• Ooit ga ik alles weer kopiëren en hier plakken, ooit. Maar niet nu, want ik heb daar geen tijd voor. Sorry voor mijn verschrikkelijke klachten weer, maar ja... Ik praat weer over niks ea? Mensen zullen wel denken dat ik gek ben, en dat ben ik ook.(A)

    Ga maar weer verder waar we gebleven waren.:P


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    'Sorry ik zal proberen om je niet meer sprakeloos te maken' zeg ik lachend terwijl ik hem nog steeds aankijk. 'We maken elkaar gewoon sprakeloos op die moment. Ik zou niet weten tegen wie ik het anders zou moeten zeggen en ben blij dat je dat weet' zeg ik glimlachend. 'Gelukkig niet en zo zie je dat we helemaal geen problemen hebben' zeg ik lachend. 'Ach je doet er toch niet aan en we zien wel wat er na is gebeurd' zeg ik en knik. 'Nee ik kan het me inderdaad ook niet herinneren en vind het wel grappig dat het me uiteindelijk toch een keer is geluk' zeg ik met een onschuldige glimlach die alleen maar breder wordt als hij een kusje op mijn neus drukt. Ik schud mijn hoofd en geef hem een knuffel. 'Dat gebeurd ook echt niet' zeg ik zacht en knik dan. 'Dat is wel lang genoeg om na te denken' zeg ik en lach even waarna ik met hem meeloop. Als ik Harry hoor zuchten kijk ik even rond en mijn blik valt al snel op het probleem. Mijn blik richt ik weer op Harry als hij mijn hand loslaat en aan mijn arm ergens heen trekt. Ik denk even na als ik zijn vraag hoor. Dat is iets waar ikzelf ook nog niet over na had gedacht. 'Ik weet het niet Hazz, maar weet wel dat we niet iets zonder overleg met de andere kunnen doen' antwoord ik en kijk hem aan. 'Ik zou het liefst ook de hele wereld laten zien dat je mijn vriendje bent en heel veel van je hou. De haat zal er altijd zijn, maar er zullen ook altijd een hoop positieve reacties komen en samen kunnen we het aan, weet je nog?' vraag ik en druk snel nog een kus op zijn neus. 'Harry je moet zo niet denken, want je verpest deze dag helemaal niet' zeg ik en kijk hem aan. Ik loop met hem mee als hij langzaam weer begint te lopen en blijf hem aankijken. 'Kom op Hazz ik wil die glimlach weer zien' zeg ik zacht. 'Ik weet dat het moeilijk word met alles, maar dat is iets waar we ons later zorgen om moeten maken. Nu is het gewoon nog tijd om even te genieten van alles'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ow sorry, ga even reageren[

    [ga eerst gtst kijken sorry, 5 over half negen krijg je reactie!]

