• A twisted fairytale

    Beeld je een wereld in waar alles mogelijk is, waar sprookjes op magische wijze tot leven komen en jij er een grote rol in speelt.
    Dat je een pion bent van een hoger doel, opgejaagd door duistere dingen in een poging je weg naar de vrijheid te vinden.
    In deze RPG, komt een groep mensen vast te zitten in de magische wereld vol raadsels, gevaren en bloedstollende gebeurtenissen.
    Omgetoverd tot levende sprookjesfiguren, proberen ze te achterhalen waarom ze vast zitten en hoe ze weer terug naar hun eigen leefwereld kunnen.
    Niets is echter wat het lijkt en niet iedereen is zo betrouwbaar als ze laten uitschijnen.

    Een RPG op basis van de gebroeders Grimm, Hans Christian Andersen en Disney gemaakt door Merrow en Mohawk.


    Regels:

    - Er geldt een minimum van 10 regels.
    - 16+ is toegestaan, maar houdt het uiteraard netjes
    - De voorkeur gaat uit naar het schrijven in de hij/zij/ik vorm verledentijd
    - Probeer minstens 1 post per week te schrijven
    - Reservering vervalt na 5 dagen
    - Powerplay is niet toegestaan
    - Er bestaan geen perfecte personages
    - Let op spelling en interpunctie
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Afwezigheden melden
    - Alleen Merrow of Mohawk maken de topics aan


    Meedoen:

    Het is de bedoeling dat je een eigen personage creëert, afkomstig uit de gewone wereld. Deze komt terecht in Fairtalia en schrijvende weg wordt ontdekt dat ieder personage een bestaand sprookjesfiguur voorstelt.

    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:

    Innerlijk:
    Uiterlijk mét foto:
    Geschiedenis:

    Fairytale:
    Uitleg:


    Bij Fairytale schrijf je zowel het sprookje als het exacte sprookjesfiguur. Bij uitleg leg je uit in hoeverre jou personage overeenkomt met het sprookjesfiguur. Dit kan door middel van bijvoorbeeld uiterlijke trekken, karaktereigenschappen, gedragingen, enzo zijn.



    Personages:

    Vrouwen: 10/10
    MerrowKierra Ashford – Puss In Boots
    MohawkScarlett Jane Hunter – Rapunzel
    Semele - Marlaina Ferryn Chevalier - Ariël
    AgentP - Emma Lynn Smith - Sneeuwwitje
    Appelboompje - Katherine Pierce - Roodkapje
    Porcelaneous - Melaney Kacia - Megara (Hercules)
    Rider - Sunita “Sunny” Evelynne Cleveland - Pocahontas
    RememberYoux - Jillie Jo Knight - Tinkerbell
    Curlies - Mikayla Evelynn Carter - Assepoester
    Tortura - Aisha Nadya Ripoll Esmeralda

    Mannen: 8/10
    Sindarin - Fynn Sion Rhine - Peter Pan
    AgentP - Dylan Bjorn Green - Woody (Toy Story)
    Sindarin - Jason Barnes - Beest (Belle en het beest, Prins Adam)
    Tortura - Bai Donghai Wong - "BD Wong" - Li Shang (Mulan)
    Twilightzone - Ryan Levitt - Jim Hawkins (Treasure Planet)
    Realist - Andrew Eric Parker - Prins Eric (De kleine zeermeermin)
    DreamerN - Tristan Mylan Diamond - Jager (Sneeuwwitje)
    Realist - Reservatie - Prins Caspian (Narnia)
    Xerces - Korey Pio Wittingh - Pinokkio



    Klik hier voor de Rollenstory


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 20:06 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Eigenlijk vind ik Hans van Hans en Grietje helemaal geen leuk sprookjesfiguur, lol.
    Ik ga lekker tòch nog kijken of ik een andere leuke jongen kan vinden.

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 17:38 ]

    Sindarin schreef:
    Eigenlijk vind ik Hans van Hans en Grietje helemaal geen leuk sprookjesfiguur ;O


    Je kan altijd nog iemand anders nemen als je wilt hoor (;


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    (...)

    Je kan altijd nog iemand anders nemen als je wilt hoor (;


    maar eigenlijk ken ik helemaal niet zoveel sprookjesfiguren, haha.

