• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Penumbra
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - Penumbra
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - Penumbra

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - Penumbra
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Penumbra
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Penumbra
    Iris Charlotte Michaëls - Penumbra

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ga nou maar :P]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    *Gaat met tegenzin bij de IPad weg*

    Night Night Jaimes


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake
    Voorzichtig knoop ik Kate's bloesje los om de wonde schoon te maken. Dan laat ik mooie wit kleedje verschijnen om haar heen en pak ik een borstel. Teder borstel ik haar rode haren en snik af en toe. Als dat ook mooi is geborsteld, laat ik een bloemenkrans verschijnen en leg de voorzichtig iets schuin op haar hoofd. Ik laat rode bloemblaadjes om haar heen verschijnen en wat kleur op haar gezicht zodat het is alsof ze slaapt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ugh, wat zou ik Les nu graag naar Jake laten gaan ):]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik knik en sluit mijn ogen. Ik houd hem nog iets steviger vast alsof ik bang ben dat hij weg zal zijn als ik mijn ogen weer opendoe. Al snel neemt de vermoeidheid het van me over en zak ik weg in een diepe slaap.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik wachtte tot ik zeker wist dat ze diep sliep en maakte me toen voorzichtig los uit haar armen. Ik stond op, trok een jeans aan en sloot toen mijn ogen, zodat ik me beter kon concentreren. Muisstil verdween ik uit te kamer.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Eve
    Ik til Iris op en loop met haar na het eten naar haar kamer. Het is al laat genoeg voor haar. Ik stop haar in bed, wens haar slaapwel en druk een kus op haar voorhoofd. 'Slaapwel liefje.' fluister ik en niet veel later komt Babtist slaapwel tegen haar zeggen. Ik neem zijn hand vast en kruip samen met hem in de zetel voor wat tv te kijken samen;


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Rachelle Lemmons.

    'Rachelle, we gaan wel even in mijn auto zitten,' hoor ik John dan zeggen en ik stem zachtjes in. 'Oke.' Hij draagt me terug naar de auto en legt me daar waarna hij me naar zich toetrekt en me zachtjes in zijn armen wiegt. Zijn geruststellende stem begint weer te spreken en de tranen rollen nog steeds geruisloos over mijn wangen. Terwijl ik mijn hoofd tegen zijn borst aan heb gelegd en ik mijn blik op een punt in het portier van de auto had gericht drongen zijn woorden tot me door. 'Stil maar. Ik weet dat het nu onmogelijk lijkt en voelt, maar het komt uiteindelijk goed Rachelle.' Hij had een kus op mijn kruin gedrukt en ik had mijn lip weer kapot gebeten.
    Ik was gebroken en ik vroeg me af als ik wel meer aanoon dan alleen dat. Terwijl ik mijn armen ook half op zijn borst had geplaatst en half op zijn gezicht sloot ik voor enkele seconden die wel minuten leken te duren mijn ogen. Ik zat op een een of andere manier bij John op schoot en ik voelde me voor een enkel en simpel moment veilig en beschermd.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Ugh. Ik haat het om nu op mijn mobiel te zitten met Q. Dan is alles zo erg uit verhouding :\]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jonathan Fields
    Rachelle haar tranen blijven vloeien en dat vind ik naar om te zien. Ik kan niet meer ontkennen dat ik níéts voor haar voel. Maar wat het wel is weet ik ook niet. Het is niet echt te benoemen, ik kan het namelijk niet echt spontane liefde noemen. We zitten in mijn auto en ik heb de sleutel in het contact gestopt en de auto aangezet zonder de motor te laten lopen zodat de verwarming aan kan. Zo heeft Rachelle het hopelijk warmer. Haar hoofd ligt tegen mijn borst aan en ik heb haar op mijn schoot getrokken. Ik heb een auto waarin de voorbank niet onderbroken wordt. Gewoon een recht stuk, dat is veel handiger. Rachelle heeft weer haar lip kapot gebeten. 'Wees voorzichtig met je mooie lippen,' zeg ik zacht. En ik veeg wat bloed weg met mijn duim. Haar armen liggen half op mijn borstkas en half in mijn gezicht. Ze sluit haar ogen. Misschien dat ze wel gaat slapen. Ik houd haar voor de zekerheid nog wel even vast voorlopig. Ze mag zelf aangeven wanneer ik weer terug moet rijden naar school of waar ze dan ook heen wil. Normaal ben ik niet zo, maar ik moet het maar even doen zo. Voor Rachelle. 'Je kan best wel gaan slapen,' fluister ik tegen haar. En ik druk een kusje op haar wang en strijk een lok haar weg uit haar gezicht.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rachelle Lemmons.

