• A twisted fairytale

    Beeld je een wereld in waar alles mogelijk is, waar sprookjes op magische wijze tot leven komen en jij er een grote rol in speelt.
    Dat je een pion bent van een hoger doel, opgejaagd door duistere dingen in een poging je weg naar de vrijheid te vinden.
    In deze RPG, komt een groep mensen vast te zitten in de magische wereld vol raadsels, gevaren en bloedstollende gebeurtenissen.
    Omgetoverd tot levende sprookjesfiguren, proberen ze te achterhalen waarom ze vast zitten en hoe ze weer terug naar hun eigen leefwereld kunnen.
    Niets is echter wat het lijkt en niet iedereen is zo betrouwbaar als ze laten uitschijnen.

    Een RPG op basis van de gebroeders Grimm, Hans Christian Andersen en Disney gemaakt door Merrow en Mohawk.


    Regels:

    - Er geldt een minimum van 10 regels.
    - 16+ is toegestaan, maar houdt het uiteraard netjes
    - De voorkeur gaat uit naar het schrijven in de hij/zij/ik vorm verledentijd
    - Probeer minstens 1 post per week te schrijven
    - Reservering vervalt na 5 dagen
    - Powerplay is niet toegestaan
    - Er bestaan geen perfecte personages
    - Let op spelling en interpunctie
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Afwezigheden melden
    - Alleen Merrow of Mohawk maken de topics aan


    Meedoen:

    Het is de bedoeling dat je een eigen personage creëert, afkomstig uit de gewone wereld. Deze komt terecht in Fairtalia en schrijvende weg wordt ontdekt dat ieder personage een bestaand sprookjesfiguur voorstelt.

    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:

    Innerlijk:
    Uiterlijk mét foto:
    Geschiedenis:

    Fairytale:
    Uitleg:


    Bij Fairytale schrijf je zowel het sprookje als het exacte sprookjesfiguur. Bij uitleg leg je uit in hoeverre jou personage overeenkomt met het sprookjesfiguur. Dit kan door middel van bijvoorbeeld uiterlijke trekken, karaktereigenschappen, gedragingen, enzo zijn.



    Personages:

    Vrouwen: 10/10
    MerrowKierra Ashford – Puss In Boots
    MohawkScarlett Jane Hunter – Rapunzel
    Semele - Marlaina Ferryn Chevalier - Ariël
    AgentP - Emma Lynn Smith - Sneeuwwitje
    Appelboompje - Katherine Pierce - Roodkapje
    Porcelaneous - Melaney Kacia - Megara (Hercules)
    Rider - Sunita “Sunny” Evelynne Cleveland - Pocahontas
    RememberYoux - Jillie Jo Knight - Tinkerbell
    Curlies - Mikayla Evelynn Carter - Assepoester
    Tortura - Aisha Nadya Ripoll Esmeralda

    Mannen: 8/10
    Sindarin - Fynn Sion Rhine - Peter Pan
    AgentP - Dylan Bjorn Green - Woody (Toy Story)
    Sindarin - Jason Barnes - Beest (Belle en het beest, Prins Adam)
    Tortura - Bai Donghai Wong - "BD Wong" - Li Shang (Mulan)
    Twilightzone - Ryan Levitt - Jim Hawkins (Treasure Planet)
    Realist - Andrew Eric Parker - Prins Eric (De kleine zeermeermin)
    DreamerN - Tristan Mylan Diamond - Jager (Sneeuwwitje)
    Realist - Reservatie - Prins Caspian (Narnia)
    Xerces - Korey Pio Wittingh - Pinokkio



    Klik hier voor de Rollenstory


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 20:06 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Merrow schreef:
    (...)

    Hoe kan dat nu een probleem zijn? Lekker vakantie vieren en we zien je terug wanneer je er weer bent (K)


    Okkiiiii ^^


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    mag ik ook nog een jongen reserveren?? ^^


    Do what people say you can't.

    AgentP schreef:
    mag ik ook nog een jongen reserveren?? ^^

    Tuurlijk mag je dat (:
    Zal er een op je naam reserveren.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Mag ik een meisje reserveren (:
    Denk dat het repelsteeltje word, maar ik kijk nog even.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    kijk bladzijde 8 ^^

    [ bericht aangepast op 12 okt 2012 - 15:13 ]


    Do what people say you can't.


    Naam:
    Bjorn Finn Harries.
    Leeftijd:
    19 jarig.
    Geslacht:
    Mannelijk.