    Dan reserveer ik robin hood, voordat iemand die inpikt en dan kan ik hem nog altijd inwisselen als ik een leukere heb gevonden ;D
    @above ; dat heb ik dus ook


    Aan niets denken is ook denken.

    Mag peter pan? Dan doe ik die namelijk.

    Sindarin schreef:
    Naam: Fynn Sion Rhine
    Leeftijd: 17
    Geslacht: Mannelijk

    Innerlijk: Fynn is een aardige jongen, hij gaat voor al zijn vrienden door het vuur. Hij is nooit stil, en is een erg sociaal persoon. Hij is een leider, en komt soms ook wat bazig over. Boos is hij niet snel, maar àls hij boos is kan hij iedereen dood negeren. Één van zijn zwakke punten is dat hij niet snel toe geeft dat hij degene is die fout zat.
    Uiterlijk mét foto:


    Fynn heeft donkerbruin tot zwart haar en fel blauwe ogen. Hij is erg mager, en redelijk lang. Hij draagt altijd kleren waar hij zich fijn in voelt, en het maakt hem ook niet heel veel uit wat de rest van hem vind. Hij heeft een leren armbandje om zijn pols die hij gekregen heeft van zijn inmiddels overleden tweelingbroer.
    Geschiedenis: Fynn komt uit een gezin die bestaat uit 3 mensen, zijn moeder, zijn zusje en hemzelf. Zijn vader heeft hij nooit gekend omdat die zijn moeder verliet toen hij hoorde dat ze zwanger was van Fynn en zijn tweelingbroer Zijn zusje komt van een andere vader, die hetzelfde gedaan heeft als zijn eigen vader. Toch is hun gezin verrassend gezellig. Er is bijna nooit ruzie, en hij kan er kwijt wat hij wil. Hij beschermd zijn moeder en zusje dan ook met zijn leven. Hij had een tweeling broer, tot die overleed aan een ernstige ziekte. Fynn probeerde sterk te blijven, omdat hij zijn moeder en zusje wou laten zien dat hij de 'vader rol' wel op zich kon nemen.

    Fairytale: Peter Pan, Peter Pan.
    Uitleg: Fynn is een erg zelfstandige jongen, aangezien hij altijd al een soort vader is geweest voor zijn zusje. Peter Pan leeft zonder ouders, dus is daarmee ook een zelfstandige jongen. Ook is Fynn dapper, hij doet dingen die andere mensen nooit zomaar zouden doen. Hij durft dingen aan zonder erover te twijfelen, net als Peter.

    Ik hou het zo.


    Een beetje aangepast ( zie Fairytale & Uitleg )

    Ik pas het zo dadelijk aan, moet eerst gaan eten (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik ben alleen wel van 20 oktober tot 27 oktober op vakantie en ga dus niet of heel weinig actief zijn.. Is dat een probleem??


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign


    Mag ik 2 jongens ? Eigenlijk wil ik liever een jongen en een meisje, maar omdat er zo weinig jongens zijn, doe ik 2 jongens. I
    Moet wel nog even inspiratie opdoen voor sprookjes ;s

    Appelboompje schreef:
    Ik ben alleen wel van 20 oktober tot 27 oktober op vakantie en ga dus niet of heel weinig actief zijn.. Is dat een probleem??


    Hoe kan dat nu een probleem zijn? Lekker vakantie vieren en we zien je terug wanneer je er weer bent (K)


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    N4I5 schreef:

    Mag ik 2 jongens ? Eigenlijk wil ik liever een jongen en een meisje, maar omdat er zo weinig jongens zijn, doe ik 2 jongens. I
    Moet wel nog even inspiratie opdoen voor sprookjes ;s

    Neem gerust alle tijd die je nodig hebt (:
    Als je echt niets weet voor een sprookje, kan je altijd even het internet afschuimen.
    Als je echt een jongen en een meisje doen, er is immers nog plek.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Okey ik heb zo'n zin in deze RPG eh, i can't wait.

    Ik zie Lexus nog niet bij de mannen staan met als reservatie Robin Hood ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    Ik zie Lexus nog niet bij de mannen staan met als reservatie Robin Hood ^_^

    Oei, heb er vast overgekeken dan.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    -

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 20:56 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.