• A twisted fairytale

    Beeld je een wereld in waar alles mogelijk is, waar sprookjes op magische wijze tot leven komen en jij er een grote rol in speelt.
    Dat je een pion bent van een hoger doel, opgejaagd door duistere dingen in een poging je weg naar de vrijheid te vinden.
    In deze RPG, komt een groep mensen vast te zitten in de magische wereld vol raadsels, gevaren en bloedstollende gebeurtenissen.
    Omgetoverd tot levende sprookjesfiguren, proberen ze te achterhalen waarom ze vast zitten en hoe ze weer terug naar hun eigen leefwereld kunnen.
    Niets is echter wat het lijkt en niet iedereen is zo betrouwbaar als ze laten uitschijnen.

    Een RPG op basis van de gebroeders Grimm, Hans Christian Andersen en Disney gemaakt door Merrow en Mohawk.


    Regels:

    - Er geldt een minimum van 10 regels.
    - 16+ is toegestaan, maar houdt het uiteraard netjes
    - De voorkeur gaat uit naar het schrijven in de hij/zij/ik vorm verledentijd
    - Probeer minstens 1 post per week te schrijven
    - Reservering vervalt na 5 dagen
    - Powerplay is niet toegestaan
    - Er bestaan geen perfecte personages
    - Let op spelling en interpunctie
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Afwezigheden melden
    - Alleen Merrow of Mohawk maken de topics aan


    Meedoen:

    Het is de bedoeling dat je een eigen personage creëert, afkomstig uit de gewone wereld. Deze komt terecht in Fairtalia en schrijvende weg wordt ontdekt dat ieder personage een bestaand sprookjesfiguur voorstelt.

    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:

    Innerlijk:
    Uiterlijk mét foto:
    Geschiedenis:

    Fairytale:
    Uitleg:


    Bij Fairytale schrijf je zowel het sprookje als het exacte sprookjesfiguur. Bij uitleg leg je uit in hoeverre jou personage overeenkomt met het sprookjesfiguur. Dit kan door middel van bijvoorbeeld uiterlijke trekken, karaktereigenschappen, gedragingen, enzo zijn.



    Personages:

    Vrouwen: 10/10
    MerrowKierra Ashford – Puss In Boots
    MohawkScarlett Jane Hunter – Rapunzel
    Semele - Marlaina Ferryn Chevalier - Ariël
    AgentP - Emma Lynn Smith - Sneeuwwitje
    Appelboompje - Katherine Pierce - Roodkapje
    Porcelaneous - Melaney Kacia - Megara (Hercules)
    Rider - Sunita “Sunny” Evelynne Cleveland - Pocahontas
    RememberYoux - Jillie Jo Knight - Tinkerbell
    Curlies - Mikayla Evelynn Carter - Assepoester
    Tortura - Aisha Nadya Ripoll Esmeralda

    Mannen: 8/10
    Sindarin - Fynn Sion Rhine - Peter Pan
    AgentP - Dylan Bjorn Green - Woody (Toy Story)
    Sindarin - Jason Barnes - Beest (Belle en het beest, Prins Adam)
    Tortura - Bai Donghai Wong - "BD Wong" - Li Shang (Mulan)
    Twilightzone - Ryan Levitt - Jim Hawkins (Treasure Planet)
    Realist - Andrew Eric Parker - Prins Eric (De kleine zeermeermin)
    DreamerN - Tristan Mylan Diamond - Jager (Sneeuwwitje)
    Realist - Reservatie - Prins Caspian (Narnia)
    Xerces - Korey Pio Wittingh - Pinokkio



    Klik hier voor de Rollenstory


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 20:06 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Oh ik zie nu pas dat alle rollen bezet zijn en Robin hood ook gereserveerd is -_-' Fail..

    Realist schreef:
    Oh ik zie nu pas dat alle rollen bezet zijn en Robin hood ook gereserveerd is -_-' Fail..


    Er zijn nog mannelijke rollen nodig hoor, haha.

    [Ik weet geen sprookjes figuren meer haha, heb jij een idee?]

    Realist schreef:
    [Ik weet geen sprookjes figuren meer haha, heb jij een idee?]


    Uuuuh, let me think. :'D

    Realist schreef:
    [Ik weet geen sprookjes figuren meer haha, heb jij een idee?]

    Kies er één die ik net heb op geschreven?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Realist schreef:
    [Ik weet geen sprookjes figuren meer haha, heb jij een idee?]


    Tarzan ?
    wikipediaaaa.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2012 - 14:45 ]

    [waar staat dat lijstje met mannen? Kan zijn dat ik écht heel blind ben maar ik zie het niet?]

    Realist schreef:
    [waar staat dat lijstje met mannen? Kan zijn dat ik écht heel blind ben maar ik zie het niet?]