    Innerlijk:
    Bjorn is door de jaren heen veel veranderd. Van een verlegen, stille jongen, is hij gegaan naar de jongen die iedereen kent. Hij laat weten dat hij er is en zal altijd zijn mening geven, of die nu ongepast is of niet. Bjorn heeft veel meer zelfvertrouwen gekregen door de jaren heen aangezien hij een paar jaar geleden had besloten om iets te doen aan zijn lichaam. Hij was het beu om in de schaduw te staan van zijn geweldige tweelingbroer en kwam naar voren. Nu vergelijken ze hen niet meer met elkaar, puur omdat ze weten dat het 2 totaal verschillende mensen zijn.
    Bjorn maakt meestal de schattige en grappige uitspraken, waardoor mensen altijd kunnen lachen met hem en graag bij hem zijn. Alhoewel Bjorn ook zeker arrogante of ongepaste opmerkingen kan geven.
    Bjorn houdt van avontuur en uitdagingen. Hij heeft een kick op adrenaline, maar is niet 'verslaafd' om het zo te zeggen. Ja hij doet soms gevaarlijke dingen, maar hij kent zijn grens wel.
    Hij houdt ook van reizen, maar dat loopt meestal niet altijd even vlotjes. Bij elke reis zorgt hij wel voor problemen.
    Op reis moet hij ook altijd iets uitproberen, dat is dan meestal iets horen (Vespa, auto, quad, ...) om dan de streek te verkennen, maar dat loopt altijd uit op een verdwaalde Bjorn en Joshua.
    Bjorn is een creatief persoon die altijd bereid is om mensen te helpen. Vrienden en familie komen bij hem zeker op de 1e plaats, maar meestal, ookal wilt hij dat niet toegeven, komt hijzelf op de 1e plaats. Of hem dat ijdel maakt ? Misschien een beetje, maar beter ijdel zijn dan als een zwerver leven.
    Uiterlijk mét foto:




    Bjorn heeft kort, bruin haar dat altijd in een kuif staat naar de rechtse kant. Hij heeft groen-blauwe ogen met een vrolijke twinkeling. Zijn kaaklijn is strak en hij heeft een gebit dat zo in tandpasta reclame kan komen. Hij is ongeveer 1m88 en weegt tussen de 70 en 80 kilogram.
    Hij draagt zo'n typische ketting met een metalen plaatje aan als van in het leger. Verder heeft hij veel armbandjes aan zijn polsen hangen waarvan eentje zegt; Cheecky Finn.
    Dit is wel zijn 2e naam, maar zo noemt zijn broer hem altijd, net zoals hij zijn broer altijd Jack noemt in de plaats van Joshua.
    Joshua en Bjorn zijn identieke tweelingen, maar door de jaren heen merk je wel het verschil.
    Ze zijn ook van plan om een tattoo op hun ribben te laten zetten, allebei dezelfde als teken van hun broederschap, want hoevaak ze elkaar ook naar de maan wensten, ze zullen altijd van elkaar blijven houden.
    -Zie 2e rol voor Joshua Jack Harries.
    Geschiedenis:
    Bjorn stond vroeger altijd in de schaduw van zijn identieke tweelingbroer Joshua. Op een bepaalde leeftijd kreeg hij dat door en besloot hij dat te veranderen. Zijn karakter en uiterlijk veranderde helemaal maar je hoorde niemand klagen. Nu ziet iedereen Bjorn en Joshua als 2 aparte mensen en niet 'De Harries Tweeling', want zowel Bjorn als Joshua vinden die naam verschrikkelijk.
    Fairytale:
    Aladin.
    Uitleg:
    Net als Aladin is Bjorn een doodgewone jongen. Hij zou alles doen om het meisje te krijgen waar hij echt iets voor voelt en als hij haar eenmaal heeft dan zal hij voor haar vechten en haar niet loslaten.

    [ bericht aangepast op 11 okt 2012 - 23:13 ]

    Overexposed schreef:
    Mag ik een meisje reserveren (:
    Denk dat het repelsteeltje word, maar ik kijk nog even.


    Repelsteeltje is een man/jongen, toch ?

    Sindarin schreef:
    (...)

    Repelsteeltje is een man/jongen, toch ?

    Dat maakt niet uit :)
    Als je personage maar karaktertrekken of trekken van uiterlijk heeft van het sprookjesfiguur.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Damn, ik wil hier heel graag aan meedoen. Mag ik een vrouwelijke personage reserveren? Ik vul 'm later in de avond nog in als het me lukt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Porcelaneous schreef:
    Damn, ik wil hier heel graag aan meedoen. Mag ik een vrouwelijke personage reserveren? Ik vul 'm later in de avond nog in als het me lukt.

    Je staat erbij :)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Naam: Melaney Kacia Wilde, maar ze noemen haar gewoon in 't kort 'Mel'.
    Leeftijd: Ze is 18 jaar.
    Geslacht: Vrouwelijk.

