• Ooit ga ik alles weer kopiëren en hier plakken, ooit. Maar niet nu, want ik heb daar geen tijd voor. Sorry voor mijn verschrikkelijke klachten weer, maar ja... Ik praat weer over niks ea? Mensen zullen wel denken dat ik gek ben, en dat ben ik ook.(A)

    Ga maar weer verder waar we gebleven waren.:P


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Jawaad Malik

    "Ik ben blij dat je er niet zo overdenkt, maar volgens mij ben je ook een van de weinige. Soms is het gewoon dat iedereen de Zayn van One Direction leuk vind en eigenlijk nog geeneens weten hoe ikzelf eigenlijk ben. Maar ja dat zal je toch altijd blijven houden en dat is iets waar we het nu verder niet over gaan hebben. Je hebt gelijk, want inderdaad heeft voor-en nadelen, maar die heeft zeker weten meer voordelen. Goed dat je dat sarcasme achter wegen laat en ik heb geen geheim dus ook niet dat je geheim hoef te houden' zeg ik lachend. Ik glimlach en druk een kus op haar neus als met haar hand naar de mijne zoek en hem stevig vasthoud als ze het heeft gevonden. 'Nog steeds geen geheim, maar je moet gewoon handig zijn en tijd hebben. Ontbijten haat ik inderdaad ook en sla het dan ook over, maar Niall eet inderdaad alles maar dat doet die altijd en soms word je daar echt misselijk van. Vooral als je geen honger hebt en hij gewoon vrolijk verder eet. Misschien zien we het wel en misschien ook niet omdat iemand al een plan heeft' zeg ik glimlachend. Ik kijk haar aan en mijn glimlach word alleen maar breder. Op dit soort momenten was ik blij dat ik gewoon mezelf kan zijn en het beroemde even achter me kan laten. Al was ik het beroemde wel dankbaar aangezien dat ervoor zorgde dat ik op dit moment hier was. Als ze een kus op mijn mond drukt kom ik weer terug bij werkelijkheid en grijns. 'Je bent echt heel erg lief'


    Elena

    'Het is gewoon een kwestie van met beide benen op de grond blijven staan, als je gewoon bij mij in de straat zou wonen zou ik je ook leuk vinden' zeg terwijl ik bloos. Waarom doe ik dat toch altijd?! Altijd als ik het niet wil ga ik blozen of word ik rood! 'Ik weet dat ik gelijk heb want dat is algemeen bekend, althans bij de meeste mensen dan. Weet je zeker dat het geen geheim is? Ik geloof niet dat je op internet hebt gegooid hoe jij iedere dag je haar doet. Heb jij aan jan en alleman uitgelegd hoe je dat doet? Nee hè, dat dacht ik al!' grinnik ik. Ik speel even met zijn vingers en houd ze vervolgens dicht bij me. Sinds wanneer vertoonde ik symptomen van verlatingsangst? O, nee wacht, ik vind het gewoon fijn, geen zorgen! Ik glimlach naar Zayn. 'Als jullie op tour zijn moet je dat zeker iedere morgen aanzien zeker. Ik zou helemaal misselijk worden wanneer je bijvoorbeeld snoep 's morgens naar binnen werkt, hoe krijgt ie dat voor elkaar. Om even terug te komen op wat je net zei, hoe bedoel je dat? Wie heeft er al een plan dan? Wat is dat plan?' vraag ik beduusd. Soms is dat mysterieuze wel leuk, maar nu even niet! Nu is het niets meer dan verwarrend!
    'Zayn? Nee wacht laat maar, het is niet nodig.' laat ik nog maar even wachten daar mee, hij is mysterieus, ik nu dus ook, koekje van eigen deeg!
    'Dankje, jij bent ook heel lief' zeg ik terwijl ik mijn ogen even sluit.


