• Inleiding Van Twilight.


    Isabella "Bella" Swan verhuist van het zonnige Phoenix, Arizona naar het regenachtige Forks, Washington om bij haar vader, Charlie, te leven. Ofschoon ze niet blij is met de verhuizing, maakte ze de keuze zelf zodat haar moeder kan reizen met haar nieuwe echtgenoot, Phil Dwyer. Phil is een honkbalspeler en verandert regelmatig van club.
    In de kleine school in Forks trekt Bella vanaf de eerste dag de aandacht en ze raakt vlug bevriend met enkele studenten. Tot haar grote ergernis strijden enkele jongens om haar aandacht. Bella staat immers niet graag in de schijnwerpers.
    Zelf wordt ze geïntrigeerd door Edward Cullen en zijn familie. Edward heeft een adoptiebroer Emmett en een adoptiezus Alice. Pleegkinderen Rosalie en Jasper Hale leven ook bij de familie. Hoewel ze allen verschillen in uiterlijk, zijn er tegelijkertijd enorme gelijkenissen tussen hen. Allen zijn ze buitengewoon mooi en volmaakt. Hun huid is zeer bleek (bijna wit) en rond hun ogen hebben ze allemaal blauwe schaduwen. Als Bella naast Edward moet plaatsnemen tijdens de biologieles, trekt Edward zich letterlijk helemaal terug en kijkt hij haar walgend aan. Enkele dagen later maakt Edward dit goed maar Bella heeft enorm veel vragen. Vooral omdat Edward de boot steeds afhoudt en haar probeert te ontmoedigen vrienden te worden. Volgens hem zou dit voor haar te gevaarlijk zijn. Nadat ze door Edward gered wordt, gaat ze op onderzoek. De oplossing wordt haar uiteindelijk aangereikt door Jacob Black, een vriend van de familie. De indiaanse Jacob vertelt haar een oude legende waarin de familie Cullen bestempeld wordt als vampiers.
    Edward spreekt uiteindelijk de waarheid en geeft toe dat zijn familie uit vampieren bestaat. Zij drinken dierenbloed in plaats van mensenbloed maar het blijft gevaarlijk. Hij onthult ook dat hij Bella in eerste instantie vermeed omdat de geur van haar bloed hem enorm aantrok.
    In het hele boek kunnen Edward en Bella hun gevoelens voor elkaar niet meer onderdrukken en worden ze verliefd. Edwards angst wordt waarheid als Bella in gevaar komt door James, een vijandige vampier. James is een jager die, enkel voor de sport, zijn zinnen op Bella heeft gezet. Met de hulp van zijn familie kan Edward Bella redden voor James haar kan doden. Terug in Forks verlangt Bella er naar ook vampier te worden, maar Edward weigert.


    REGELS:
    - Geen Acties van een Ander overnemen
    - OOC Tussen Haakjes
    - Enkel Vampiers zoals de Cullens & Denali's Mogen In Lapush Komen
    - De Volturi mag overal betreden waar ze willen, als ze iemand zoeken, Diegene heeft onnodig gedood of Daagde de volturi gewoon uit
    - Maximaal 3 tot 4 Rollen
    - NIET Onnodig doden
    - Zolang iemand een rol bespeeld, Hoef je niet te zeuren of jij de rol van hem of Haar mag hebben


    Personages:

    De Cullens
    Esmé Anne Platt Evenson Cullen || HurtedHeart
    Rosalie Lilian Hale || Squib
    Mary Alice Brandon Cullen || Tsubaki
    Isabella Marie Swan Cullen || Overexposed
    Renesmee Carlie Cullen || xTenshi

    Carlisle Cullen || WillNotLearn
    Edward Anthony Masen Cullen ||
    Emmett McCarty Cullen || Amicis
    Jasper Whitlock Hale || WillNotLearn

    De Denali Clan
    Tanya Denali ||
    Kate Denali || HurtedHeart
    Carmen Denali || Overexposed
    Irina Denali ||

    Garrett Denali ||
    Eleazar Denali ||

    De Volturi
    Aro Volturi || VolturiBoss
    Marcus Volturi ||
    Caius Volturi ||

    Sulpicia Volturi ||
    Athenodora Volturi ||

    Wachten
    Alec Volturi || WillNotLearn
    Demetri Volturi ||
    Felix Volturi ||
    Afton Volturi ||
    Santiago Volturi ||

    Jane Volturi || VolturiBoss
    Chelsea Volturi || Rememberyoux
    Renata Volturi ||
    Heidi Volturi ||
    Corin Volturi ||

    De Quileute
    Jacob Black || Realist
    Leah Clearwater || MadeByHades
    Embry Call || [Realist
    Seth Clearwater || Amicis
    Quil Ateara V || Shooter
    Sam Uley ||
    Jared Cameron ||
    Paul Lahote ||
    Brady Fuller ||
    Collin littlesa ||

