• Het nieuwe design draait inmiddels bijna een dag. De reacties variëren zoals te verwachten was tussen aanbidding en walging.

    In dit topic zal ik de meest belangrijke issues bespreken.

    Het nieuwe design is te zakelijk/saai
    Het is idd zakelijker/saaier. Zelf zou ik het moderner/strakker willen noemen, maar ik begrijp de kritiek. Volgende week zal ik de template functie uitbreiden zodat meer onderdelen van het design aan te passen zijn. Daarnaast zal ik de mogelijkheid programmeren om je eigen design in te stellen voor elke pagina. Dus ook bijvoorbeeld het forum en de voorpagina kunnen gewoon jouw kleuren krijgen.

    Het nieuwe design werkt niet lekker op mijn mobiel
    Het nieuwe design is juist gekozen omdat het zich netjes aanpast aan een mobiel/tablet. Daarbij moeten overigens nog wat puntjes op de i gezet worden. Maar aangezien niet iedereen blij is met een design dat zich aanpast en liever in wil kunnen zoomen, zal de optie gemaakt worden dat het design op je mobiel er hetzelfde uit zal zien als op een desktop computer.
    Aangezien de mobiele versie nog teveel fouten bevatte, heb ik ingesteld dat je ook je mobiel de 'normale' versie van Quizlet te zien krijgt. Achter de schermen zal ik nog wel aan een nieuwe mobiele versie werken en als die klaar is kun je ervoor kiezen om die wel of niet te zien.

    Ik zie geen submenu's in het forum
    Dat is heel vervelend en zou absoluut niet de bedoeling moeten zijn. Ik zal eerst kijken of ik het probleem op kan lossen. Anders zal ik voor deze mensen de optie programmeren dat je alle items in het menu zonder submenu's kunt bekijken. Komt helemaal goed dus (Y)
    Het is niet gelukt te achterhalen waarom bij sommige mensen er geen submenu's verschijnen. Daarom kun je bij Mijn Instellingen aangeven of je wel of niet submenu's kunt (of wilt) zien. De submenu's worden dan als gewone menu's getoond. Uiteraard kun je dit ook instellen als je het menu op deze manier gewoon handiger vindt ;)

    Sommige pagina's zijn nog niet aangepast
    Sommige pagina's zijn nog niet aangepast aan het nieuwe design. De tekst staat bijvoorbeeld te dicht op elkaar of er iets anders wat niet klopt. Ik had gehoopt dit gisteren allemaal te doen, maar helaas moest ik eerst een aantal andere dingen aan het design versleutelen. Komende week zullen alle pagina's omgezet worden.

    Ik heb nog een ander probleem
    Laat maar weten in dit topic. Probeer meningen zoveel mogelijk in het andere topic te zetten en dit topic vooral te gebruiken voor vragen en suggesties.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2012 - 17:02 ]


    Dit is mijn signature...

    Ik heb nog steeds een probleem met het ontwerpen van templates. Dat komt volgens mij omdat ik één van mijn templates voor alle pagina's heb aangesteld. Sorry, maar het begint me enorm te frustreren..


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik voel me heel dom... maar waar is de zoekfunctie voor de stories? Alvast bedankt!


    It matters not who you love, where you love, why you love, when you love or how you love, it matters only that you love

    Ik weet niet of dit al gemeld is, maar als je bijvoorbeeld zoekt naar stories en 4 pagina's met resultaten voor de titel krijgt en 9 voor de beschrijving en je klikt op een van de nummers om bijvoorbeeld naar pagina 3 van de resultaten voor titels te gaan, gaat ook die voor de beschrijving naar pagina 3. Op profielen is het ook zo dat als je bijvoorbeeld 3 pagina's polls hebt en je gaat naar de 3e pagina, gaat ook het gastenboek naar de 3e pagina. Is dat de bedoeling?
    Ik hoop dat ik het een beetje duidelijk heb uitgelegd.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2012 - 22:54 ]


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Mulberry schreef:
    Ik voel me heel dom... maar waar is de zoekfunctie voor de stories? Alvast bedankt!

    Gewoon zoeken door op de loep in de menubalk te drukken en dan op die pagina Stories aanklikken.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Rutger zei dat je nu ook op mobiel/iPod de normale versie kan gebruiken (computer versie) maar waar staat dat dan ?! Ik vindt 'm totaal niet fijn voor mijn ipod..

