• Ooit ga ik alles weer kopiëren en hier plakken, ooit. Maar niet nu, want ik heb daar geen tijd voor. Sorry voor mijn verschrikkelijke klachten weer, maar ja... Ik praat weer over niks ea? Mensen zullen wel denken dat ik gek ben, en dat ben ik ook.(A)

    Ga maar weer verder waar we gebleven waren.:P


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Maar weet je eigenlijk zeker dat ik een 4 had voor frans, want op de site staat een 7 ?)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ja dat weet ik zeker.... ze vroeg of ik het wilde zeggen tegen je... weird... ik moet zo eten....]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    ( okeey dat is dus heel erg vreemd...alvast eet smakelijk.trouwens je kan mij via mijn oude e-mail niet meer bereiken want krijg er niets meer op binnen dus heb een nieuwe aangemaakt..denk zeg het eventjes (:


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Weird.... Is Zayns reactie al klaar??


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    (Die had ik toch al verstuurd? )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ik had niks gezien zal nog ff kijken...]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [Nee niet binnen.....]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Harry Edward Styles
    Ik grinnik even en knik. 'Inderdaad' zeg ik met een glimlach. 'Maar als ik niks zeg is het ook saai want dan is het nogal stil hé' zeg ik lachend en kijk hem aan. 'Ach, soms maak je me gewoon sprakeloos en ik ben blij dat je dat niet heel erg vindt' zeg ik terwijl ik hem aankijk. 'Maar dat gebeurt toch niet, en anders als we ooit problemen krijgen, lossen we die ook weer op'zeg ik en glimlach. 'Tuurlijk brengen ze een glimlach op mijn gezicht, ik bedoel het wordt wel door de leukste jongen van de hele wereld gezegd, en het is natuurlijk ook gewoon hartstikke lief. ' zeg ik en blijf glimlachen. 'Dat klopt, het is wel erg handig' zeg ik en grijns even. Zo wist ik bijvoorbeeld altijd als er iets was of gewoon af en toe wat die dacht. 'Gelukkig maar, dat was het inderdaad en ik ben echt heel blij ermee' zeg ik en druk een kus op zijn lippen. Mijn glimlach wordt heel breed door zijn woorden en ik ga even rechtop zitten om vervolgens weer zo op hem te gaan liggen zodat ik hem een knuffel kan geven. 'Waarom ben je toch ook zo lief?' vraag ik hem en druk een kus op zijn wang. 'Ik hou echt heel veel van je Louis'zeg ik. Die woorden van hem waren gewoon zo lief, Louis was gewoon lief. Ik druk even een kusje in zijn nek en kijk hem dan aan. 'Ik zou ook niet weten wat ik zonder jou zou moeten, je betekent gewoon alles voor me' zeg ik met een glimlach en een kusje op zijn lippen. Ik glimlach even en knik. 'Ik vindt je rustige en drukke kant beide erg leuk, dus ik vindt het prima'zeg ik met een glimlach. 'Nou, ik zat even te denken dat ik de andere best weinig heb gezien, maar ja ik vermaak me wel met jou hoor'zeg ik en mijn glimlach wordt breder door het kusje wat ik krijg. Ik kijk weer in zijn ogen en streel even met mijn duim over zijn wang en daarna over zijn kaaklijn. 'Wil je wat met ze twee doen?' vraag ik hem. Ik vond het prima om gewoon met ze tweeën te gaan maar misschien wou hij de rest ook vragen.

    (Hola, wat heb ik gemist?(A) Ik lees even terug en reageer als het moet.:P)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Ik ga zo maar slapen... Ik heb echt niks kunnen doen aan hw enzo... echt omg ik moet nog zoveel leren.... tot morgen denk ik. xx]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Louis William Tomlinson