    Quileute Mensen
    Billy Black ||
    Sue Uley Clearwater ||
    Emily Young ||
    Rachel Black ||
    Rebecca Black ||
    Kim Connweller ||
    Claire Young || Leave

    Als Je een verzonnen bijpersonage wil Moet je dit Invullen
    Naam En Voornaam:
    Leeftijd:
    Soort:
    Uiterlijk [Een foto en Uitleg zou handig zijn]:
    Karakter:
    Waar Hij/zij Bij Hoort:
    Extra Dingen:



    VRAGEN KUN JE ALTIJD STELLEN EN HET IS ALTIJD MOGELIJK

    OM MEE TE DOEN

    Ikzelf heb twilight niet geschreven Maar dat Heeft Stephenie Meyer gedaan We doen Het ongeveer rond de tijd van het Gevecht In Breaking dawn Part 2 en Daarna erna.

    Deze RPG is van xTenshi

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 17:50 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ameÿsa Dumark
    ‘Ameÿsa, kom terug!’ Simon roept me hopeloos terug, terwijl ik met een sprintje het bos in trek. De dertienjarige wolf was niet de enige dode geweest, en dat had me meer dan furieus gemaakt. De koude lucht sloeg om mijn longen terwijl ik me zo lang mogelijk staande probeerde te houden. Mijn ademhaling klonk gejaagd toen ik een harde trap tegen een oude boom uitdeelde. Mijn voet tintelde onaangenaam terwijl een verloren gil langs mijn lippen glipte.
    Het was zo oneerlijk dat ik ondanks alle training, alle kennis nog steeds nutteloos was in een gevecht. Ik schud mijn hoofd fronsend terwijl ik de weg terug begin te zoeken. Verderop kan ik het gedender van wolvenpoten al horen: Simon zou me nooit zo boos alleen laten hier, hij weet dat het gevaarlijk kan zijn als ik met zulke emoties rondloop. Daarom neem ik opnieuw een sprintje richting het onbekende deel van het bos. De poten verstommen terwijl ik mijn ogen nu fixeer op de vampier en weerwolf voor mijn neus. Mijn hart klopt pijnlijk tegen mijn ribbenkast wanneer ik me bedenk dat ik de weerwolf herken.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Anaïs 'Anna' Valencia Luyn.

    "Nu hoorde ik zeker wat" Zegt hij plots, waarna hij zomaar wegloopt het bos in. Ik kijk hem even verbaasd na, maar besluit uiteindelijk toch om achter hem aan te gaan. Tot mijn grote verbazing zie ik geen enkel spoor meer van hem. Hoe kan dat? Even sta ik stom te kijken, maar ik breng mezelf al snel weer uit mijn gedachte en ga weer verder met mijn tocht. Ik wil weten wát hij hoorde van deze afstand, aangezien ik echt helemaal niets heb gehoord.

    Valdon 'Val' Demetri Luyn.