    Innerlijk: Melaney moet per se koffie of een sigaret op hebben om nog enigszins 'normaal' te kunnen reageren. Dit geldt vooral voor in de ochtend. Ze is totaal geen ochtendmens, meer een avondmens. Melaney heeft namelijk een enorm ochtendhumeur.
    Ze is een mooie, verleidelijke, maar onafhankelijke vrouw en ze is snel van begrip, maar ook erg cynisch en nogal wereld-moe. Ze heeft een donkere en zware kijk op de wereld vanwege haar verleden.
    Melaney heeft een lage mening over mannen in het algemeen, omdat de ervaringen met hun tot nu toe erg negatief waren. Ze ziet mannen dan ook alleen als players en leugenaars. Ze wilt niets met ze te maken hebben in de liefde, alleen in de friend-zone.
    Al is Melaney zich wel erg bewust van haar eigen sexappeal en gebruikt dit dan ook om mensen te overtuigen om te doen wat ze wil. De andere reden waarom ze dit doet is weer vanwege de lage mening over de mannen.
    Melaney heeft haar mondje klaar, maar er kunnen ook echt speciale momenten zijn waarbij ze haar mond houd en niets weet te zeggen.
    Uiterlijk mét foto:

    Melaney heeft bruine lange lokken die prachtig passen bij haar wat bleke huid. Meestal heeft ze heftige make-up op en haar kleding is uitdagend, maar toch donker. Haar kleding past precies bij haar karakter.
    Je kunt in haar ogen precies zien wat voor karakter ze heeft. Een speelse, maar uitdagende kleur groen - en het heeft tegelijkertijd iets mysterieus. Melaney heeft een sterke kaaklijn. Haar lippen lijken mooi vol, maar ze heeft dunne lippen. Een 1.70 meter is ze, en heeft hier totaal geen probleem mee.
    Geschiedenis: Deels van haar familie kent ze niet, alleen haar moeder en haar oma en opa. Haar moeder heeft een ernstige ziekte van Alzheimer en Melaney moet haar er dan meerdere keren aan herinneren dat haar man niet terug zal komen.
    Haar broer is lang geleden, toen ze 10 jaar was, overleden aan een auto-ongeluk. Hierdoor is ze totaal veranderd in een echte die-hard, want eerst kon ze geen eens een vlinder pijn doen. Haar broer was haar beste vriend en nu nog steeds; ze denkt nog altijd aan hem. Ze heeft een tatoeage van haar broer laten zetten op haar rechterarm.
    Ze hebben niet veel inkomsten en Melaney heeft dan ook meerdere baantjes, zoals; serveerster en soms treedt ze ook op met haar band in een pub; waar ze elke vrijdagavond een gezellige zangavond organiseren.
    Ze woont in een buurt die je liever niet als tussenweg zou nemen om snel naar huis te gaan. Het gaat daar vooral om geld/drugs(zaken) en sexuele handelingen. Je moet er letterlijk voor jezelf op kunnen nemen. Het liefst zou Melaney hier niet willen wonen, maar het is niet anders. Ze heeft haar moeder en oma/opa beloofd om voor ze te zorgen. Dit is dan ook wat ze zal doen.

    Fairytale: Meg(ara) from Hercules.
    Uitleg: Ze ziet er dan misschien niet echt precies uit als Meg, maar heeft wel precies dezelfde karaktertrekken. Ze is koppig, onafhankelijk, maar tegelijkertijd zo vrouwelijk en verleidelijk.

    [ bericht aangepast op 11 okt 2012 - 0:34 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sindarin schreef:
    (...)

    Repelsteeltje is een man/jongen, toch ?


    Puss in boots is een mannelijk sprookjesfiguur maar m'n personage is vrouwelijk, dus precies omgekeerd ^_^


    En @ Porcelaneous, ik lief Olivia Wilde (yeah)
    Ik gebruik haar ook voor een personage, zowel in een rpg als m'n boek, maar die twee zijn dan weer related en op een andere rpg heb ik haar als spin off zeg maar van die ene rpg en boek :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Mohawk schreef:
    (...)
    Dat maakt niet uit :)
    Als je personage maar karaktertrekken of trekken van uiterlijk heeft van het sprookjesfiguur.


    Oh zo, okey. :'D

    Hmmm, toch maar wel.

    Mag ik een meisje reserveren? Ik zou dan btw Pocahontas willen, als dat kan

    [ bericht aangepast op 11 okt 2012 - 16:54 ]


    Happy Birthday my Potter!

    mag ik een vrouw (tinkerbell) reserveren?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.