• Inleiding Van Twilight.


    Isabella "Bella" Swan verhuist van het zonnige Phoenix, Arizona naar het regenachtige Forks, Washington om bij haar vader, Charlie, te leven. Ofschoon ze niet blij is met de verhuizing, maakte ze de keuze zelf zodat haar moeder kan reizen met haar nieuwe echtgenoot, Phil Dwyer. Phil is een honkbalspeler en verandert regelmatig van club.
    In de kleine school in Forks trekt Bella vanaf de eerste dag de aandacht en ze raakt vlug bevriend met enkele studenten. Tot haar grote ergernis strijden enkele jongens om haar aandacht. Bella staat immers niet graag in de schijnwerpers.
    Zelf wordt ze geïntrigeerd door Edward Cullen en zijn familie. Edward heeft een adoptiebroer Emmett en een adoptiezus Alice. Pleegkinderen Rosalie en Jasper Hale leven ook bij de familie. Hoewel ze allen verschillen in uiterlijk, zijn er tegelijkertijd enorme gelijkenissen tussen hen. Allen zijn ze buitengewoon mooi en volmaakt. Hun huid is zeer bleek (bijna wit) en rond hun ogen hebben ze allemaal blauwe schaduwen. Als Bella naast Edward moet plaatsnemen tijdens de biologieles, trekt Edward zich letterlijk helemaal terug en kijkt hij haar walgend aan. Enkele dagen later maakt Edward dit goed maar Bella heeft enorm veel vragen. Vooral omdat Edward de boot steeds afhoudt en haar probeert te ontmoedigen vrienden te worden. Volgens hem zou dit voor haar te gevaarlijk zijn. Nadat ze door Edward gered wordt, gaat ze op onderzoek. De oplossing wordt haar uiteindelijk aangereikt door Jacob Black, een vriend van de familie. De indiaanse Jacob vertelt haar een oude legende waarin de familie Cullen bestempeld wordt als vampiers.
    Edward spreekt uiteindelijk de waarheid en geeft toe dat zijn familie uit vampieren bestaat. Zij drinken dierenbloed in plaats van mensenbloed maar het blijft gevaarlijk. Hij onthult ook dat hij Bella in eerste instantie vermeed omdat de geur van haar bloed hem enorm aantrok.
    In het hele boek kunnen Edward en Bella hun gevoelens voor elkaar niet meer onderdrukken en worden ze verliefd. Edwards angst wordt waarheid als Bella in gevaar komt door James, een vijandige vampier. James is een jager die, enkel voor de sport, zijn zinnen op Bella heeft gezet. Met de hulp van zijn familie kan Edward Bella redden voor James haar kan doden. Terug in Forks verlangt Bella er naar ook vampier te worden, maar Edward weigert.


    REGELS:
    - Geen Acties van een Ander overnemen
    - OOC Tussen Haakjes
    - Enkel Vampiers zoals de Cullens & Denali's Mogen In Lapush Komen
    - De Volturi mag overal betreden waar ze willen, als ze iemand zoeken, Diegene heeft onnodig gedood of Daagde de volturi gewoon uit
    - Maximaal 3 tot 4 Rollen
    - NIET Onnodig doden
    - Zolang iemand een rol bespeeld, Hoef je niet te zeuren of jij de rol van hem of Haar mag hebben


    Personages:

    De Cullens
    Esmé Anne Platt Evenson Cullen || HurtedHeart
    Rosalie Lilian Hale || Squib
    Mary Alice Brandon Cullen || Tsubaki
    Isabella Marie Swan Cullen || Overexposed
    Renesmee Carlie Cullen || xTenshi

    Carlisle Cullen || WillNotLearn
    Edward Anthony Masen Cullen ||
    Emmett McCarty Cullen || Amicis
    Jasper Whitlock Hale || WillNotLearn

    De Denali Clan
    Tanya Denali ||
    Kate Denali || HurtedHeart
    Carmen Denali || Overexposed
    Irina Denali ||

    Garrett Denali ||
    Eleazar Denali ||

    De Volturi
    Aro Volturi || VolturiBoss
    Marcus Volturi ||
    Caius Volturi ||

    Sulpicia Volturi ||
    Athenodora Volturi ||

    Wachten
    Alec Volturi || WillNotLearn
    Demetri Volturi ||
    Felix Volturi ||
    Afton Volturi ||
    Santiago Volturi ||