    "Waar is jullie kamp?" Vraagt ze. Een grom ontsnapt tussen mijn lippen door en ik kijk haar aan. "Dan weet ik waar ik niet heen moet. Ik jaag namelijk op dieren. Ik kom uit Canada. Denali familie. Familie van de Cullens. Dierendrinkers. Ik jaag al heel lang niet op mensen" Cullens.. Die naam komt me bekent voor. "Ze is onze gast" Ik richt mijn blik op de vreemde jongen die plots is verschenen. Ook een bloedzuiger. 'Waar heb jij het in hemelsnaam over?' "We eten geen mensen" Voegt hij er snel aan toe. "Ja, dat zei ik net tegen hem" Zegt de vrouw een tikkeltje bijdehand, maar ik hoor ook een dankbare klank in haar stem. Ik kijk hem even recht in zijn ogen aan. Een goudbruine kleur, als teken dat hij niet op mensen jaagt en dat ze niet liegen. Toch ben ik niet heel tevreden. Grotendeels om het feit dat er hier vampieren zijn, maar ik kan het Mason niet vertellen. Als ik het aan hem zou vertellen dat er hier vampieren zijn, zou hij meteen weg willen en dat zou betekenen dat ik mee zou moeten. Iets wat ik sowieso niet zou gaan doen, aangezien ik mijn inprent dan alleen zou moeten laten. Meerdere voetstappen naderen en wanneer ik langs de jongen kijk, zie ik het meisje weer. Mijn inprent. Ik richt mijn blik snel weer op de vampieren. Wie zegt dat ik ze kan vertrouwen en dat ik zeker weet dat de vrouw geen mensenbloed drinkt? Wie zegt mij of mijn inprent veilig is? 'Zo, Valdon. Zo te zien heb je gezelschap' Klinkt de stem van Sebas in mijn hoofd en ik zie hem vanuit mijn ooghoeken aan komen lopen. Ik zie dat zijn ogen van de twee vampieren naar mijn inprent gaan. 'Inderdaad. Erg gezellig' Wanneer de geur van Anaïs bij me naar binnen dringt, kijk ik in de richting waar het vandaan komt. "Valdon?" Ze loopt in een boog om ze heen naar me toe.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2012 - 21:09 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Ik ga zo slapie doen ;$$.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Jasper
    'Dat zou ik niet proberen' Zei ik kalm en waarschuwend naar de meerdere wolfen die er aan kwamen, ik was veel ouder en had veel meer ervaring in vechten dan hun. 'Mischien kun jij beter terug gaan naar het huis' Zei ik tegen Kate terwijl ik het meisje waarmee ik net prate naar de wolf zag lopen.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2012 - 21:11 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Kate Denali
    Opeens komen er meer. Een meisje. Ik herken haar niet. Nog een meisje die met een grote boog om ons heen loopt naar de wolf. En tot mijn spijt nog meer wolven. 'Misschien kun je beter terug naar huis.' Zegt Jasper tegen me. Ik kijk hem aan. Dacht hij dat ik niet voor mezelf kon zorgen. Ik had een geweldige gave die me beschermde. Ze konden me niet aanraken. 'Ik laat jou niet bij deze hier achter ik vertrouw ze niet.' Zeg ik zo zacht en snel mogelijk zodat alleen Jasper het kan verstaan. De wind gaat tegen het meisje haar mensen haar aan en brengt de geur naar me toe. Ik verroer geen vin aangezien ik eraan gewend ben, maar het rook wel lekker. Al zou ik er niet op af rennen enchaar leegdrinken nooit.
    [Hoelaat? En alvast slaaplekker :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Ik verveel me dood dus Leah komt maar >_>]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Jasper
    'Ik heb jarenlange ervaring' Mompel ik, ik zou ze wel aankunnen, als ik jonge vampiers aankon zouden een paar weerwolfen ook wel kunnen

    {Have to go :c}


    Don't be like the rest of them, darling

    Leah Clearwater

    Moe van het rennen, transformeerde ik terug en deed een kort broekje aan, en een wit shirt. Het lag dan wel vol met sneeuw, maarja, een wolf zijn is handig. Ik ging op de vampiergeur af en mijn gezicht vertrok, toen ik de die Jasper en een blonde zag. Toen ik wolven zag, schoot ik in de lach. 'Dit is fantastisch. En vraag me niet wat ik hier doe, om ik verveel me dood' hikte ik. Opeens realiseerde ik me dat de blonde zwarte ogen had. 'Oh, dat meen je niet' gromde ik fel. Ze had wel wat weg van een bloedzuiger die de stam d'r "vriend" gedood had.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ameÿsa Dumark
    En ineens is daar de vertrouwde vacht van Simon die tegen mij aanduwt. Zijn ogen spuwen vuur, maar zijn gedachten zijn nog vele malen luider. ‘Hij heeft niemand vermoord, Simon.’ Sis ik hem feller dan bedoeld toe, waardoor hij zijn ogen samenknijpt en rusteloos langs me heen begint te lopen. Ik word er zenuwachtig van. Hij is alleen. ‘Ik.. Ik wil gewoon terug. Vandaag is geen goede dag.’ om een bloedzuiger in de fik te zetten - denk ik er minachtend achterna terwijl ik me gewillig door Simon laat wegduwen. Toch kan mijn nieuwsgierigheid het niet laten om een blik op de jongen te werpen. De wolf met de aparte vachtkleur. Hij is.. Anders. Leuk anders, dat wel. Al zou ik dat nooit hardop toegeven. Hij is en blijft een tegenstander. Isa kijk uit! Probeert Simon nog, maar voor ik zijn gedachten heb kunnen laten bezinken, voel ik een felle steek tegen mijn arm. Ik ben blijven haken en zie berouwvol toe hoe bloed opwelt uit de snee onder de mouw van mijn blouse. De witte stof kleurt langzaam rood. Ik haat de kleur. De kleur van bloed, de kleur van liefde die ik nooit heb kunnen beantwoorden en de kleur van vampierogen. Er rolt een verontwaardigde kreun over mijn lippen terwijl ik mijn arm uit automatisme naar me toetrek.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Kate Denali
    'Ik heb jaren lange ervaring.' Zegt hij simpelweg. Maar hij kon niet op tegen 3 volwassen wolven of misschien wel meer. Ik bleef gewoon staan. Dan zie ik Leah. Ze kijkt me aan en haar hoofd gaat van hikkend naar serieus. 'Oh dat meende je toch niet?' Gromde ze fel. Wat heb ik nu weer gedaan. 'Wat is er? Wat heb ik gedaan?' Vraag ik een beetje van me af duwend. Waarom zagen mensen mij altijd als de slechterik. Ik dronk geen bloed voor de 4000e keer. Ik ruik dan bloed. O het rook zo lekker. Nee kate beheers je. Je gaat niet op het bloed af. Blijf staan. Normaal ademhalen. Nee hou je adem in. Goed. Blokeer de geur. Goed zo. Ik had al dagen. Nee 2 weken niet gedronken, maar ik kon het aan. Ik had nu geen bloed nodig. En zeker niet van een mensen meisje.
    [Ik neem aan dat ze in de buurt is?]