    STRATFORDGUY schreef:
    Rutger zei dat je nu ook op mobiel/iPod de normale versie kan gebruiken (computer versie) maar waar staat dat dan ?! Ik vindt 'm totaal niet fijn voor mijn ipod..

    Zover ik weet is die optie nog niet ingebouwd, maar zou hij er wel mee bezig zijn.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Als ik nog even iets mag melden: bij het vorige design zag je als GM de reclame niet. Nu zie je nog steeds dezelfde kader, enkel staat er geen reclame in maar 'Niet Golden Members zien hier advertenties', wat ik persoonlijk redelijk nutteloos vind.
    Als er een ding is dat me stoort, dan is het dat en dat is ook een van de grootste redenen waarom ik GM heb gekocht. Het valt nu misschien minder op nu er geen schreeuwende tekst staat, maar de kader is er nog steeds, wat ik op hetzelfde vind neerkomen. Kan deze niet ... weg, op een of andere manier?

    Ik ben waarschijnlijk de enige die zich hieraan ergert, maar ik wou toch even mijn mening delen (bloos)

    [ bericht aangepast op 25 okt 2012 - 20:24 ]


    Has no one told you she's not breathing?

    LaJoie schreef:
    Als ik nog even iets mag melden: bij het vorige design zag je als GM de reclame niet. Nu zie je nog steeds dezelfde kader, enkel staat er geen reclame in maar 'Niet Golden Members zien hier advertenties', wat ik persoonlijk redelijk nutteloos vind.
    Als er een ding is dat me stoort, dan is het dat en dat is ook een van de grootste redenen waarom ik GM heb gekocht. Het valt nu misschien minder op nu er geen schreeuwende tekst staat, maar de kader is er nog steeds, wat ik op hetzelfde vind neerkomen. Kan deze niet ... weg, op een of andere manier?

    Ik ben waarschijnlijk de enige die zich hieraan ergert, maar ik wou toch even mijn mening delen (bloos)


    dat is gewoon heel... erg.... droog.. :'D


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Sinds de komst van het nieuwe design bewegen de GIFS & emoticons niet meer bij mij o_o En als ik dan toch aan 't klagen ben, die mobiele versie klopt niet helemaal... er is geen knop voor het forum.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Longclaw schreef:
    Sinds de komst van het nieuwe design bewegen de GIFS & emoticons niet meer bij mij o_o En als ik dan toch aan 't klagen ben, die mobiele versie klopt niet helemaal... er is geen knop voor het forum.

    Nynk... al meerdere keren gezegd: Aan de mobiele versie wordt nog gewerkt. C:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ja, zeg. Ik ga niet ´t hele topic doorlezen :'D En misschien is 't wel een nog niet genoemd probleem! Dat eerste heeft overigens niks te maken met de mobiele versie.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik vind dit design echt veel mooier en ik vind de kleuren ook prettiger kijken en beter bij elkaar passen :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ForestKiwi schreef:
    (...)

    dat is gewoon heel... erg.... droog.. :'D

    Wat is er droog aan? :p


    Has no one told you she's not breathing?

    LaJoie schreef:
    Als ik nog even iets mag melden: bij het vorige design zag je als GM de reclame niet. Nu zie je nog steeds dezelfde kader, enkel staat er geen reclame in maar 'Niet Golden Members zien hier advertenties', wat ik persoonlijk redelijk nutteloos vind.
    Als er een ding is dat me stoort, dan is het dat en dat is ook een van de grootste redenen waarom ik GM heb gekocht. Het valt nu misschien minder op nu er geen schreeuwende tekst staat, maar de kader is er nog steeds, wat ik op hetzelfde vind neerkomen. Kan deze niet ... weg, op een of andere manier?

    Ik ben waarschijnlijk de enige die zich hieraan ergert, maar ik wou toch even mijn mening delen (bloos)

    Het probleem is dat als dat kader weg word gehaald, het design verneukt word.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Het probleem is dat als dat kader weg word gehaald, het design verneukt word.

    En stel nou dat je die kader (weet ik veel hoe dat allemaal heet) met die, eh, tekentjes naar je bladwijzers etc, uitrekt (en dus die kader vervangt)? Dan kunnen GMs meer van die tekentjes hebben :p
    Al is dat vast redelijk onmogelijk :p


    Has no one told you she's not breathing?