• Het nieuwe design draait inmiddels bijna een dag. De reacties variëren zoals te verwachten was tussen aanbidding en walging.

    In dit topic zal ik de meest belangrijke issues bespreken.

    Het nieuwe design is te zakelijk/saai
    Het is idd zakelijker/saaier. Zelf zou ik het moderner/strakker willen noemen, maar ik begrijp de kritiek. Volgende week zal ik de template functie uitbreiden zodat meer onderdelen van het design aan te passen zijn. Daarnaast zal ik de mogelijkheid programmeren om je eigen design in te stellen voor elke pagina. Dus ook bijvoorbeeld het forum en de voorpagina kunnen gewoon jouw kleuren krijgen.

    Het nieuwe design werkt niet lekker op mijn mobiel
    Het nieuwe design is juist gekozen omdat het zich netjes aanpast aan een mobiel/tablet. Daarbij moeten overigens nog wat puntjes op de i gezet worden. Maar aangezien niet iedereen blij is met een design dat zich aanpast en liever in wil kunnen zoomen, zal de optie gemaakt worden dat het design op je mobiel er hetzelfde uit zal zien als op een desktop computer.
    Aangezien de mobiele versie nog teveel fouten bevatte, heb ik ingesteld dat je ook je mobiel de 'normale' versie van Quizlet te zien krijgt. Achter de schermen zal ik nog wel aan een nieuwe mobiele versie werken en als die klaar is kun je ervoor kiezen om die wel of niet te zien.

    Ik zie geen submenu's in het forum
    Dat is heel vervelend en zou absoluut niet de bedoeling moeten zijn. Ik zal eerst kijken of ik het probleem op kan lossen. Anders zal ik voor deze mensen de optie programmeren dat je alle items in het menu zonder submenu's kunt bekijken. Komt helemaal goed dus (Y)
    Het is niet gelukt te achterhalen waarom bij sommige mensen er geen submenu's verschijnen. Daarom kun je bij Mijn Instellingen aangeven of je wel of niet submenu's kunt (of wilt) zien. De submenu's worden dan als gewone menu's getoond. Uiteraard kun je dit ook instellen als je het menu op deze manier gewoon handiger vindt ;)

    Sommige pagina's zijn nog niet aangepast
    Sommige pagina's zijn nog niet aangepast aan het nieuwe design. De tekst staat bijvoorbeeld te dicht op elkaar of er iets anders wat niet klopt. Ik had gehoopt dit gisteren allemaal te doen, maar helaas moest ik eerst een aantal andere dingen aan het design versleutelen. Komende week zullen alle pagina's omgezet worden.

    Ik heb nog een ander probleem
    Laat maar weten in dit topic. Probeer meningen zoveel mogelijk in het andere topic te zetten en dit topic vooral te gebruiken voor vragen en suggesties.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2012 - 17:02 ]


    Dit is mijn signature...

    MissStoran schreef:
    (...) ik wil niet veel zeggen maar het is een sugestie ik weet dat het niet in een dag kan naar ik geef alleen een vis maar dat mag schijnbaar ook niet


    ... Vis?

    Bemiddelaar schreef:
    Voor het eerst nu pas op mijn laptop op Quizlet. Mweh. Vind het niet zo fijn, de pagina is veels te breed ;____;


    Dat vind ik ook wel irritant. Op m'n minilaptop zie ik zelfs niks van de donkergrijze achtergrond.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2012 - 16:47 ]


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Dat vind ik ook wel irritant. Op m'n minilaptop zie ik zelfs niks van de donkergrijze achtergrond.

    Huh hebben we een donkergrijze achtergrond? Hij is gewoon wit bij mij hoor?


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Jaccochips schreef:
    (...)
    Huh hebben we een donkergrijze achtergrond? Hij is gewoon wit bij mij hoor?