    [ bericht aangepast op 16 okt 2012 - 21:28 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Hannah

    "Ik kom hier niet vaak mensen tegen, laten we zeggen, bijna nooit, Seth, Seth Cleawater" Stelt de jongen zich voor. Hij glimlacht lief en steekt zijn hand uit. Er is iets aan hem. hij is anders, misschien zelfs speciaal. 'Hannah, Hanaah Skyse.' Glimlach ik en schud mijn hand. Net als hij droeg ik geen handschoenen, gewoon omdat ik simpel weg geen handschoenen had en die hoog nodig moest gaan kopen. 'Ik had ook niet verwacht iemand hier te zien.' glimlach ik wat verlegen en strijk een plukje haar achter mijn oor.

    Leah Clearwater

    'Wegwezen, parasiet' gromde ik kil en ik keek d'r woedend aan. 'Als je dorst hebt ga je maar ergens anders jagen, niet hier in het reservaat, dichtbij het reservaat ofzoiets' beveelde ik d'r. 'En wat je gedaan hebt? Dat weet je zelf wel' mompelde ik. Ik stond klaar om te transformeren, als dat nodig is. Snel wierp ik een dodelijke blik op Jasper. 'Waag het niet om aan mijn emoties te zitten, bloedzuiger' gromde ik naar hem. Ja, ik noemde vampiers bloedzuigers of parasieten, omdat ze dat eenmaal zijn. Levens verpesten en vermoorden. Wat dachten ze wel niet?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Kate Denali
    'Ik was niet aan het jagen.' Zeg ik mezelf verdedigend. 'En ik heb geen idee waar je het over hebt. De laatste keer dat ik hier was was toen we Nessie beschermde tegen de Volturi remember. Toen heb ik mijn zuster, Irina dood zien gaan.' Ik liet me even gaan. Ik stapte naar voren en keek haar woedend aan. Mijn ogen spoten vuur. 'Dus zeg me niet wat ik wel en niet gedaan heb want als je het over vroeger gaat hebben word ik pissig. Je gaat mij niet beledigen of zeggen dat ik op iets anders dan dieren jaag want dan heb je het fout geraden. Ik heb al heel lang geen mensenbloed meer gedronken dus Don't mess with my busness.' Zeg ik geirriteerd. 'Así que no te atreves a mí o mi familia más sobre nit para hablar.*' begin ik Spaans te praten wat ik van Carmen heb geleerd. Ik kijk haar woedend aan n mijn gave is helemaal insgeschakeld.

    [Dus waag het niet meer om zo over mij of mijn familie te praten.*]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Leah Clearwater

    Mijn handen trilden. 'En het is maar goed ook dat ze dat hebben gedaan, anders was mijn stam nu uitgeroeid' gromde ik. Ik hield het niet meer en ik transformeerde, te dicht bij blondie waardoor ze een beetje naar achter vloog. Mijn haren stonden recht overeind en uit mijn keel ontsnapte een angstaanjagende en gevaarlijke grom. Zo kwaad was ik haast no... Ach ja, ik werd zo wel elke dag zo kwaad.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2012 - 22:25 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Kate Denali
    'Dat is maar goed ook anders was mijn hele stam uitgeroeid.' Zegt ze. Ze veranderd en ik spring naar achter en kom op de grond terecht met mijn handen op de grond en mijn benen gesprijd zodat ik mezelf had kunnen opvangen. 'Hoe durf je zo over mijn zuster te praten. Jullie zijn vrienden van de Cullens we zouden jullie nooit wat aandoen. En Irina hadden we anders wel tegengehouden.' Zeg ik grommend. Ik hou me niet meer in en stort me op die Leah. Ik spring boven haar langs zodat ze me niet kan bijten en vloer haar zodat ze ookeven onder schok staat. 'Ik ga niet vechten aangezien jouw pack een vriend van mijn familie moet zijn, maar ik tollereer het niet dat jij leugens vertelt over mijn zuster.' Zeg ik sissend. Andere wolven kijken afwachtend naar ons. Het zijn niet La Push wolven, maar een nieuwe pack misschien.


    I'm finally back, Finally after a Year break