    ( Haha maak niet uit en is goed (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ben weer voor even present.... Waar blijft Zayn zijn reactie Sorry voor het zeuren Btw, wanneer komt het? we hebben het wel nodig, btw Melis komt ook... Moet ik morgen nog langs komen?]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    ( Hello....reactie Zayn..mhm ga eens zoeken want volgens mij stond er als een of ik word echt gek maak niet uit Uh wanneer ik jullie weer zie, want ik kom morgen niet school en weet niet wanneer ik jullie weer zie. Als ik dit eerder had geweten had je het al gehad en okeey. Als je zin heb in een zombie moet je vooral langskomen xD nee kijk maar wat je doet, want er zitten met de wedstrijd die al bijna voorbij is en waar we nog aan moeten beginnen)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Is er trouwens al verteld wat je voor Frans en Eco moet leren voor de toetsweek? )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    Ik grinnik even en haal mijn schouders op. 'Zo erg is het nou ook weer niet' zeg ik met een glimlachje. 'We hebben inderdaad helemaal geen problemen, gelukkig maar' zeg ik met een grijns. 'Ach valt niets ergs of zo, het zal gewoon schik zijn maar veder niks' zeg ik en kijk Louis aan. Ik grinnik en kijk hem aan. 'Wees jij er maar blij mee, ik vindt het helemaal niet fijn' zeg ik maar grinnik toch even. 'Ik weet dat dat niet gebeurt, en andersom zou dat ook echt niet gebeuren' zeg ik met een glimlach. 'Ik denk ook wel dat dat lang genoeg is ja' zeg ik lachend. Ik stop weer met lopen en kijk Louis aan. 'Ik weet ook wel dat we niks kunnen doen zonder overleg, en dat is ook best logisch. Ik knik even als hij dat alles zegt. 'Ja wij kunnen alles aan, Larry Stylison fore ever' zeg ik en kijk hem aan. Toch voelde ik me nu niet heel geweldig het kwam gewoon omdat ik in gedachte zat met alle reacties die we zullen krijgen, en dan vooral de negatieve. 'Toch wel een beetje, ik bedoel het is wel gelijk wat minder gezellig' zeg ik en kijk hem aan. Ik glimlach zwakjes als hij zegt dat die mijn glimlach weer wilt zien. 'Misschien heb je ook wel gelijk, gewoon even vergeten voor nu' zeg ik en kijk om me heen. Ik loop een paar stappen achteruit en trek Louis mee. Ik druk mijn lippen even op de zijne en glimlach. Daarna haal ik ze er weer af en wijs naar mijn glimlach. 'Zo goed?' vraag ik met een lachje en kijk hem aan. 'Ik kan ook niet lang niet glimlachen als jij zo lief voor me bent.' zeg ik met een glimlach en kijk hem aan. 'Maar we moeten wel voorzichtig doen nu Lou, als ze weer zo'n foto maken zijn we er wel geweest hé'' zeg ik en kijk hem aan. Ik begin weer te lopen en glimlach even naar Louis. 'Weet je zorgen voor later, vertel nu maar wat je wilt huren want we zijn er bijna!' zeg ik een beetje vrolijk en wijs al naar het strand.

    [Ja ik ga het even op zoeken.... waarom komt zijn reactie er steeds niet !?!?!?! naja ik ga zo weer even enzo maar ik ga even voor je kijken...]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [Frans Niets, het is een leestoets.
    Eco Wel iets, woordjes op een inzichtelijke manier, ofte wel je moet ze kunnen toepassen. Inzicht moet je kunnen, wb opgaven; 1.9, 1.11, 1.13, 1.14, 1.16, 1.18 B,D,E en F. Sommen hoef je niet te leren die komen niet veel voor.]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Louis William Tomlinson