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    (Grrr... Ik mis te veel! Ik probeer zo te reageren.xD)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    'Ja dat is het inderdaad wel en ben er ondertussen aangewend dus nu is het niet zo erg meer' zeg ik glimlachend en knik. 'Een speciale band hebben we inderdaad en ook al het niet om dat soort dingen gaat' zeg ik en knik. 'Niet meer aan toe te voegen' vervolg ik glimlachend. 'Het is gewoon iets waarvan ik blij ben dat het er is, maar dat is met meerdere dingen zo en dat weet ik maar als ik dat moet hebben, moet jij dat ook hebben' zeg ik en grinnik even. 'Ben blij dat je toch wel wat geduld heb' voeg ik er glimlachend aan toe. ' Dan zal het zo zijn en ik vind het ook helemaal niet erg.' Ik knik lachend als hij weer in mijn zij prikt. 'Dat bedoel ik inderdaad en je hoeft geen sorry te zeggen' zeg ik nog lachend. Mijn glimlach word breder als hij zijn armen om me heen sluit en nog een keer door mijn haar woelt. De tijd van de xfactor was gewoon echt geweldig en de tijd erna werd het alleen maar beter. Ik heb vertrouwen dat het ook geweldig blijft. Harry is gewoon heel erg belangrijk voor me geworden en kan ook niet meer zonder hem leven. Ik wil niet denken aan wat er anders allemaal was gebeurd, want dat is niet meer nodig. Ik ben blij met alles wat ik heb bereikt, maar het allerbelangrijkste is dat ik Hazza doordat allemaal heb.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ik reageer pas na half 10 of zo denk ik, ga eten en daarna even gauw naar een vriendin]

    [Ik moet eten...]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    (Ik ook...ernadan schrijf ik het laatste stuk van mijn one shot en dan reageer ik)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    'Ja en ik ben echt heel blij met die speciale band' zeg ik met een glimlach. 'Dat klopt helemaal wat je nu allemaal zegt' zeg ik en kijk hem aan. 'Ja een klein beetje geduld wel'zeg ik lachend en glimlach weer. 'Gelukkig maar' zeg ik en grijns even. Ik begin te lachen en haal mijn schouders op. 'Toch deed ik het' zeg ik en geef met mijn vinger een tikje op zijn neus. Ik glimlach nog breder en klem mijn armen wat strakker om hem heen. Dit moment mocht van mij wel eeuwig duren, zo lekker samen met Louis gewoon even met ze tweeën, niemand die ons hier stoort. Gewoon lekker tegen hem aankunnen liggen en heb vasthouden. Zijn heerlijke lippen op de mijne voelen. Elke aanraking die hij deed was gewoon perfect, gewoon alsof we voor elkaar gemaakt waren. Ik glimlach breder en denk even aan het moment dat ik Louis ontmoeten. Toen dacht ik nog dat die rustig was, nou die gedachte was snel weer uit mijn hoofd want Louis is echt alles behalve rustig. Gelukkig maar want ik vond hem druk ook veel leuker. Ik woel even zachtjes door Louis haar en streel daarna even over zijn wang. Dit moment kon echt niet meer stuk, wat mij betreft was het gewoon perfect zo en dat dan alleen omdat Louis bij me is. Louis zorgde er gewoon voor dat dit alles perfect was, hij maakte me echt blij en gelukkig.

