• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Penumbra
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - Penumbra
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - Penumbra

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - Penumbra
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Penumbra
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Penumbra
    Iris Charlotte Michaëls - Penumbra

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    Ik glimlach gewoon flauwtjes. 'Eten!' klinkt er van beneden en ik pak zijn hand vast. 'Zullen we maar gaan?' vraag ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik hoor het kleine beetje bezorgdheid in zijn stem. 'Ondanks dat ik Kate niet lang ken weet ik wat ze voor Jake betekend. En ze was erbij toen ik terugverlangende van demon naar mens.' niemand hier hoort het gesprek. Tenminste, niet dat ik door heb. Ik heb het namelijk niet door dat er een man is die meeluistert. 'Ik kan Jake nu niet alleen laten. Hij geeft zichzelf de schuld dat zij dood is. Hij zegt dat hij niemand meer heeft. Mij niet, Kate niet, niemand niet.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    "Jah." mompelde ik zacht en terwijl ik achter haar aan liep, veegde ik met de hand die zij niet vast hield in mijn ogen. Ik veegde de sporen van de tranen van mijn wangen, maar na zo'n huilbui was het onmogelijk geen rode ogen te hebben...
    Hopelijk vielen ze gewoon niet te veel op.


    “To live will be an awfully big adventure.”




    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Awwww Kurt <3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Ik hoor het kleine beetje bezorgdheid in zijn stem. 'Ondanks dat ik Kate niet lang ken weet ik wat ze voor Jake betekend. En ze was erbij toen ik terugverlangende van demon naar mens.' niemand hier hoort het gesprek. Tenminste, niet dat ik door heb. Ik heb het namelijk niet door dat er een man is die meeluistert. 'Ik kan Jake nu niet alleen laten. Hij geeft zichzelf de schuld dat zij dood is. Hij zegt dat hij niemand meer heeft. Mij niet, Kate niet, niemand niet.'


    Nick
    'Snap ik' Andwoord ik, en er is niet eens iets te horen over mijn afschuf voor Jake, 'Moet ik daarheen komen?' Vraag ik haar vervolgens, waarschijnlijk zou ik zelfs komen als ze nee zei. Ik moest gewoon.


    Don't be like the rest of them, darling

    Alexi
    Ik ga aan tafel zitten en direct word er een groot bord spaghetti voor mijn neus gezet. Afwezig verschuif ik het eten wat heen en weer.
    Ik heb geen honger, ik heb alleen maar zin om in mijn bed te kruipen en heel lang te slapen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik wil gelijk nee zeggen, maar in plaats daarvan zwijg ik even. 'Ik denk niet dat Jake dat trekt, zelf mij laat hij al amper toe,' zeg ik zacht. En ik kijk naar beneden, ondanks dat Nick dat niet kan zien. Ik wil Nick wel zien, maar aan de andere kant kan ik hem er nu niet ook bij hebben. 'Ik mis je wel,' zeg ik dan. 'en ik moet nog allerlei dingen relegen. Voor de begrafenis.' en ik zucht een keer.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    "Dank je." mompelde ik, wanneer ik een bord spaghetti voor mijn neus kreeg. Ik begon stil te eten, mijn ogen op mijn bord gericht. Ik wou niet dat iemand het rood in mijn ogen zou zien...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nick
    'Nee dus?' vraag ik haar voor de zekerheid.. Ik wist eigelijk niet of ik nu wel moest gaan of niet, aangezien Jake's nicht net is vermoord snapte ik enigsins dat hij alleen wilde zijn. Ik hate die demonen jagers.


    Don't be like the rest of them, darling

    (Omg, reacties komen morgen schatjes )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alexi
    'Alexi waarom eet je niet?' vraagt Iris. 'Geen honger, ik heb al iets gegeten op het strand.' lieg ik en kijk weg. Axton en Iris weten dat dat niet zo is maar ik hoop nu gewoon dat ze hun mond houden. Ik staar nadenkend naar een punt links van de tafel.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij vraagt het nog. Ik twijfel. 'Tenzij je zin hebt om mee te helpen met een begrafenis regelen en uit het zicht moet blijven zodat Jake je niet ziet?' zeg ik dan.


    [Teehee, hij kan de school niet uit :P]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Nick wel ._. Heb ik net even besloten XD}

    Nick
    'Uit het zicht blijven en Jake vermeiden, klinkt goed' Besluit ik met een grijns die ze natuurlijk door de telefoon heen niet ziet,
    ik was vanplan te gaan. Nu nog bedenken hoe.


    Don't be like the rest of them, darling

    Axton
    Ik had geen zin om haar te zeggen dat ze toch iets moest eten. Zij had me net geholpen dus deed ik dat nu door te zwijgen.
    Mijn ogen schoten even snel naar Eve, maar ik keek snel weer naar mijn bord. Ik wou niet dat het zou opvallen dat ik gehuild had... al zou dat vrijwel onmogelijk zijn.


    “To live will be an awfully big adventure.”