• Het nieuwe design draait inmiddels bijna een dag. De reacties variëren zoals te verwachten was tussen aanbidding en walging.

    In dit topic zal ik de meest belangrijke issues bespreken.

    Het nieuwe design is te zakelijk/saai
    Het is idd zakelijker/saaier. Zelf zou ik het moderner/strakker willen noemen, maar ik begrijp de kritiek. Volgende week zal ik de template functie uitbreiden zodat meer onderdelen van het design aan te passen zijn. Daarnaast zal ik de mogelijkheid programmeren om je eigen design in te stellen voor elke pagina. Dus ook bijvoorbeeld het forum en de voorpagina kunnen gewoon jouw kleuren krijgen.

    Het nieuwe design werkt niet lekker op mijn mobiel
    Het nieuwe design is juist gekozen omdat het zich netjes aanpast aan een mobiel/tablet. Daarbij moeten overigens nog wat puntjes op de i gezet worden. Maar aangezien niet iedereen blij is met een design dat zich aanpast en liever in wil kunnen zoomen, zal de optie gemaakt worden dat het design op je mobiel er hetzelfde uit zal zien als op een desktop computer.
    Aangezien de mobiele versie nog teveel fouten bevatte, heb ik ingesteld dat je ook je mobiel de 'normale' versie van Quizlet te zien krijgt. Achter de schermen zal ik nog wel aan een nieuwe mobiele versie werken en als die klaar is kun je ervoor kiezen om die wel of niet te zien.

    Ik zie geen submenu's in het forum
    Dat is heel vervelend en zou absoluut niet de bedoeling moeten zijn. Ik zal eerst kijken of ik het probleem op kan lossen. Anders zal ik voor deze mensen de optie programmeren dat je alle items in het menu zonder submenu's kunt bekijken. Komt helemaal goed dus (Y)
    Het is niet gelukt te achterhalen waarom bij sommige mensen er geen submenu's verschijnen. Daarom kun je bij Mijn Instellingen aangeven of je wel of niet submenu's kunt (of wilt) zien. De submenu's worden dan als gewone menu's getoond. Uiteraard kun je dit ook instellen als je het menu op deze manier gewoon handiger vindt ;)

    Sommige pagina's zijn nog niet aangepast
    Sommige pagina's zijn nog niet aangepast aan het nieuwe design. De tekst staat bijvoorbeeld te dicht op elkaar of er iets anders wat niet klopt. Ik had gehoopt dit gisteren allemaal te doen, maar helaas moest ik eerst een aantal andere dingen aan het design versleutelen. Komende week zullen alle pagina's omgezet worden.

    Ik heb nog een ander probleem
    Laat maar weten in dit topic. Probeer meningen zoveel mogelijk in het andere topic te zetten en dit topic vooral te gebruiken voor vragen en suggesties.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2012 - 17:02 ]


    Dit is mijn signature...

    Wauw echt respect! Lijkt me best frustrerend soms, maar je maakt heel veel mensen blij! :)


    When nothing goes right, go left <3

    Wut, wat is dit?
    Ik kreeg net een melding dat ik een gb had, ging ik kijken, geen nieuwe gb. Sterker nog, alle oude gb's waren verwijderd :'D. Wie zit er aan mijn gb's? >:C


    i put the fun in funeral

    Deze versie werkt wel fijner op mijn mobiel


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heb niet alles doorgelezen, dus ik hoop dat deze suggestie er nog niet is:
    Ik vind de knopjes voor een nieuw hoofdstuk toevoegen aan je story & volgorde hoofdstukken een beetje klein en onduidelijk. Zou die misschien iets duidelijker kunnen worden gemaakt?
    Verder vind ik het een erg mooi nieuw design!


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik heb 'mijn inbox' staan bij mijn snelkoppelingen (die zes dingen, rechtsboven, God weet wat de juiste term is) maar als ik mijn muis erop zet, komt er 'Je hebt één nieuw Privé bericht' terwijl ik er geen heb.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik ben nu al aan de nieuwe Quizlet gewend!

    [ bericht aangepast op 13 okt 2012 - 22:52 ]


    Don't let small minds convince you that your dreams are too big.

    Geen idee of het al gezegd is, maar mijn signature was opeens mijn oude en mijn huidige stond bij mijn hobby's.
    Verder staat er bij Oude Usernames gewoon lijst.


    Edit: Nvm, je kan dit blijkbaar instellen :]

    [ bericht aangepast op 13 okt 2012 - 23:07 ]


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik kan m'n profielfoto niet via m'n mobiel veranderen.;$


    Everything is possible

    [ bericht aangepast op 14 okt 2012 - 12:23 ]


    Everything is possible

    Eh ja als je je bericht wilt aanpassen dan kom je op een andere pagina, kan het niet gewoon op de zelfde pagina zodat je weet dat de gene boven je had gezegd?


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Audacity schreef:
    Wut, wat is dit?
    Ik kreeg net een melding dat ik een gb had, ging ik kijken, geen nieuwe gb. Sterker nog, alle oude gb's waren verwijderd :'D. Wie zit er aan mijn gb's? >:C

    De olifant.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Audacity schreef:
    Wut, wat is dit?
    Ik kreeg net een melding dat ik een gb had, ging ik kijken, geen nieuwe gb. Sterker nog, alle oude gb's waren verwijderd :'D. Wie zit er aan mijn gb's? >:C


    Waarom krijg jij wel meldingen? D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Wanneer komen die template uitbreidingen?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    ik vind het tof ! maar waar staan de bladwijzers nu? ik kan het nergens vinden:X

    [ bericht aangepast op 14 okt 2012 - 14:58 ]


    I solemny swear i am up to no good

    BlockB schreef:
    ik vind het tof ! maar waar staan de bladwijzers nu? ik kan het nergens vinden:X


    Mijn --> mijn favorieten --> mijn bladwijzers


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.