    Jane Volturi || VolturiBoss
    Chelsea Volturi || Rememberyoux
    Renata Volturi ||
    Heidi Volturi ||
    Corin Volturi ||

    De Quileute
    Jacob Black || Realist
    Leah Clearwater || MadeByHades
    Embry Call || [Realist
    Seth Clearwater || Amicis
    Quil Ateara V || Shooter
    Sam Uley ||
    Jared Cameron ||
    Paul Lahote ||
    Brady Fuller ||
    Collin littlesa ||

    Quileute Mensen
    Billy Black ||
    Sue Uley Clearwater ||
    Emily Young ||
    Rachel Black ||
    Rebecca Black ||
    Kim Connweller ||
    Claire Young || Leave

    Als Je een verzonnen bijpersonage wil Moet je dit Invullen
    Naam En Voornaam:
    Leeftijd:
    Soort:
    Uiterlijk [Een foto en Uitleg zou handig zijn]:
    Karakter:
    Waar Hij/zij Bij Hoort:
    Extra Dingen:



    VRAGEN KUN JE ALTIJD STELLEN EN HET IS ALTIJD MOGELIJK

    OM MEE TE DOEN

    Ikzelf heb twilight niet geschreven Maar dat Heeft Stephenie Meyer gedaan We doen Het ongeveer rond de tijd van het Gevecht In Breaking dawn Part 2 en Daarna erna.

    Deze RPG is van xTenshi

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 17:50 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Een beetje een hele lange url xdd.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Ja klopt. Ik heb nu een andere foto :). Anders rent ze door de bossen en vakt Valdon haar aan omdat ze te dichtbij het kamp is? Because iclike action :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Kate Denali
    Ik was niet zo een huismus dus ik liep naar buiten. De koude wind dansde in mijn haren. En de sneeuw zat onder mijn blote voeten. Dat vond ik fijner. De stroom die normaal gespronken rond me zat had ik uit gezet. Ik glilach en begin te rennen terwijl de zon langzaam doorkomt en mijn huid soms een beetje laat stralen lf alleen een arm ofzo. Ik ren door het hoge gras en ik voel me zo vrolijk dat ik die vieze hondenlucht niet eens ruik. Ik spring over rotsen en klim in bomen en lach soms even. Ik had geen idee waar ik was, maar het boeide me geen flikker.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Tja, eigenlijk wou ik al met Valdon Ameÿsa in de gaten houden..]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Anders rent Kate dat kamp langs en dan kan hij dat zien als een aanval al haten wolven vampieren zwz?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    WillNotLearn schreef:
    Jasper
    Ik haal mijn schouders op 'Gewoon een rare gewoonte' Andwoord ik simpelweg, 'Dat klinkt erg logisch' Andwoord ik vervolgens met een korte glimlach. Om vervolgens een blik te werpen op het huis toen ik vanaf hier iets hoorde vallen waarvan ik eerst hoopte dat het een auto zou zijn.


    Don't be like the rest of them, darling

    Valdon 'Val' Demetri Luyn.

    Anaïs was weg. Ik heb geen idee waarheen. En ik moet eerlijk zijn, dat baat me zorgen. Ze weet dat ik nooit zomaar weg zou gaan zonder te vertellen waar ik heen zou gaan, maar Anaïs doet het iedere keer weer. Dan moet ik maar op mijn gevoel af gaan en denken dat ze veilig rondloopt tussen de bomen door en zich niet in de problemen werkt. Dat is nou net iets waar Anaïs erg goed in is, maar ik zal haar maar moeten vertrouwen. "Ik ga Dean aflossen" Mijn moeder knikt glimlachend en wuift dan naar het bos, als teken dat ik kan gaan. Ik schenk haar een warme glimlach, waarna ik me omdraai en richting het bos ren. Onder het rennen door transformeer ik en zwiep ik af en toe met mijn staart. Behendig beweeg ik tussen de bomen door richting Dean. Wanneer ik zijn gedachte heb bereikt, denk ik dat ik hem kom aflossen. 'Ik dacht dat je vandaag geen ronde zou hebben? Maar oke, ik heb meer rust, dus bedankt.' Ik heb ook geen ronde, maar wie zegt dat ik ga wachtlopen? Gelukkig was Dean alweer buiten bereik en heeft hij mijn gedachte niet kunnen lezen. Ookal is hij mijn beste maatje, ik zal hem nooit álles vertellen. Daar heb ik Anaïs al voor. Ik ren verder en schud mijn vacht onderweg even uit door het sneeuw wat er op is beland uit mijn vacht te halen. Het kamp van de andere roedel komt al in zicht en een raar maar geweldig gevoel kruipt naar boven. Wanneer zij, mijn inprent, in zicht komt, zou ik het liefst naar haar toe willen rennen. Maar ik denk niet dat dat zo'n geweldige indruk zal geven. En voordat ik ook maar over een enkel ander ding kan denken, dringt de geur van een smerige, vieze bloedzuiger naar binnen. Meteen gaat mijn hoofd met een ruk de kant op waar de geur vandaan komt. Zonder erbij na te denken ben ik die kant uit gerend. Wanneer ik haar in zich heb, trek ik nog een sprint en uiteindelijk, wanneer ik dichtbij genoeg ben, neem ik een sprong en beland ik vol op haar rug, waardoor ze met een klap op de grond terecht komt. Het zou raar zijn als mijn grommen niet te horen zijn.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2012 - 20:10 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Anaïs 'Anna' Valencia Luyn.