    John was op dit moment zo lief bezig. Zijn hartslag gaf me een geruststellend gevoel en mijn tranen waren langzaam gestopt.
    'Wees voorzichtig met je mooie lippen,' Deze simpele woorden gaven me een goed gevoel en ik glimlachte. Hij had het bloed weggeveegd en ik keek in zijn diep bruine ogen.
    'Je kan best wel gaan slapen,'  Er verscheen een glimlach op mijn wangen. 'Dankje. ' zeg ik dan zachtjes en wil hem een simpele kus geven op zijn mondhoek, gewoon een bedankje voor alles wat hij vandaag voor me heeft gedaan. Alles wat ik hem had gevraagd had hij voor me gedaan. Door mijn eindeloze gedachte lette ik niet op waar ik mijn lippen had geplaatst en had ik ze vollop op die van hem gekust. Normaal had ik dit minder erg gevonden..maar vandaag voelde alles zo anders. Zijn woorden tegen mijn oma toe waren zo..zo eerlijk uit gepsroken, maar de vraag als ik hem echt kon vertrouwen?
    Ik had geschrokken mijn ogen open gehouden en mijn lippen weer van hem afgetrokken. 'Het spijt me. Ik wou je gewoon een..normale kus op je mondhoek geven. ' mompelde mijn stem hees.
    Terwijl ik mijn blik had gericht op mijn broek beet ik voor de verandering op de binnenkant van mijn wang. De relatie tussen ons zou niet veranderen denk ik. Hoe goed ik me ook bij hem voelde...hij had zijn gedachte over me en ik sommige over hem ook. Hij kon soms een harde klootzak zijn, maar voor het overgrote deel een verschrikkelijk goed persoon.
    Als het kind er toch zou komen..dan hoop ik dat hij op John lijkt.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jonathan Fields
    Ik kijk naar haar en zie dat haar tranen gestopt zijn. Dat is voor mij een goed teken. En ze glimlacht zelfs als ik zeg dat ze moet oppassen met haar mooie lippen. Ze kijkt me aan, haar nacht blauwe ogen die veel zorgelozer zouden moeten zijn. Het is allemaal ingewikkeld. De glimlach zit nog steeds op haar gezicht en ze zegt dank je als ik zeg dat ze kan gaan slapen. Ze drukt een kus op mijn lippen. Eerlijk, die had ik niet verwacht, maar ik vind het niet erg. Ze kijkt me dan geschrokken aan. Ik weet niet waarom, maar dan zegt ze het zelf al. Ik moet er een beetje om lachen. Ze heeft haar blik afgewend maar ik leg mijn hand onder haar kin en doe haar opkijken. 'Rachelle, dit hebben we toch zo veel gedaan al,' zeg ik dan. 'En dan zou ik het nu ineens erg vinden?' En ik glimlach naar haar en druk een kus op haar lippen. Dan kijk ik haar weer aan en strijk zacht over haar wang. 'Ik ga eerlijk tegen je zijn Rachelle,' zeg ik dan. 'Ik weet niet wat ik wel en niet voor je voel.' Dit moet ik zeggen. 'Maar ik weet wel dat er iets is. Misschien komt dat mede door het feit dat je op dit moment niet bezig bent met demon activiteiten. Maar daardoor heb ik niet de neiging om afstandelijk te doen. En gewoon te kijken naar jou als persoon. En niet naar jou als ook demon.' Ik weet het. Misschien klinkt dit wel als vertrouwen. Maar ik moest het voor mijn gevoel zeggen. Dan weten we beiden waar we aan toe zijn wat mij betreft.

    [ bericht aangepast op 11 okt 2012 - 7:13 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Als ik Nick zie moet ik toch onwillekeurig glimlachen. Ik reken af bij het terrasje waar ik zit en pak dan mijn tas en loop Nick tegemoet. 'Hee,' zeg ik tegen hem als ik bij hem ben. En ik druk een kus op zijn lippen. Ik vraag me af waarom Nick gekomen is. Of het voor mij is, of omdat het voor Jake en mij is, en dan bedoel ik het niet dat Nick gaat helpen met de begrafenis.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Hee' Andwoord ik emt een korte glimlach, ergens toch wel blij dat ik hier ben aangezien ik eerder aan dit besluit getwijfeld had. Ik keek een beetje rond, er was niet veel veranderd.


    Don't be like the rest of them, darling