• St. William's is een internaat voor jeugd met aanleg voor speciale krachten. Op St. William's leren ze deze krachten te beheersen en te verbeteren, maar dat gebeurt onder streng toezicht van het schoolhoofd.
    Dat betekend dat er strenge regels zijn, en hoge straffen. Verder heeft iedereen vrijwel dezelfde lessen, al heb je niet of nauwelijks aanleg voor de kracht waar die les over gaat.

    (School)Regels

    Zoals iedere school heeft ook St. William's regels. Hierop wordt streng toegezien door het schoolhoofd (wanneer je je geroepen voelt schoolhoofd en/of docent te spelen, geef het aan!). Zoals al genoemd zijn er hoge straffen (maar vrees niet, het zal niet te ver gaan (: ).

    - Het gebruiken van krachten binnen de school is niet toegestaan, enkel tijdens de lessen onder toezicht van een docent.
    - Jongens en meiden slapen gescheiden.
    - Het op elkaar uitproberen van krachten is niet toegestaan.
    - Het schoolterrein kan niet verlaten worden zonder toestemming.

    Regels zijn er om overtreden te worden, dit mag dan ook gewoon. Maar let wel op dat je andere spelers in hun waarde laat en zorg wel dat je ook (wel eens) gestraft wordt.

    Wanneer je graag mee wilt spelen kun je je aanmelden in het rollentopic;
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=143237&page=1

    De volgende personages spelen mee;
    Anthony (chasinghoran)
    Kate (mismi)
    Roselyn (Thatlastkiss)
    Daniel (Montmarte)
    Jesper (BlueHope)
    Livia (jaimyhoi)
    Lauren (alice24)
    Paige (Rider)
    Allison (DreamWishes)
    Aria (Coockies)
    Jacob (Coockies)
    Zoey (RememberYoux)
    Cahlista Aloys Docente (Rider)
    Arjan (chasinghoran)

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 15:20 ]


    You oughta know

    (Mijn Topicsssssss....)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Same here, haha]

    Anthony

    Ik zette mijn koffer nere en plofte op het bed neer. Dit was het dan, m'n vrienden gingen naar een andere school en ik kende niemand.
    Zuchtend stond ik toch maar weer op en liep terug naar beneden, naar de grote eetzaal en pakte een broodje. Ik keek even rond en besloot in de uiterste hoek van de zaal te gaan zitten, waar ik het minst zichtbaar was. Terwijl ik rustig mijn broodje opat, keek ik hoe de anderen binnenkwamen. Sommigen twijfelend, anderen zelfverzekerd, maar niemand leek elkaar te kennen. Ik zuchtte, dan was ik in ieder geval niet de enige die niemand kende.


    You oughta know

    Jesper

    Zuchtend sleepte ik mijn koffer de kamer in. Dat. Ding. Was. Zwaar. Veel te zwaar. Ik zette de koffer naast een bed en keek een beetje rond. allemaal mensen waarvan ik dacht dat ik ze niet ging mogen. Hoofdschuddend liep ik weer weg en keek zoekend om me heen naar iets wat op een eetzaal leek. Helaas was richtinggevoel nooit mijn beste kant geweest. Ik zucht even en haal mijn rugzak van mijn schouder. "Hé Percy." Zeg ik vrolijk. Percy zat altijd in mijn rugzak onder het reizen, of bijna altijd. Hij leek het ergens wel fijn te vinden. Percy klom op mijn schouder en ik lie pweer verder. Eetzaal, eetzaal, eetzaal! Vrolijk liep ik naar binnen en ergens achterin zitten. Ik zat nou eenmaal liever achterin. Ik kijk even om me heen, maar zie niemand die ik ken, wat te verwachten was.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Daniel
    Kauwend op mijn kauwgom liep ik nonchalant de eetzaal binnen. Ik had zojuist mijn spullen bij mijn bed gezet en was van plan wat eten te gaan halen. Ik spuugde het smakeloze stukje gom in de prullenbak en pakte een broodje. Langzaam kauwend keek ik de zaal rond, er kwamen al wat mensen binnen en in het uiterste hoekje van de zaal zag ik een zwartharige jongen zitten. Ik pofte neer naast de jongen met zwart haar, loner net als ik, om niet al te vriendloos te lijken.
    'Hey,' zei ik tegen hem, 'Ik ben Daniel, hoe heet jij?' Ik stak mijn hand uit om me aan hem voor te stellen en wachtte op antwoord.


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    [Niet eens Jasper Savster? :P


    Alvaaaast mijn topics ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Roselyn

    Ik liep de trap op en wandelde door de gang tot ik bij een deur kwam waar mijn naam en die van nog een meisje op stond. Fijn, ik moest mijn kamer delen. Ach, het beste hopen dan maar, het kon leuk worden. Mijn zak gooide ik op de grond en Mushu kroop er met een klagerige miauw uit. 'Sorry, vergeten.' mompelde ik. Mijn ouders hadden erop gestaan me hiernaartoe te sturen. Ikzelf was een stuk minder enthousiast geweest. Het liefst zat ik nu bij mijn vrienden maar dat kon jammer genoeg niet. Ik zuchtte en haalde een hand door mijn haar waarna ik naar de eetzaal liep. Na die lange rit had ik toch wel honger gekregen. Aangezien ik niemand kende ging ik maar bij een jongen die achteraan zit zitten. Hij had een schattige fret op zijn schouder. 'Hej.' zei ik met een glimlachje.

