• Het nieuwe design draait inmiddels bijna een dag. De reacties variëren zoals te verwachten was tussen aanbidding en walging.

    In dit topic zal ik de meest belangrijke issues bespreken.

    Het nieuwe design is te zakelijk/saai
    Het is idd zakelijker/saaier. Zelf zou ik het moderner/strakker willen noemen, maar ik begrijp de kritiek. Volgende week zal ik de template functie uitbreiden zodat meer onderdelen van het design aan te passen zijn. Daarnaast zal ik de mogelijkheid programmeren om je eigen design in te stellen voor elke pagina. Dus ook bijvoorbeeld het forum en de voorpagina kunnen gewoon jouw kleuren krijgen.

    Het nieuwe design werkt niet lekker op mijn mobiel
    Het nieuwe design is juist gekozen omdat het zich netjes aanpast aan een mobiel/tablet. Daarbij moeten overigens nog wat puntjes op de i gezet worden. Maar aangezien niet iedereen blij is met een design dat zich aanpast en liever in wil kunnen zoomen, zal de optie gemaakt worden dat het design op je mobiel er hetzelfde uit zal zien als op een desktop computer.
    Aangezien de mobiele versie nog teveel fouten bevatte, heb ik ingesteld dat je ook je mobiel de 'normale' versie van Quizlet te zien krijgt. Achter de schermen zal ik nog wel aan een nieuwe mobiele versie werken en als die klaar is kun je ervoor kiezen om die wel of niet te zien.

    Ik zie geen submenu's in het forum
    Dat is heel vervelend en zou absoluut niet de bedoeling moeten zijn. Ik zal eerst kijken of ik het probleem op kan lossen. Anders zal ik voor deze mensen de optie programmeren dat je alle items in het menu zonder submenu's kunt bekijken. Komt helemaal goed dus (Y)
    Het is niet gelukt te achterhalen waarom bij sommige mensen er geen submenu's verschijnen. Daarom kun je bij Mijn Instellingen aangeven of je wel of niet submenu's kunt (of wilt) zien. De submenu's worden dan als gewone menu's getoond. Uiteraard kun je dit ook instellen als je het menu op deze manier gewoon handiger vindt ;)

    Sommige pagina's zijn nog niet aangepast
    Sommige pagina's zijn nog niet aangepast aan het nieuwe design. De tekst staat bijvoorbeeld te dicht op elkaar of er iets anders wat niet klopt. Ik had gehoopt dit gisteren allemaal te doen, maar helaas moest ik eerst een aantal andere dingen aan het design versleutelen. Komende week zullen alle pagina's omgezet worden.

    Ik heb nog een ander probleem
    Laat maar weten in dit topic. Probeer meningen zoveel mogelijk in het andere topic te zetten en dit topic vooral te gebruiken voor vragen en suggesties.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2012 - 17:02 ]


    Dit is mijn signature...

    Longclaw schreef:
    (...)
    De olifant.


    Maar... olifant :c

    Mordin schreef:
    (...)
    Waarom krijg jij wel meldingen? D:


    Krijg je die niet dan? Bij pb's krijg je zo'n getalletje bij 'Mijn'. Bij een gb krijg je dat om een of andere vage reden niet (zou volgens mij nog opgelost worden), maar als je met je muis over 'Mijn' heen gaat, staat er onder 'mijn inbox' gewoon zo'n vlaggetje.


    i put the fun in funeral

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Mijn --> mijn favorieten --> mijn bladwijzers


    Thanks ^^


    I solemny swear i am up to no good

    Alright! ;D


    When I'm 80, reading Harry Potter and my family will say to me, "After all this time?" I will say, "Always!"

    BUG! ;p Wanneer ik mijn browser verklein. (of alleen in het rechter/linker helft van het scherm gebruik) is er geen balkje waarmee ik naar links en rechts kan schuiven!
    Misschien even iets om naar te kijken. (krul)


    You are beautiful, you are love.

    Omnivium schreef:
    BUG! ;p Wanneer ik mijn browser verklein. (of alleen in het rechter/linker helft van het scherm gebruik) is er geen balkje waarmee ik naar links en rechts kan schuiven!
    Misschien even iets om naar te kijken. (krul)


    Er is speciaal sub forum nu voor het design, open daar een topic, dan wordt er sneller wat aan gedaan denk ik (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Er is speciaal sub forum nu voor het design, open daar een topic, dan wordt er sneller wat aan gedaan denk ik (:


    Thank you (:


    You are beautiful, you are love.

    is er een speciale link waarmee ik op de mobiele site terecht kom?

    Ondertussen was ik al aan de mobiele site gewend en had ik geen problemen meer met het gebruik.
    Het enige nadeel dat ik er nog aan ondervond was dat ik niet kon zien of ik nieuwe prive berichten had.

    Sinds vanmorgen (rond 9 of 10 uur) ga ik automatisch naar de 'normale' site toe op mijn iphone waardoor ik vooral hele grote stukken wit zie en moet schuiven met het scherm om de site te zoeken. ook valt meer de helft van de menubalk weg.
    Ik zou het fijn vinden om de mobiele site weer te kunnen bezoeken maar ik kan nergens een linkje vinden naar de mobiele site.
    Misschien dat iemand anders het weet?

    Alvast bedankt (:


    You've got to swim, swim for your life. Swim for the music that saves you when you're not so sure you'll survive....

    bij mij heeft de mobielde site het volgensmij nooit gedaan.....


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Sorry, maar de 'gewone' versie van Q op mijn mobiel is net zo erg... Ik mis dezelfde dingen...


    I solemny swear I'm up to no good.

    Ik ben waarschijnlijk laat met reageren. Maar mijn eerste gedachte toen ik Quizlet sinds lange tijd weer opende was: 'wauw, dit is écht anders!' Ik vind het mooi, tenminste tot nu toe ik wilde eerst even reageren, Nu ga ik nog even verder kijken of het me echt wel bevalt, haha ;)

    Edit: Conclusie: I like it very much ^^

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 18:16 ]

    Zou er iets kunnen komen zodat je vanaf je mobile of tablet ook een ABO, kudo of bladijzer kan nemen op een verhaal. En zou je ook kunnen inzoemen op een verhaal?

    TheDragon schreef:
    Zou er iets kunnen komen zodat je vanaf je mobile of tablet ook een ABO, kudo of bladijzer kan nemen op een verhaal. En zou je ook kunnen inzoemen op een verhaal?

    Het bestaat allebei... Inzoomen kun je met T+ en met T-. Abo, Kudo's en alles staan onderaan de pagina als het goed is.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hoe kan ik bij mijn abonnementen komen?


    Everything is possible

    MsTommo schreef:
    Hoe kan ik bij mijn abonnementen komen?

    Lees het topic door, is zeker al 3/4 keer beantwoord.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Lees het topic door, is zeker al 3/4 keer beantwoord.


    Ow oke, ty c;


    Everything is possible