• Het nieuwe design draait inmiddels bijna een dag. De reacties variëren zoals te verwachten was tussen aanbidding en walging.

    In dit topic zal ik de meest belangrijke issues bespreken.

    Het nieuwe design is te zakelijk/saai
    Het is idd zakelijker/saaier. Zelf zou ik het moderner/strakker willen noemen, maar ik begrijp de kritiek. Volgende week zal ik de template functie uitbreiden zodat meer onderdelen van het design aan te passen zijn. Daarnaast zal ik de mogelijkheid programmeren om je eigen design in te stellen voor elke pagina. Dus ook bijvoorbeeld het forum en de voorpagina kunnen gewoon jouw kleuren krijgen.

    Het nieuwe design werkt niet lekker op mijn mobiel
    Het nieuwe design is juist gekozen omdat het zich netjes aanpast aan een mobiel/tablet. Daarbij moeten overigens nog wat puntjes op de i gezet worden. Maar aangezien niet iedereen blij is met een design dat zich aanpast en liever in wil kunnen zoomen, zal de optie gemaakt worden dat het design op je mobiel er hetzelfde uit zal zien als op een desktop computer.
    Aangezien de mobiele versie nog teveel fouten bevatte, heb ik ingesteld dat je ook je mobiel de 'normale' versie van Quizlet te zien krijgt. Achter de schermen zal ik nog wel aan een nieuwe mobiele versie werken en als die klaar is kun je ervoor kiezen om die wel of niet te zien.

    Ik zie geen submenu's in het forum
    Dat is heel vervelend en zou absoluut niet de bedoeling moeten zijn. Ik zal eerst kijken of ik het probleem op kan lossen. Anders zal ik voor deze mensen de optie programmeren dat je alle items in het menu zonder submenu's kunt bekijken. Komt helemaal goed dus (Y)
    Het is niet gelukt te achterhalen waarom bij sommige mensen er geen submenu's verschijnen. Daarom kun je bij Mijn Instellingen aangeven of je wel of niet submenu's kunt (of wilt) zien. De submenu's worden dan als gewone menu's getoond. Uiteraard kun je dit ook instellen als je het menu op deze manier gewoon handiger vindt ;)

    Sommige pagina's zijn nog niet aangepast
    Sommige pagina's zijn nog niet aangepast aan het nieuwe design. De tekst staat bijvoorbeeld te dicht op elkaar of er iets anders wat niet klopt. Ik had gehoopt dit gisteren allemaal te doen, maar helaas moest ik eerst een aantal andere dingen aan het design versleutelen. Komende week zullen alle pagina's omgezet worden.

    Ik heb nog een ander probleem
    Laat maar weten in dit topic. Probeer meningen zoveel mogelijk in het andere topic te zetten en dit topic vooral te gebruiken voor vragen en suggesties.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2012 - 17:02 ]


    Dit is mijn signature...

    Appelpudding schreef:
    Oke dus niemand weet hoe je op iPod/iPhone een kudo moet geven of abo neemt of bladwijzer? Het staat niet onderaan de website en ik gebruikt Q zo ongeveer alleen op mijn iPhone.


    Ik weet het wel. Ik zit namelijk ook op mijn iPhone. Als je een story hebt, heb je aan de onderkant een reactie veld. onder dat veld stast een lijst met opties. Zoals.. *even denken* ABO nemen op dit verhaal. Voeg toe aan favorieten. Plaats blad wijzer. Kudo deze story en print dit hoofdstuk.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Je kan in je gastenboek niet meer zien of iemand online is of niet, dit is wel vervelend, kan dat bolletje van online/offline daar misschien ook komen?
    En een bug gevonden: Bij mijn instelling kan je het menuutje 'openklappen' door op het plusje te drukken, maar je krijgt hem niet meer in met het minnetje.

    Daarnaast moet ik even zeggen dat ik de nieuwe manier van quotes zeer mooi vind! En ook dat, als je een plaatje post, er niet zo'n lelijke rand omheen zit.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2012 - 19:05 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Dat mag wel, maar dat is nu al zeker 10x gezegd. Er word vast en zeker aan gewerkt. Het was trouwens echt niet aanvallend bedoeld. Sorry als het zo overkwam.

    ik had het er bij gezegd dat ik het neit wist of het gezegd was.

    maar ik accepteer je sorry, het kwam idd wel aanvallend over maarjaxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Aaw ik mis de versie voor mobiel hahah ik dacht net de hele tijd noooh hij laad niet meer maar bleek dat ik gewoon naar recht moest gaan >< ach ik kan er vast wel mee leven tot die tijd ;D


    “The world is not a wish-granting factory.”

    Uhm, Als ik inlog staat er bij mij bij profiel een rood/oranje ballonnetje, met het aantal "ongelezen" berichten.
    Mijn hele inbox is leeg, toch staat er nog dat ik 262 ongelezen berichten heb.
    hoe kan dit?


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Ik weet niet of je er al mee bezig bent geweest, maar mijn vriendinnen en ik kunnen geen kudo's geven via mobiel.. ;$


    Everything is possible

    Oh ik heb nog iets! Als ik beneden achter de computer zit is hij aangesloten op de tv, maar vanaf de bank zijn alle letters zo klein dus wil ik inzoomen, geen probleem, hij zoemt goed in, ik zie alles goed, maar dan zie ik de helft van de pagina niet, dat had ik ook met de "oude" Q, alleen toen stond er altijd een schuifbalk onderin, maar die is er nu helemaal niet.. Is dat gedaan omdat het niet anders kan of is dat gewoon vergeten? Want het is niet fijn om beneden achter de computer te zitten en je ziet haast niets.. ;x


    Life is a beautiful struggle

    Hè, hoe moet ik dan de gewone versie van Q op mijn telefoon krijgen? Weet iemand dat?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    MsTommo schreef:
    Ik weet niet of je er al mee bezig bent geweest, maar mijn vriendinnen en ik kunnen geen kudo's geven via mobiel.. ;$


    Scrollen tot onder het reactievakje (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Fidelius schreef:
    Uhm, Als ik inlog staat er bij mij bij profiel een rood/oranje ballonnetje, met het aantal "ongelezen" berichten.
    Mijn hele inbox is leeg, toch staat er nog dat ik 262 ongelezen berichten heb.
    hoe kan dit?


    Mijn > Mijn instellingen > Opzeggen & verwijderen > Outbox leegmaken
    Als het goed is.


    Life is a beautiful struggle

    Bij veel bladzijdes kan je niet meer op zo'n knopje klikken waardoor die op de laatste of eerste pagina komt, omdat die weg is... En dat is irritant.... En omdat ik vaak o mijn mobiel zit, tik is soms nog wel eens naast.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Heel veel mensen zeggen dat je dan idd onder het reactievakje moet kijken, maar daar staan bij mij alleen maar smilies -.-


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Ik heb via 'contact' een bericht gestuurd,is dat ook oke?


    'Cause no wise words gonna stop the bleeding.

    Ik weet niet of het aan mijn pc ligt, maar hij loopt echt vast. Bij de oude Q had ik dat niet. Ik probeer nu al een half uur een nieuwe story te beginnen.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Valora schreef:
    Heel veel mensen zeggen dat je dan idd onder het reactievakje moet kijken, maar daar staan bij mij alleen maar smilies -.-


    Het ligt eraan of je op je mobiel zit of niet. Op je mobiel staat het onder de smileys een heel lijstje. En als je op een pc zit dan staat het rechts een beetje bovenin een lijstje.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.