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 22:05 ]


    You see things and you ask 'Why?' But I dream things that never were and I say 'Why not?'

    jaimyhoi schreef:
    [Niet eens Jasper Savster? :P


    Alvaaaast mijn topics ^^]


    (Nope XD Ik dacht ik moet eens iets nieuws verzinnen en trouwens zijn echte voornaam is Guillermo^^
    Ello Jaimelie)


    We've lived in the shadows for far too long.

    BlueHope schreef:
    (...)

    (Nope XD Ik dacht ik moet eens iets nieuws verzinnen en trouwens zijn echte voornaam is Guillermo^^
    Ello Jaimelie)


    [Ik zag het (; vraag me af hoe je op die naam gekomen bent :P maar Okay.

    Ontopic; morgen draai ik mee. Dan maak ik mijn rol af en verschijn ik vanzelf.

    Nu ga ik slapen :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (Iemand voor Jesper????)


    We've lived in the shadows for far too long.

    (ja ik, ik had mijn bericht nog aangepast, Roselyn zit nu bij hem aan tafel :p)

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 22:04 ]


    You see things and you ask 'Why?' But I dream things that never were and I say 'Why not?'

    {Meh, Anthony antwoordt niet :c}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Jesper
    ik keek een beetje vermoeid voor me uit terwijl ik een hap van mijn appel nam, of nou ja, mijn appel. Ik kijk evenop als er een meisje gaat zitten. "Hej." Zei ze en ik keek even om me heen om zeker te weten dat ze het tegen mij had. Ik weet niet waarom maar mensen hadden het niet zo op mij, of op Percy. "Hé, ik ben Guillermo, of Jesper, kies maar." Zei ik schouder ophalend. Ik was er gewend aangeraakt dat iedereen mij anders noemde, ook vanwege mijn bijnamen."Percy zeg eens hoi." Zei ik en Percy stak zijn neusje vrolijk in de lucht en wiebelde een beetje heen en weer. "Dat is voor hem dus 'hoi'." Ik gaf Percy een aai over zijn kopje en keek het meisje zo vrolijk mogelijk aan.


    We've lived in the shadows for far too long.

    [lol, ik moet nu serieus nadenken over de naam van mijn personage, ik heb er nu gewoon teveel xD
    Sorry Daniel, ik ga denk ik een secretaresse ofzo aannemen om mijn berichten bij te houden haha]

    Anthony

    Ik kijk de jongen even kort aan en wend mijn blik af voor ik antwoord geef. 'Anthony. Tony als je dat makkelijker vindt.'
    Nogmaals kijk ik rond, er zijn nu al veel meer mensen, maar nog altijd ken ik niemand. Ik kijk weer naar Daniel. Hij lijkt me nog niet eens zo heel onaardig.
    'Ook door je ouders gestuurd? Of was het een eigen keuze?' Mijn vraag klonk nogal nonchalant, en ik vermoedde dat dat kwam doordat mijn ouders me hier een soort van gedumpt hadden.

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 22:16 ]


    You oughta know

    Roselyn
    Ik lachte zachtjes. 'Hij is echt schattig.' zei ik terwijl ik naar de fret keek. Het beestje keek me nieuwsgierig aan en ik wendde mijn blik weer tot Jesper. 'Mijn naam is Roselyn trouwens. Zeg maar Rose of Lyn, jij mag ook kiezen.' stelde ik mezelf voor. Ik vond het leuk dat hij zo positief klonk. Wat positiviteit kon ik hier wel gebruiken zo ver vandaan van alles wat ik kende. Ik stak voorzichtig mijn hand uit naar de Percy en gaf hem een aai. Een zwak voor dieren was iets dat ik altijd al had gehad.


    You see things and you ask 'Why?' But I dream things that never were and I say 'Why not?'

    Daniel
    Ik grinnik om de ietwat geforceerd, nonchalante toon van zijn vraag.
    'Gestuurd natuurlijk, hier zou ik waarschijnlijk de minste problemen kunnen aanrichten,' zeg ik dan lachend. Ik kijk Anthony nogmaals aan, hij lijkt me wel aardig. Misschien iemand om een beetje lol mee te trappen als ik zin had. Grijnzend kijk ik hem aan, dan kijk ik de rest van de zaal door, veel interessante mensen zijn er niet te zien, maar misschien gaat dat nog wel veranderen. Ergens heb ik wel zin in dit jaar, ik denk dat het een bijzondere periode zal worden, of zoals mijn moeder zei: "Een verrijkende ervaring die je zal helpen in de toekomst". Ik grinnik even om die gedachte, waarna ik me weer tot Anthony wend.

    {Haha lol, doet dat maar ^^ Ik moet nu eigenlijk mijn schoolexamen geschiedenis leren :X maar ik heb geen zin c:}

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 22:22 ]


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page