    Hij haalt zijn schouders op. "Gewoon een rare gewoonte" Antwoord hij. "Dat is het zeker, aangezien het nogal gevaarlijk is voor de mensen die er lopen" Is mijn reactie op zijn antwoord. Meestal zeg ik eerst dingen voordat ik pas echt goed nadenk. "Dat klinkt erg logisch" Vervolgt hij met een korte glimlach en richt vervolgens zijn blik op het grote huis. Het huis wat voor mij echt perfect zou zijn. Ik vraag me af uit hoeveel personen zijn familie zal bestaan. Het huis lijkt vanaf deze kant super groot, dus het zal me niets verbazen als er meer dan zeven mensen wonen. "Is er iets?" Ik kijk van het huis weer terug naar Jasper.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Jasper
    'Ik dacht dat ik iets hoorde' Andwoord ik vervolgens toen ik jammergenoeg geen auto hoorde, 'Hmm.. We lopen wel, op de uitzonderlijke zonnige dagen kamperen we meestal' Andwoord ik, al kampeerden we niet, dan trokken we de bergen in om te jagen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Kate Denali
    Ik pluk een bloemetje als ik poten hoor. Dat kon toch niet. La push zou me nooit aanvallen of wel. Ik voel de poten in mijn rug. Ik slaak eene een korte gil van de schrik en in de lucht draai ik me snel om. Dit was geen wolf van La Push hij gromde naar me en het kwijl liep bijna in mijn haar. 'Ga van me af.' Sis ik nu geirriteerd. 'Ik doe niets ik loop alleen even rond.' Zeg ik rustig. Ik wil hem mijn gouden ogen laten zien, maar ik had dorst dus ik had alleen zwarte ogen. Fuck..Ik wist even geen uitweg te bedenken dus bleef ik maar naar de wolf kijken. Hem bestuderen. Misschien herkende ik hem wel. Wie weet. Maar helaas ik herkende hem helemaal niet. Ik sloot even mijn ogen. Waarom was ik nou niet gaan jagen en had ik een ert gegeten om mijn gouden ogen te laten zien.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2012 - 20:20 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Seth Clearwater.

    Onze ogen haken in elkaar vast, terwijl een geweldig gevoel door me heen raast. Een warm en vertrouwd gevoel. Alsof ik het meisje al jaren ken, terwijl ik haar naam niet eens weet. Het voelt alsof onze band zo sterk is dat ik haar nooit in de steek kan laten. Dat ze in deze paar minuten al zoveel voor me is gaan betekenen. Ik wil niet toegeven, maar ook weer wel. Nu weet ik hoe het voelt als Paul Rachel ziet. Wanneer Quil Claire weer ziet na een hele middag wachtlopen. Ik weet hoe het is om ingeprent te zijn. Het voelt zo speciaal. Ik sta op om vervolgens naar haar toe te lopen. "Ik kom hier niet vaak mensen tegen, laten we zeggen, bijna nooit" Ik schenk haar een warme en vertrouwde glimlach. "Seth, Seth Cleawater" Stel ik mezelf voor en steek mijn hand uit. Iets wat ik misschien beter niet had kunnen doen, aangezien je nu duidelijk ziet dat ik geen wanten aan heb. Geen wanten aan rond deze tijd van het jaar is nogal verdacht.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Leah Clearwater

    Me dood vervelend liep ik rond. Ik rook een vampiergeur die ik wel eens geroken had. Vast zo'n andere die dierenbloed dronk. Waar was Seth als je hem nodig had? 'Hopelijk komt er een bloedzuiger, dan is er wat te doen' mompelde ik tegen mezelf. Uiteindelijk liep ik naar huis en hielp Sue met het schoonmaken. 'Leah, waarom help je me? Normaal ren je altijd in het rond' grinnikte ze. 'Fijn dat je zo dankbaar bent' bromde ik. 'Kom op, Lee' grinnikte Sue.'Noem me niet zo. Het is Leah' siste ik kwaad. Ik was nogal prikkelbaar. 'Sorry hoor' mompelde ze. Kwaad liep ik naar buiten en rende weer is rond als wolf.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Anaïs 'Anna' Valencia Luyn.