    Deze?:
    Mannen: 6/10
    Sindarin - Fynn Sion Rhine - Peter Pan
    AgentP - Reservatie Pinokkio
    N4I5 - Reservatie
    N4I5 - Reservatie
    Lexus - Reservatie Robin Hood
    Sindarin - Jason Barnes - Beest (Belle en het beest)

    [ bericht aangepast op 12 okt 2012 - 14:46 ]

    nee een lijstje van mannelijke sprookjes figuren die ik nog zou kunnen spelen. Ik weet er zelf namelijk geen meer :c

    Realist schreef:
    nee een lijstje van mannelijke sprookjes figuren die ik nog zou kunnen spelen. Ik weet er zelf namelijk geen meer :c


    Nouu, hier staat de hele lijst met disney-figuren, maar verder heb ik geen idee waar nog meer een 'lijst' staat.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2012 - 14:50 ]

    Ik doe prins Eric van de kleine zeemeermin ;3 Heel erg bedankt trouwens!

    [ bericht aangepast op 12 okt 2012 - 14:52 ]

    Ik bedoelde eigenlijk deze gasten:
    John Smith (Pocahontas);
    Tarzan;
    Flynn Rider (Tangled);
    Aladdin.

    En als jullie voor mij kiezen welke jullie zouden spelen tussen Jim Hawkins en Li Shang, zou daar er ook één vrij van komen.

    Edit: NOOO! Prince Eric, pffft.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2012 - 14:53 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Als er nu dus geen vrouwelijke rollen meer zijn (jammer !) ga ik dan maar een mannenrol invullen; en dan ga ik denk ik voor de Huntsman...
    De (of toch nog een andere, Prins Philip, Arthur, Merlin, Tristan,of zo...) komt binnenkort.

    Zo heb je ook nog die tal Disneyprinsen, Jaak en de bonenstaak.
    Sla anders de sprookjesboeken even open en blader daar eens door, dan vind je ook nog genoeg ^^


    Credendo Vides

    AgentP schreef:
    Naam: Dylan Bjorn Green
    Leeftijd: 15
    Geslacht: jongen/ man

    Innerlijk:Dylan is een jongen die niet helemaal zeker over zichzelf is. Dylan is wel eens boos maar uit dat niet. Hij haalt dat diep adem en negeert het of begint rustig te praten.Hij gaat ook meer met meiden om dan jongens. Dylan kan soms ook beetje bazig zijn. Hij haat het ook om op de achtergrond te komen. Hij kan het niet hebben als iemand hem vervangt. Verder is hij wel heel lief.
    Uiterlijk mét foto:


    Dylan heeft donkerblond haar. Hij heeft een klein beetje een JB kapsel. Hij draagt een bril sinds zijn 10de. Dylan heeft donkere ogen en is ongeveer 1,69 lang. Dylan heeft meestal een simpel zwart of wit shirtje, een spijkerbroek en gympen aan. Hij heeft ooit een armbandje gekocht die je niet af kan doen tenzij je hem kaptop knipt. Het is een armbandje van zwart leer. Dylan zegt dat het zijn 'geluksarmband' is.
    Geschiedenis: De moeders, ja moederS, van Dylan zijn Lesbische. Dylan weet dan ook niet hoe het is om een vader-persoon in zijn leven te hebben. Want hun hebben hem samen ''gemaakt''. Zijn moeders zijn altijd al super lief voor hem geweest, altijd wat er ook gebeurde. Tenminste.. bijna altijd. Hij was één keer, hij was 14, met een groep vrienden van 16 en ouder op stap, midden in de nacht. Toen is hij bedrogen met een mes bij zijn keel. Hij heeft toen drugs moeten dealen, anders gingen die ''vrienden'' verder dan alleen een mes. Hij wist alleen niet wat. Dylan heeft dat braaf gedaan. Maar nu heeft hij daar heel erg spijt van. Hij dacht dat hij ze kon vertrouwen, wat hij nogal snel doet. Op één of andere manier doet hij dat nog steeds. Ookal heeft hij een trauma aan die gebeurtenis. Op de basisschool is hij ook erg gepest vanwege zijn moeders. Op de middelbare school is dat minder want er waren nog 3 mensen die dat hadden.

    Fairytale: Woody (toy story)
    Uitleg: Dylan lijkt erg op woody omdat hij een beetje een baasje. Hij wil aandacht en wil niet op de achtergrond komen. Hij vertrouwd mensen niet heel snel. Dat zijn een beetje de gelijkenissen van hun.



    aaffff (A)

    [ bericht aangepast op 12 okt 2012 - 19:11 ]


    Do what people say you can't.

    Realist schreef:
    Ik doe prins Eric van de kleine zeemeermin ;3 Heel erg bedankt trouwens!


    Graag gedaan hoor ! Haha.