik sloeg mijn armen om zijn hals en we begonnen te schuifelen. Ik vond dit echt zo enorm romantisch en leuk. Mijn hart klopte driemaal zo snel als normaal omdat ik zo gelukkig was. Ik heb nu gewoon de tijd van mijn leven.

    Finn Hudson

    Ik grinnikte even om Emily en drukt een kus op haar hoofdje, waardoor ze vrolijk naar mijn brabbelde. Ik keek nu weer naar Rachel en Logan. 'Ga nu maar, dadelijk houden jullie geen avond meer over.' zei ik met een zwakke glimlach tegen hen. Ze hoefden zich echt geen zorgen te maken om mij, ik redde mezelf heus wel. Ik had wel voor hetere vuren gestaan... Denk ik..

    [ bericht aangepast op 16 okt 2012 - 19:40 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Jeffrey

    Ik kijk haar aan, en ik grijns lichtjes.
    'Dit' zeg ik en druk mijn lippen op die van haar..


    El Diablo.

    Lizz
    verbaasd maar geschokt duw ik hem weg. ' denk niet dat ik er weer intras' sis ik naar hem en loop snel verder.

    Rachel ik glimlach even en loop daarva met logan weg. ' wat moet ik aan iets nets of makkelijks


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik hoorde wat hij zei en glimlachte zwak. Ik richtte me naar de ober toe en hij keek me vragend aan. Ik bestelde twee cola en twee tortilla's in het spaans en de ober knikte vriendelijk en liep weg. 'Ik heb twee cola en twee tortilla's besteld' zeg ik zwak glimlachend en zuchhte zachtjes. Ik hoorde wat hij daarna zei en hij pakte mijn hand. 'Ik hou ook van jou' zeg ik lief en kijk hem lief aan. Hij was echt leuk, daar niet van, maar dit voelde anders. Ik mis Finn en wou bij hem zijn. Opeens had ik een idee gekregen en kijk hem aan. 'Damian, Ik had met Kurt al afgesproken dat we vanavond wat gingen doen, hier na natuurlijk' loog ik keihard. Ik was heel goed in liegen en niemand had het door. 'Dus dan ben je vanavond alleen, als je het niet erg vind. We gaan namelijk een klein meidenavondje houden' loog ik verder en kijk hem afwachtend aan. Ik wou naar Finn en miste hem gewoon heel erg. Natuurlijk ging ik niet tegen Damian zeggen, dat ik naar hem ging.

    Blaine Anderson:

    We begonnen te schuifelen en ik glimlachte lief naar hem. Ik keek dromerig in zijn ogen en vergat de rest om ons heen. Ik zag alleen hem nog en dat we helemaal alleen zijn. 'Ik hou van je, Kurt' zeg ik smoorverliefd en gelukkig. Ik zoende hem harsttochtelijk op zijn lippen en leg mijn hand op zijn wang. Vervolgens keek ik hem weer glimlachend aan en druk hem dicht tegen me aan. 'Ik kan niet wachten om ons leven samen te delen en ik kan niet wachten om te gaan trouwen' zeg ik gemeend en verliefd. 'Ik hoop dat het tot nu toe een perfecte avond voor je is' zeg ik lief en gaf hem nog een kus op zijn lippen. Na een tijdje zo gedans te hebben, zag ik dat de ober onze eten aan tafel bracht en ik stopte met dansen. 'Onze eten is er' zeg ik lief en leidde hem weer naar de tafel. Ik hielp hem met zitten en ging zelf zitten. 'Ik heb twee water, twee cola, twee aardbeiencocktails en twee tortilla’s voor ons besteld. Ik hoop dat je het lekker vind' zeg ik hopend en lief. Ik bedankte de ober en hij liep weg. Ik kijk naar Kurt en wacht op zijn reactie af.

    (Nu heb ik honger en we eten dalijk lekker patat :9~ )


    One Who Travels A Higher Path.

    Jeffrey

    Ik grijns, en loop haar voorbij.
    'We weten allebei dat je me leuk vind' grijns ik, en steek arrogant mijn kin omhoog.
    Grijnzend loop ik verder...


    El Diablo.

    Lizz ik kijk hem boos aan 'nou mee totaal niet ik heb al iemand op het oog


    Change is for weirdos ~ Niall Horan