    "Ik dacht dat ik iets hoorde" Antwoord hij. Vreemd, ik kan vanaf deze afstand echt niet horen wat er bij het huis gebeurt. Ik ken mensen die het wel kunnen. Nouja, mensen. Shape-shifters. Valdon heeft echt geweldige zintuigen. Om jaloers op te worden. Ik zou haast denken dat hij een wolf zou zijn, maar daar geloof ik niets van. "Hmm.. We lopen wel, op de uitzonderlijke zonnige dagen kamperen we meestal" - "Leuk, wij kamperen ook heel vaak. Misschien een beetje té vaak, als je het mij vraagt" Ik grinnik even zachtjes.

    Valdon 'Val' Demetri Luyn.

    Een korte, maar luide, gil ontsnapt uit haar mond, voordat ze zich heeft omgedraaid en daarna direct op de grond beland. "Ga van me af." Sist ze, maar mijn ogen kijken haar fel aan en ik zie geen reden om van haar af te gaan en haar rond te laten rennen. "Ik doe niets. Ik loop alleen even rond" Zegt ze rustig. De licht blonde en lange haren die ze heeft heb ik niet vaak gezien. De meeste meiden in ons kamp hebben voornamelijk bruin of zwart haar. Een enkele heeft blonde haren. 'Dat is het 'em nou juist. Je loopt rond' Denk ik, maar besef me dan dat ze me vast niet zal verstaan. Ik ben nog steeds niet gestopt met grommen en kijk haar nu recht in haar ogen aan. Geen gouden en ook geen rode ogen. Haar ogen zijn pikzwart. Ik weet dus niet of ze te vertrouwen is. Sowieso zal ik vampiers nooit kunnen vertrouwen. Ze zegt niets meer en het enige wat ze nog doet is kijken. Ik stop langzaam met grommen, maar blijf haar aankijken, terwijl ik mijn poten van haar af haal.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Jasper
    Ik hoorde iemand gillen een eindje verder weg met vervolgens het gegrom van een weerwolf, 'Nu hoorde ik zeker wat' Zei ik en liep eerst een stuk om vervolgens te rennen en zag Kate en de weerwolf stopte met grommen, en ik bleef op een eindje afstand gaan. 'Ze is onze gast' Zei ik kalm maar merkte al snel dat het geen van de weerwolfen was uit de roedel van Jake, 'We eten geen mensen' Voegde ik er toen maar aan toe.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2012 - 20:49 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Kate Denali
    Langzaam gaat hij zachter grommen en gaat hij van me af. Ik glimlach en kruip onder hem vandaan. Mijn haren vallen losjes over mijn schouders. Ik kijk hem even aan en merk dat hij bijna even groot was als mij, maar met mij moest hij niet sollen. Ik had eigenlijk mijn gave aan moeten zetten. Hij zou er geshockt van zijn. Serieus geschokt dan. 'Waar is jullie kamp?' Vraag ik hem. Dan wist ik in ieder geval waar ik niet moest jagen. Wacht ik had het verkeerd gevraagt. Voor hij me aanvalt vervolg ik mijn worden vlug. 'Dat weet ik waar ik niet heen moet. Ik jaag namelijk op dieren. Ik kom uit Canada. Denali familie. Familiean de cullens dierendrinkers. Ik jaag al heel lang niet op mensen.' Stel ik hem gerust. Dan zie ik Jasper (jason is jasper Right?) verschijnen uit de bosjes. Ik ben min of meer opgelucht. 'Ja dat zei ik net tegen hem.' Zeg ik een tikkeltje bijdehand, maar ook dankbaar.

    [Misschien leuk idee als zijn wolven maten komen omdat ze geen contact meer met hem hadden. Heb wel zin in een beetje actie :P]

    [ bericht aangepast op 16 okt 2012 - 20:46 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break