    Dat dacht ik dus ook eerst.. Maar nu heb ik m uitgevouwen :Y)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Jaccochips schreef:
    (...)
    Huh hebben we een donkergrijze achtergrond? Hij is gewoon wit bij mij hoor?


    Er is een donkergrijze achtergrond ja. Ik weet niet of ie bij beeldschermen van normale grootte wel te zien is, bij mij in ieder geval niet.


    i put the fun in funeral

    Kan het menu van een profiel niet wat breder of op de zelfde plaats als je naam? Ik vind het erg storend dat je bv een website niet volledig kan zien en dat al je usernames onder elkaar staan.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2012 - 17:11 ]


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Audacity schreef:
    (...)

    Er is een donkergrijze achtergrond ja. Ik weet niet of ie bij beeldschermen van normale grootte wel te zien is, bij mij in ieder geval niet.

    Are you kidding me? Alles is wit bij mij!(no_chears)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Curlies schreef:
    (...)

    Dat dacht ik dus ook eerst.. Maar nu heb ik m uitgevouwen :Y)

    Uitgevouwen? Wat uitvouwen?


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Jaccochips schreef:
    (...)
    Uitgevouwen? Wat uitvouwen?


    Ik heb een MacBook .. Dus Safari gaat automatisch in een kleiner formaat , maar nu ik m heb uitgevouwen zie ik eindelijk de achtergrond.. Als alles wit is is het een beetje storend.. :Y)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Curlies schreef:
    (...)

    Ik heb een MacBook .. Dus Safari gaat automatisch in een kleiner formaat , maar nu ik m heb uitgevouwen zie ik eindelijk de achtergrond.. Als alles wit is is het een beetje storend.. :Y)

    OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH
    Ik zoemde um even uit en ja inderdaad we hebben een grijze achtergrond..


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Jaccochips schreef:
    Kan het menu van een profiel niet wat breder of op de zelfde plaats als je naam? Ik vind het erg storend dat je bv een website niet volledig kan zien en dat al je usernames onder elkaar staan.

    Oh hier wil ik graag bijvoegen dat het irritant is dat je niet in je GB kan zien of iemand online is of niet..


    Shit happens but pee happens a lot more.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Dit kan wel gewoon hoor. Kijk eens bij het menu onder "Print dit hoofdstuk." Daar staat een lijstje met hoofdstukken die je gewoon kunt aanklikken.

    Oh! DANKJEWEL! Ik heb behoorlijk gezocht, echt bedankt!


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!

    Jaccochips schreef:
    Kan het menu van een profiel niet wat breder of op de zelfde plaats als je naam? Ik vind het erg storend dat je bv een website niet volledig kan zien en dat al je usernames onder elkaar staan.


    Het menu kan niet breder, nee. Je kunt bij je instellingen wel een woord invoeren wat dan in plaats van de link komt, en dus wel past. Je kunt ook instellen dat je 'lijst' ziet staan, ipv de usernames, waar als je er op gaat staan een lijst verschijnt. Dat is het enige wat je er aan kunt doen.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    (...)

    Het menu kan niet breder, nee. Je kunt bij je instellingen wel een woord invoeren wat dan in plaats van de link komt, en dus wel past. Je kunt ook instellen dat je 'lijst' ziet staan, ipv de usernames, waar als je er op gaat staan een lijst verschijnt. Dat is het enige wat je er aan kunt doen.

    Dat is allemaal wel leuk en aardig maar het ziet er zekers niet mooier uit.
    Wat een gedoe -,-


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik kan niet inloggen via mijn mobiel (een BB). De reclame springt bij mij voor het inlog knopje, waardoor ik er niet op kan klikken en dus niet kan inloggen. (Op enter drukken helpt ook niet).

    Oke dus niemand weet hoe je op iPod/iPhone een kudo moet geven of abo neemt of bladwijzer? Het staat niet onderaan de website en ik gebruikt Q zo ongeveer alleen op mijn iPhone.


    “The world is not a wish-granting factory.”