• Een vriendin van mij zei dat de kaartjes voor het concert al uitverkocht waren, is dat zo ?


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That is Life - Zayn Malik

    Welk concert?


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Lol, kaartenverkoop voor het concert van One Direction in Nederland is nog niet eens gestart, laat staan dat er datums bekend zijn.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik wist niet dat ze al kaarten hadden? :')


    The odds are néver in our favor.

    Bedoel je voor die concerten in Engeland zelf? Ik geloof dat die al zijn uitverkocht, maar dat weet ik niet zeker.


    Take risks and conquer your fears.

    Insurgent schreef:
    Bedoel je voor die concerten in Engeland zelf? Ik geloof dat die al zijn uitverkocht, maar dat weet ik niet zeker.


    Nee, echt in Nederland. Voor volgend jaar ofzo.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That is Life - Zayn Malik

    Voor zover ik weet komen ze niet naar Nederland hoor... En als ze wel kaartjes zou kopen zou ik het niet doen, omdat ze dan toch nep zijn, omdat ze dus nog niet komen.


    Food.

    Je moet echt ALLEEN kaartjes kopen via ticketmaster.nl, ticketservice.nl, livenation.nl óf op de site van de conertzaal waar het concert is. Anders heb je hele grote kans dat ze fake zijn en dat wil je echt niet meemaken.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik denk niet dat ze nu al kaartjes gaan verkopen voor dat concert, als ik eerlijk ben. Tenminste als dat zo zou zijn, zou het wel bekend zijn gemaakt.


    Physics is awesome

    Jetro schreef:
    Lol, kaartenverkoop voor het concert van One Direction in Nederland is nog niet eens gestart, laat staan dat er datums bekend zijn.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Is er al een concert bekend dan?
    Als er nog geen concert bekend is gemaakt, zijn er ook geen kaarten te koop...


    Destroy what destroys you.

    Er is geen concert in Nederland, noch België gepland = er zijn geen kaarten te koop, laat staan dat ze uitverkocht zijn.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    de datums zijn niet eens bekend!!!


    -

    Jetro schreef:
    Lol, kaartenverkoop voor het concert van One Direction in Nederland is nog niet eens gestart, laat staan dat er datums bekend zijn.


    Don't call me crazy, because I am a little bit different.

    de eerste kaarten verkoop voor Nederland of België zal waarschijnlijk pas binnen meer dan een jaar zijn
    en die voor Engeland zijn al van april uitverkocht, dus geen idee waar je het over hebt

    Arthur schreef:
    Welk concert?


    Life is full of fake people