• Het nieuwe design draait inmiddels bijna een dag. De reacties variëren zoals te verwachten was tussen aanbidding en walging.

    In dit topic zal ik de meest belangrijke issues bespreken.

    Het nieuwe design is te zakelijk/saai
    Het is idd zakelijker/saaier. Zelf zou ik het moderner/strakker willen noemen, maar ik begrijp de kritiek. Volgende week zal ik de template functie uitbreiden zodat meer onderdelen van het design aan te passen zijn. Daarnaast zal ik de mogelijkheid programmeren om je eigen design in te stellen voor elke pagina. Dus ook bijvoorbeeld het forum en de voorpagina kunnen gewoon jouw kleuren krijgen.

    Het nieuwe design werkt niet lekker op mijn mobiel
    Het nieuwe design is juist gekozen omdat het zich netjes aanpast aan een mobiel/tablet. Daarbij moeten overigens nog wat puntjes op de i gezet worden. Maar aangezien niet iedereen blij is met een design dat zich aanpast en liever in wil kunnen zoomen, zal de optie gemaakt worden dat het design op je mobiel er hetzelfde uit zal zien als op een desktop computer.
    Aangezien de mobiele versie nog teveel fouten bevatte, heb ik ingesteld dat je ook je mobiel de 'normale' versie van Quizlet te zien krijgt. Achter de schermen zal ik nog wel aan een nieuwe mobiele versie werken en als die klaar is kun je ervoor kiezen om die wel of niet te zien.

    Ik zie geen submenu's in het forum
    Dat is heel vervelend en zou absoluut niet de bedoeling moeten zijn. Ik zal eerst kijken of ik het probleem op kan lossen. Anders zal ik voor deze mensen de optie programmeren dat je alle items in het menu zonder submenu's kunt bekijken. Komt helemaal goed dus (Y)
    Het is niet gelukt te achterhalen waarom bij sommige mensen er geen submenu's verschijnen. Daarom kun je bij Mijn Instellingen aangeven of je wel of niet submenu's kunt (of wilt) zien. De submenu's worden dan als gewone menu's getoond. Uiteraard kun je dit ook instellen als je het menu op deze manier gewoon handiger vindt ;)

    Sommige pagina's zijn nog niet aangepast
    Sommige pagina's zijn nog niet aangepast aan het nieuwe design. De tekst staat bijvoorbeeld te dicht op elkaar of er iets anders wat niet klopt. Ik had gehoopt dit gisteren allemaal te doen, maar helaas moest ik eerst een aantal andere dingen aan het design versleutelen. Komende week zullen alle pagina's omgezet worden.

    Ik heb nog een ander probleem
    Laat maar weten in dit topic. Probeer meningen zoveel mogelijk in het andere topic te zetten en dit topic vooral te gebruiken voor vragen en suggesties.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2012 - 17:02 ]


    Dit is mijn signature...

    Matsuyama schreef:
    Bij de knop naar "mijn vriendenlijst" lijkt net of er Darth Vader er achterstaat :'D.

    Hahaha. Je hebt gelijk! Nu zal ik dat altijd als Darth Vader zien, probably :')


    "I shut my eyes in order to see.'

    Endure schreef:
    Je kan in je gastenboek niet meer zien of iemand online is of niet, dit is wel vervelend, kan dat bolletje van online/offline daar misschien ook komen?
    En een bug gevonden: Bij mijn instelling kan je het menuutje 'openklappen' door op het plusje te drukken, maar je krijgt hem niet meer in met het minnetje.

    Daarnaast moet ik even zeggen dat ik de nieuwe manier van quotes zeer mooi vind! En ook dat, als je een plaatje post, er niet zo'n lelijke rand omheen zit.

    ik heb ook een zus hier op Q, en ik kan nooit zien of ik nou ben ingelogt of zij :/


    •*• Lululu •*•

    Ik kan geen pb meer lezen want als ik op die knop druk, kom oftewel bij de polls of bij de reclame terecht?


    "Sluit alle factoren uit. Dat wat overblijft moet dan wel de waarheìd zijn." ~ Sherlock Holmes

    Bocelli schreef:
    Ik kan geen pb meer lezen want als ik op die knop druk, kom oftewel bij de polls of bij de reclame terecht?


    Op je mobiel? Heb ik ook, vet irritant is dat.


    Rutger, Save Our Pb's!


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Avalanna schreef:
    (...)

    Mijn > Mijn instellingen > Opzeggen & verwijderen > Outbox leegmaken
    Als het goed is.


    Gedaan dat doe ik altijd, ik haat het als het onoverzichtelijk is en er teveel in staat.
    Maar het ballontje blijft staan..


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Ik wil de mobiele versie terug D: Waarom is die nou ineens weg?! Telkens als ik ergens op wil klikken, dan verschijnt er iets uit 't uitschuifmenu en beland ik op die pagina. Hmpf...

    [ bericht aangepast op 13 okt 2012 - 11:25 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Hee, trouwens, ik weet niet of het ergens al gezegd is, maar ik heb nu een volledig witte achtergrond. Ik weet niet of dit hoort of niet, maar volgens mij niet..


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Ik krijg nog steeds geen meldingen van GB's. MANY SADS


    quidquid excusatio prandium pro

    Fout: Ik kan geen reacties geven op stories. Ik kan wel klikken maar dan verzend hij de reactie niet!


    Life is not about waiting for the storm to pass, it is about learning to dance in the rain!

    ik weet niet of dit al gezegd is of op het to do lijstje staat of zoiets.. maar ik wou nog even melden dat ik het erg jammer vindt dat als ik bij de story zelf kijk ik niet meer kan zien bij welk hoofdstuk de bladwijzer staat.. eerst stond er altijd zo'n rood kadertje dan omheen (:


    I just have to remember that just because things aren't as they were, doesn't mean things aren't okay as they are.

    Ik vind het irritant dat bij de mobiele versie niet staat hoeveel hoofdstukken een verhaal heeft, althans, dat heb ik niet gezien :')
    Maar ik vind het wel mooi!


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Misschien is het handig als er ergens je usernaam komt te staan?
    Sommige mensen hier -ik ook- hebben meerdere accounts en je kan hier niet duidelijk zien op welke je zit, behalve als je een reactie of iets plaats. Maar miss ergens boven aan?
    Sorry als ik er gewoon overheen gekeken heb en het er gewoon hartstikke duidelijk staat


    If a writer falls in love with you, you can never die

    ik vind het erg irritant dat je geen snelkoppeling voor bladwijzers meer hebt.. nu duurt het toch langer om bij je bladwijzers te komen, en ik lees toch veel stories..

    lovetessa4 schreef:
    ik vind het erg irritant dat je geen snelkoppeling voor bladwijzers meer hebt.. nu duurt het toch langer om bij je bladwijzers te komen, en ik lees toch veel stories..


    Die kan je in je volgens mij in je quicklinks zetten, bij instellingen...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    MEH

    Doordat er niks te zien is als je een gb krijgt en doordat je je vriendenlijst niet kan zien (tenzij je het balkje openklikt) is het erg moeilijk om gesprekken te hebben D:


    quidquid excusatio prandium pro