    Louis William Tomlinson

    'Daar sluit ik me helemaal bij aan en verder kan ik wel een heel verhaal gaan vertellen, maar het komt er op neer dat ik blij ben hoe het allemaal is gelopen. Dan heb ik het nog geeneens over hoe ver we al met de band zijn gekomen' zeg ik glimlachend. 'Ik ben blij om te horen dat het allemaal klopt en dat je het ermee eens bent' zeg ik en kijk hem ook aan. 'Ik heb er vertrouwen in en gelukkig maar, want anders hadden we toch een probleem' zeg ik lachend en knik. 'Wat je zegt' zeg ik dan. Al snel schiet in ook in de lach en knik opnieuw. 'Eigenlijk had ik ook niet anders van je verwacht'. Ik volg met mijn blik zijn vinger als hij een tikje op mijn neus geeft en glimlach dan. 'Dit is gewoon geweldig of beter gezegd ben jij gewoon geweldig' zeg ik zacht en geef hem een kus. Wat mij betreft is dit moment gewoon perfect en er hoef dan voorlopig ook nog een einde aan te komen. Mijn blik richt ik weer op Hazza en zijn blik zegt eigenlijk al genoeg hoe hij hier over denkt en dat zorgt ervoor dat mijn glimlach breder word. 'Laat maar raden je denkt ook aan onze eerst ontmoeting?' vraag ik zacht als is het antwoord bijna zeker. Mijn gedachten dwalen langzaam af naar dat moment. Het moment dat in mijn ogen gewoon perfect was en erna alleen maar beter en beter is geworden.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    'Je hebt gelijk, ik ben echt blij dat ik die ene keer toch naar xfactor ben gekomen, anders had ik jou nooit ontmoet' zeg ik en glimlach even. Vanaf het moment dat we elkaar ontmoeten was alles een stuk beter geworden. Louis en ik waren al snel beste vrienden, gelukkig maar. 'Daar zijn we ook echt heel ver mee gekomen, soms kan ik het nog steeds niet geloven' zeg ik en glimlach breed. 'Helemaal niet want wij hebben nooit een probleem' zeg ik lachend en kijk hem aan. 'Jij bent nog veel geweldiger' zeg ik net zo zacht terug en glimlach even tegen zijn lippen. 'Hoe weet je het toch?' vraag ik lachend en ik denk gelijk weer aan onze ontmoeting. Het was gewoon perfect, en het werd alleen nog maar beter. 'Vanaf het moment dat ik je ontmoeten was alles al perfect' zeg ik zachtjes en druk mijn lippen even op de zijne. ' Ach ja wat wil je ook als je een jongen ontmoet die zo perfect is' zeg ik met een glimlach en streel zachtjes over zijn wang. Ik kijk Louis even aan en leg dan mijn hoofd op zijn borstkas. 'Laat dit moment niet stoppen, dit is geweldig, perfect gewoon'mompel ik zachtjes en glimlach daarna even terwijl ik voor me uit kijk naar het vijvertje waar we vlakbij zitten. Daarna sluit ik mijn ogen even en zucht gelukkig. Dit alles was gewoon zo perfect, ik snap nog steeds niet waaraan ik Louis heb verdient. Maar ik ben in iedergeval erg blij dat ik hem heb.

    Louis William Tomlinson

    'Het lijkt wel alsof het allemaal gewoon voorbestemd was, want echt iets anders kan ik er niet voor verzinnen' zeg ik glimlachend. Vanaf dat moment is er gewoon een hoop veranderd en er is nog geen moment geweest dat ik daar spijt van had. Doordat Harry en ik al heel snel beste vrienden waren werd het eigenlijk allemaal al een stuk beter. 'Dat is inderdaad waar en het valt soms ook niet te geloven. Ik bedoel eerst kende bijna niemand ons en nu kent de hele wereld ons' zeg ik en grinnik dan. 'Je hebt inderdaad gelijk, want kan me eigenlijk niets herinneren ook daarover' zeg ik lachend en dit keer ben ik degene mijn armen wat strakker om hem heen klemt. 'Dat is lief van je en volgens mij moet ik eens wat nieuwe woorden gaan verzinnen' zeg ik zacht en voel hem tegen mijn lippen glimlachen. 'Ik ben gewoon slim of dacht aan hetzelfde' antwoord ik lachend terwijl ik nog steeds aan onze ontmoeting denk. Er valt eigenlijk heel weinig over te zeggen aangezien het gewoon perfect was en het nog steeds zo is. 'Alles was en is perfect, maar dat zal ook zo blijven zolang jij bij mij bent' zeg ik en glimlach tegen zijn lippen. 'Heel erg dankbaar zijn en je bent inderdaad perfect' zeg ik en kijk hem aan. Ik woel door zijn haar en mijn glimlach word breder bij het horen van zijn woorden. 'Dat is het zeker en dit moment zal als het aan mij ligt ook niet stoppen' zeg ik zacht. Mijn blik gaat even het park door, maar al snel weer naar Harry. Ik ben blij dat ik hem heb.