    'Daar valt verder dan niet veel meer over over te zeggen' zeg ik glimlachend. 'Ik heb ook niet gezegd dat je niks meer mag zeggen, maar alleen op dat niets meer hoefde te zeggen. Het is inderdaad nogal stil als je helemaal niks meer zegt' zeg ik lachend. 'We maken elkaar gewoon sprakeloos en waarom zou ik dat erg moeten vinden?' vraag ik en knik dan. 'Daar valt niet meer over te twijfelen, want het is allebei waar.' Met een glimlach op mijn gezicht kijk ik hem aan. 'Ik ben echt heel erg blij dat je er zo over denkt en jij bent ook hartstikke lief, net als de dingen die je zegt' zeg ik met nog steeds een glimlach. ''Nadelen zou ik niet kunnen opnoemen, maar dat komt waarschijnlijk omdat die er ook niet zijn.' Het is handig en soms ook gewoon fijn om altijd te weten dat er iets is of gewoon te weten waar hij aan denkt. 'Ik kan niet veel anders erover zeggen aangezien je gelijk hebt' zeg ik en mijn glimlach word alleen maar breder als hij een kus op mijn lippen drukt. Ik zie dat zijn glimlach een stuk breder word en grinnik even als hij rechtop gaat zitten om vervolgens weer zo op me gaat liggen dat hij me een knuffel kan geven. 'Omdat ik door de tijd heen heel veel van je heb geleerd' antwoord ik en kijk hem aan. 'Ik hou ook heel veel van jou Harry' zeg ik en druk een kus op zijn lippen. Zijn lieve woorden zorgen er gewoon voor dat ik iedere sprakeloos ben. 'Je betekent voor mij ook alles en denkt daar maar niet over na Hazz, want dat gaat toch niet gebeuren' zeg ik en een glimlach verschijnt weer op mijn gezicht. 'Ik ben blij dat je mijn drukke kant ook erg leuk vind aangezien je een van de weinige bent' zeg ik glimlachend en knik. 'Dat is inderdaad wel waar, maar wie weet wat er bij hun allemaal is gebeurd. Maar zoals je al zei ik vermaak me ook met jou' zeg ik en kijk hem dan ook weer recht in zijn ogen aan. 'Je bent gewoon te lief voor woorden' zeg ik zacht en knik vervolgens. 'Klinkt als een goed plan' beantwoord ik zijn vraag. Eigenlijk vond ik het wel gezellig zo en daarbij had ik ook echt geen idee waar de andere waren.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [goedemorgen xD, ben net pas wakker echt te lang geslapen]

    (Goedemorgen (: Ah moet een keer kunnen en hier nog iemand die pas net wakker is (A))


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles

    Ik knik even en grinnik dan. 'Nou laat ik dan maar gewoon gaan praten aangezien je ook wil dat ik blijf praten en ik dat zelf ook wil' zeg ik en lach even. 'Ja dat klopt, en ik weet niet' zeg ik en haal mijn schouders een beetje op. 'Dat is het inderdaad' zeg ik met een knikje en kijk Louis aan. Ik glimlach even en weet eigenlijk alweer niet wat ik moet zeggen. 'Dankje' zeg ik zacht en geef hem een kus. 'Ik denk dat die er niet zijn want ik vindt het altijd wel fijn dat ik aan je kan zien als je ergens mee zit of zo' zeg ik en glimlach. Ik grinnik even en schud zachtjes mijn hoofd. 'Nee, je bent zelf gewoon lief dat heb je helemaal niet van mij geleerd' zeg ik en kijk hem aan. 'Ik toch meer van jou' zeg ik en steek plagend mijn tong even uit. 'Jij moet daar ook niet over nadenken hé want ik laat je toch nooit meer gaan' zeg ik en glimlach. 'Die mensen die dat leuk vinden zijn gewoon een beetje gek, jou drukke kant is juist hartstikke gezellig' zeg ik en glimlach nog steeds.'Waarschijnlijk zijn daar ook wel veel dingen gebeurt maar ik denk dat we dat binnenkort wel te horen krijgen' zeg ik en glimlach even door zijn woorden. 'Nu heb je me alweer sprakeloos' zeg ik en grinnik even. 'Oké, misschien dat we iets kunnen huren voor een dagje, ik zag zo'n kraampje bij het strand staan. Dan kon je waterscooters, boten, waterfietsen en dat soort dingen huren.' zeg ik en kijk hem aan. 'Als je dat leuk vindt kunnen we dat wel gaan doen' stel ik voor en kijk hem vragend aan waarna ik een kusje op zijn lippen druk.

    [Voel je je alweer wat beter?]