• Ollo (:
    Aangezien mijn beste vriendin op Halloween jarig is waren we van plan om een tocht te gaan doen, maar niet zo'n prutstocht, een echte enge tocht. Dus ik vroeg me af als de Belgische Quizletters onder ons misschien weten waar er enkele tochten te doen zijn in Limburg.
    Alvast bedankt!

    & om het topic nuttig te houden; doen jullie aan Halloween? Zo ja, wat doen jullie dan? (:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 9 okt 2012 - 22:12 ]


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Oh, ik ga DIY's zoeken hoe je echt awesome pompoens kan maken die hun eigen inhoud zeg maar uit hun mond druipen en je toch er licht in kan doen. Die had ik laatst gezien, super vet. Die ze voor de ingang van je huis en tijdens de tocht, maar zo dat het kinda scary is. Zoals in bomen of onverwachte plekken en zo. (:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    normaal doe ik niet aan halloween, dit jaar ga ik naar de fright nights in walibi :)


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Nee, we vieren helaas geen halloween. Veel succes met een tocht vinden en veel plezier!


    You are beautiful, you are love.

    Limburg? Nope, ben van Oost-Vlaanderen. :3
    Wij doen sws niet echt veel. c:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Helaas niet, ik woon er niet. ;3
    En nee, ik doe nooit iets aan halloween.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    ik ga al twee jaar trouw naar walibi met halloween, alleen sla ik dit jaar misschien over aangezien ik geld gebrek heb ;(


    Ik vergeef en vergeet, want ik heb een goed hart en een slecht geheugen