    ( Ik moet even eten)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles

    'Het is ook voorbestemd, we zijn gewoon voor elkaar gemaakt, ik weet het zeker' zeg ik met een glimlach. 'Ja dat is toch best wel raar, maar ook wel weer heel erg leuk, maar het leukste van xfactor blijft toch dat ik jou hebt ontmoet' zeg ik. 'Komt omdat er ook niks aan te herinneren valt, want het is gewoon nooit gebeurt' zeg ik lachend en voel zijn armen strakker om me heen klemmen wat mij wat meer laat glimlachen. Ik grinnik en haal mijn schouders op. 'Ik vindt het nog steeds leuk te horen als je dat zegt dus je hebt lang de tijd om wat nieuws te verzinnen aangezien het me toch nog niet gaat vervelen' zeg ik met een knipoog. 'Volgens mij dacht je aan het zelfde, alhoewel volgens mij denk je er nog steeds aan' zeg ik lachend en denk ook weer even aan de ontmoeting, zo perfect. ' Daar denk ik precies hetzelfde over' zeg ik met een glimlach. 'Ik had het over jou hoor boobear, degene die perfect is ben jij' zeg ik lachend, 'Maar wel bedankt dat je me perfect vindt, dat is lief van je' zeg ik en glimlach breed. 'Nou, dan stopt het dus ook niet' zeg ik met een glimlach en nestel mezelf nog wat dichter tegen hem aan. Daarna draai ik mijn hoofd iets zodat ik naar Louis zijn hoofd kan blijven kijken en ik glimlach even. 'Wat ben je eigenlijk rustig' zeg ik lachend. Meestal sprong hij al snel weer op of begon die hele verhalen vertellen. Niet dat ik het erg vond dat die nu wat rustiger was, ik bedoel ik lig wel lekker zo bij hem.

    [Ik moet al mijn hw nog doen enzo!! Echt omg.... Leeft Zayn nog??? en eetse]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Louis William Tomlinson

    'Laat me even denken' zeg ik en trek een bedenkelijk gezicht. 'De xfactor, de band, onze vriendschap en nu dit...we zijn inderdaad voor elkaar gemaakt en dit is ook gewoon voorbestemd' zeg ik glimlachend. 'Het is inderdaad een combinatie van allebei de dingen, maar het belangrijkste en leukste van allemaal ben jij' zeg ik en tik met mijn vinger op zijn neus. 'Dat zal het inderdaad zijn en het is maar goed ook' zeg ik glimlachend. Ik kijk hem aan en grinnik. 'Dat komt mooi uit, want het zal niet makkelijk zijn om iets te verzinnen omdat het gewoon lief en onbeschrijfelijk is' zeg ik en knik. 'Dat klopt inderdaad en het klopt ook dat ik daar nog steeds aan denk' zeg ik lachend. 'Het is wel het moment dat mijn leven veranderde' voeg ik er nog aan toe. 'Het is fijn dat je precies hetzelfde erover denkt' zeg ik glimlachend. 'Als het je toch niet gaat vervelen zeg ik nogmaals dat het heel erg lief van je is en bedankt' zeg ik lachend. 'Je hoef me niet te bedanken, want het is gewoon zo' zeg ik en kijk hem aan. 'Daar ben ik het mee eens' zeg ik en mijn glimlach word breder als mijn zichzelf nog wat dichter tegen me aan nestelt. Ik druk nog een kus op zijn neus als hij zijn hoofd iets draait. 'Nu je het zegt' zeg ik bedenkelijk als zijn woorden tot me doordringen. 'Ach maak me eigenlijk niet zoveel uit deze keer en het zal een goede reden hebben, daarbij lig ik eigenlijk wel lekker zo' eg ik glimlachend.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Fluid schreef:
    [Ik moet al mijn hw nog doen enzo!! Echt omg.... Leeft Zayn nog??? en eetse]


    [Succes en zal zo even een reactie schrijven]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Dankje en Dankje...]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you