    'Nee, maar de hele tijd sprakeloos is ook niet leuk' zeg ik glimlachend. 'Problemen is volgens een woord dat bij ons gelukkig niet in ons woordenboek voorkomt' zeg ik lachend en knik dan. 'Denk het inderdaad ook niet en hoogsten is hij naar de rest toe gegaan, maar die wisten het al' zeg ik en kijk hem aan. 'Dan weet je nu ook een keer hoe het is om in mijn schoenen te staan' zeg ik met een onschuldige glimlach. 'Gelukkig maar en dat weet ik inderdaad ook, maar dat betekent niet dat het niet fijn is om het nogmaals te horen' zeg ik glimlachend. 'Verander dat denk ik maar in weet ik zeker, want dat is zeker weten lang genoeg' zeg ik en stop dan ook met lopen om Harry vervolgens weer aan te kijken. 'Ik weet dat je dat weet, maar het is soms zo moeilijk omdat iedereen weer een andere mening heeft en het anders wilt aanpakken' zeg ik en geef hem een knuffel. 'Zolang we dat onthouden is er niet aan de hand' zeg ik zacht, maar ziet dat hij zich toch niet geweldig voelt. Ik bijt op mijn lip en denk even na om hem wat op te vrolijken en zijn gedachten even te laten vergeten. 'Harry dat is niet waar dus zet je gedachten alsjeblieft uit je hoofd' zeg ik en kijk hem aan. Nog steeds denkend aan een plan zie ik hoe hij zwakjes glimlacht. 'Dat is inderdaad het beste voor nu, want er nu over nadenken heeft geen zin,omdat we het toch niet alleen kunnen en het nu gezellig is' zeg ik voor hij een paar stappen achteruit zet en me mee trekt. Een glimlach verschijnt gezicht als hij zijn lippen even op de mijne drukt. 'Veel beter' zeg ik als hij naar zijn glimlach wijst en geef hem snel nog een kus. 'Kijk dat vind ik fijn om te horen, want doe er alles aan om weer te laten glimlachen' zeg ik glimlachend. 'Hazz denk je ook niet dat het een klein beetje opvalt als we ons ineens heel anders gaan gedragen en daarbij zijn er al heel veel van die foto's dus het zal ook echt niet opvallen. Alleen als het nu te vaak voorkomt' zeg ik en loop dan met hem mee. 'Daar kan ik niet veel meer aan toe voegen, maar het enige wat ik zeg is dat ik blij ben om die glimlach weer te zien' zeg ik. 'Dat klopt en heb wel een idee wat ik kies en daarbij ga ik ook nog eens zorgen dat je alle gedachten gewoon even vergeet, want je maak je veel te druk' zeg ik en volg de richting waar hij naartoe wijst.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Fluid schreef:
    [Frans Niets, het is een leestoets.
    Eco Wel iets, woordjes op een inzichtelijke manier, ofte wel je moet ze kunnen toepassen. Inzicht moet je kunnen, wb opgaven; 1.9, 1.11, 1.13, 1.14, 1.16, 1.18 B,D,E en F. Sommen hoef je niet te leren die komen niet veel voor.]


    (Okeey)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Fluid schreef:
    [Ja ik ga het even op zoeken.... waarom komt zijn reactie er steeds niet !?!?!?! naja ik ga zo weer even enzo maar ik ga even voor je kijken...]


    (Mijn laptop vind de reacties niet goed genoeg? En ik was ook aan het zoeken, maar kan hem niet meer vinden,,dus ben opzoek naar de laatste reactie van Elena)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Fluid schreef:
    (...)

    Elena

    'Het is gewoon een kwestie van met beide benen op de grond blijven staan, als je gewoon bij mij in de straat zou wonen zou ik je ook leuk vinden' zeg terwijl ik bloos. Waarom doe ik dat toch altijd?! Altijd als ik het niet wil ga ik blozen of word ik rood! 'Ik weet dat ik gelijk heb want dat is algemeen bekend, althans bij de meeste mensen dan. Weet je zeker dat het geen geheim is? Ik geloof niet dat je op internet hebt gegooid hoe jij iedere dag je haar doet. Heb jij aan jan en alleman uitgelegd hoe je dat doet? Nee hè, dat dacht ik al!' grinnik ik. Ik speel even met zijn vingers en houd ze vervolgens dicht bij me. Sinds wanneer vertoonde ik symptomen van verlatingsangst? O, nee wacht, ik vind het gewoon fijn, geen zorgen! Ik glimlach naar Zayn. 'Als jullie op tour zijn moet je dat zeker iedere morgen aanzien zeker. Ik zou helemaal misselijk worden wanneer je bijvoorbeeld snoep 's morgens naar binnen werkt, hoe krijgt ie dat voor elkaar. Om even terug te komen op wat je net zei, hoe bedoel je dat? Wie heeft er al een plan dan? Wat is dat plan?' vraag ik beduusd. Soms is dat mysterieuze wel leuk, maar nu even niet! Nu is het niets meer dan verwarrend!
    'Zayn? Nee wacht laat maar, het is niet nodig.' laat ik nog maar even wachten daar mee, hij is mysterieus, ik nu dus ook, koekje van eigen deeg!
    'Dankje, jij bent ook heel lief' zeg ik terwijl ik mijn ogen even sluit.



    [Taddaaaaaa! :) Melis belde net af.. we zoeken weer een oplossing... ik zal je alle info even sturen..]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    ( Dat meen je niet...heel veel succes daarmee dan en vind het echt niet leuk voor jullie....ja graag en is goed)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer