• St. William's is een internaat voor jeugd met aanleg voor speciale krachten. Op St. William's leren ze deze krachten te beheersen en te verbeteren, maar dat gebeurt onder streng toezicht van het schoolhoofd.
    Dat betekend dat er strenge regels zijn, en hoge straffen. Verder heeft iedereen vrijwel dezelfde lessen, al heb je niet of nauwelijks aanleg voor de kracht waar die les over gaat.

    (School)Regels

    Zoals iedere school heeft ook St. William's regels. Hierop wordt streng toegezien door het schoolhoofd (wanneer je je geroepen voelt schoolhoofd en/of docent te spelen, geef het aan!). Zoals al genoemd zijn er hoge straffen (maar vrees niet, het zal niet te ver gaan (: ).

    - Het gebruiken van krachten binnen de school is niet toegestaan, enkel tijdens de lessen onder toezicht van een docent.
    - Jongens en meiden slapen gescheiden.
    - Het op elkaar uitproberen van krachten is niet toegestaan.
    - Het schoolterrein kan niet verlaten worden zonder toestemming.

    Regels zijn er om overtreden te worden, dit mag dan ook gewoon. Maar let wel op dat je andere spelers in hun waarde laat en zorg wel dat je ook (wel eens) gestraft wordt.

    Wanneer je graag mee wilt spelen kun je je aanmelden in het rollentopic;
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=143237&page=1

    De volgende personages spelen mee;
    Anthony (chasinghoran)
    Kate (mismi)
    Roselyn (Thatlastkiss)
    Daniel (Montmarte)
    Jesper (BlueHope)
    Livia (jaimyhoi)
    Lauren (alice24)
    Paige (Rider)
    Allison (DreamWishes)
    Aria (Coockies)
    Jacob (Coockies)
    Zoey (RememberYoux)
    Cahlista Aloys Docente (Rider)
    Arjan (chasinghoran)

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 15:20 ]


    You oughta know

    Aria Rosalie Angels

    Ik zucht diep. Wolfie kijkt op. Ik glimlach even en sjouw mijn bagage verder het gebouw in. Ik zucht even en bijt op mijn lip. Ik kijk om me heen. Veel mensen, heel veel. Ik voel de adrealine van hun ook door mijn aderen stromen. Ik bijt hard op mijn lip en loop met grote passen door. Mijn ouders, die me altijd meden, hadden me hier heen gestuurd en ik ben ze er dankbaar voor, maar ik weet ook dat het confronterend word. Iets waar ik best heel bang voor ben. Met een klap gooi ik mijn kamerdeur open en gooi mijn spullen op het bed. Ik ga op mijn knieën voor Wolfie zitten en aai over zijn hoofd. Ik druk een kus tussen zijn oren op zijn kop en sta dan op. Wolfie was mijn enige vriend. Ik zucht en loop de trappen weer af naar beneden met Wolfie naast mijn zijde. De eetzaal is al van ver te horen. Vanuit mijn ogen zie ik Wolfie zijn oren spitsen en zijn neus in de lucht steken. Ik laat het zo, hij valt geen mensen aan. Met grote passen loop ik door. Zodra ik in de eetzaal sta kijk ik om me heen. Ik hoor zelfs het geruis van het bloed. Ik bijt hard op mijn lip en voel al lichte hoofdpijn opkomen. Met grote passen pak ik wat eten. Wolfie blijft om zich heen kijken. Als ik mijn eten loop ik terug naar de uitgang. Ik fluit hard tussen mijn tanden door. Wolfie kijkt op en komt braaf op me afgerend. Ik geef hem weer even een aai over zijn kop en loop dan de eetzaal uit naar buiten. Frisse lucht. Daar heb ik behoefte aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Allison "Ally" Gwyneth Swann
    Ik zucht en loop de school binnen met al mijn spullen en loop naar mijn kamer. Dan zie ik dat Cuddles nog bij de ingang staat en alles om zich heen goed aan het bekijken is, ik lach even en fluit dan tussen mijn tanden door en zie hem opkijken en dan naar me toe komen en ik grinnik even en loop dan door met Cuddles naast me en ben al snel in mijn kamer, de weg naar mijn kamer wist ik inmiddels al uit mijn hoofd, hoe de gang eruit zag, alle details, alles. Ik zucht en gooi dan mijn spullen op bed en draai me dan weer om naar Cuddles en geef hem een aai over zijn hoofd en ga weer recht staan en kijk ook even de kamer rond en pak dan mijn tekenboek en mijn etui uit mijn tas en loop dan weer de kamer uit weer opweg naar buiten. Ik was altijd het liefst buiten, geen idee waarom, de frisse lucht, geen drukte. Al snel ben ik buiten en zie een ander meisje zitten en zucht. 'Hey.' komt er dan zacht uit mijn mond en ga dan een eindje verderop op de grond zitten in kleermakers zit met Cuddles naast me die al ligt en ik grinnik even en klap dan mijn tekenboek open en pak een pen en begin met tekenen en probeer me zo goed mogelijk te concentreren, ook al zit ik een eindje verderop de gedachten van het meisje zijn voor mijn nog steeds luid hoorbaar, daarom was ik altijd graag alleen, voor de stilte, de rust..

    [ bericht aangepast op 16 okt 2012 - 14:19 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Aria Rosalie Angels

    Ik kijk op als ik een hoi hoor. Ik voel haar bloed door me heen stromen, alsof het mijn eigen bloed is. hoewel ik het gewend ben voelt het verschrikkelijk. Wolfie staat op en snuffelt wat. Ik volg zijn blik en zie een kleine Cheeta liggen.
    'Wolfie,' zeg ik. Hij kijkt op. 'Af,' glimlach ik. Hij maakt een jankend geluid en springt dan naast me op het bankje. Ik grijns en ga zo liggen dat mijn hoofd op zijn rug ligt. Ik voel hoe Wolfie in mijn nek snuffelt en grinnik. Ik ga weer recht op zitten en kijk naar blaadjes die een beetje cirkelen. Ik grijns en bijt op mijn lip. Lucht besturen was leuk, bloed besturen niet. Ik houd mijn hand in de goede stand. Het volgende moment komt er een harde windvlaag. Ik lach en zie allemaal bladerren uit de boom vallen. Ik grijns en houd mijn hand zo dat ik met de bladeren in de lucht kan spelen. Wolfie springt op van het bankje en rent achter de bladeren aan. Ik grinnik en laat via de wind de bladeren steeds een andere kant op waaien. Wolfie maakt een huilend en grommend gejank en kijkt mij aan. Ik lach en stop. De bladeren dwarrelen naar beneden. Ik glimlach.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Allison "Ally" Gwyneth Swann.
    Ik probeer me nog steeds zo goed mogelijk te concentreren op de tekening en glimlach als de tekening al vorm begint aan te nemen, de tekening, mijn straat, mijn eigen huis, het leek bijna echt. Dan zie ik Cuddles weg rennen naar de hond van het andere meisje en hij begint ook als een gek achter de bladeren aan te springen. 'Cuddles!' roep ik dan luid en zie hem even omkijken en dan gewoon weer verder gaan. Ik zucht even, ja hij was nog zo jong dus. 'Cuddles!' roep ik dan nog eens en lach toch even. Weer kijkt hij om en ik zie dat de bladeren weer naar beneden dwarellen. Ik zie Cuddles teleurgesteld kijken en dan weer naar me toe lopen en lach even en aai hem weer over zin kop. Hij gaat meteen op zijn rug liggen en zijn tong hangt inmiddels al uit zijn mond, weer grinnik ik even en wrijf dan over zijn buik, af en toe was het ook net een hond. Dan kijk ik naar het meisje en stuur dan 'Sorry.' via mijn gedachten naar haar gedachten en kijk dan weer even naar Cuddels.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2012 - 14:37 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Aria Rosalie Angels

    Ik kijk ook even naar de cheeta en grinnik. Dan kijk ik naar Wolfie en aai hem over zijn kop. Hij gromt even en ik kijk hem verbaasd aan. Hij springt met gemak over het bankje heen. Ik draai me om om te kijken waar hij heen rent. Hij rent achter een konijntje aan.
    'Wolfie,' schreeuw ik. Hij kijkt niet eens om. Dat is het nadeel van een Wolf. Ik bijt hard op mijn lip. Hij ging hier geen konijn vermoorden. 'Wolfie,' schreeuw ik weer. Ik maak me al klaar. Hij kijkt nog steeeds niet om en komt weer terug rennen achter het kleine konijntje aan. Zijn jachtinstinct heeft het overgenomen zie ik aan zijn blik. Met een felle windstoot breng ik hem tot stilstand. Hij kijkt geschrokken op. Ik sta op en loop naar hem toe. Het waait nog steeds hard, ik probeer het te stoppen door mijn hand tot een vuist te ballen, maar het lukt amper. Ik staak mijn hand vlug in mijn broekzak. Het werkt een beetje. Opgelucht zucht ik. Dan kniel ik neer voor Wolfie. 'Dat mag je niet doen he,' fluister ik naar hem. Ik kijk hem recht in zijn mooie wolven ogen. Hij jankt even en laat zijn kopje hangen. Ik grijns even en sta op. 'Kom.' Ik sta recht. Ik hoop dat het meisje niks heeft gemerkt van die wind. Ik kijk even naar haar Cheeta, die cuddle schijnt te heten.
    'Dag,' glimlach ik even vriendelijk als ik langs loop. Wolfie kijkt even naar de kleine Cheeta, maar doet gelukkig niks.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Livia O'Dair
    Het meisje wat Lauren heet gaat na even weer weg. Van het andere meisje (Kate) weet ik de naam niet. Haar gave klinkt... Irritant. En dan nog niet zozeer voor haar, maar voor mij. Ik moet het echt niet hebben dat andere mensen mijn gedachten weten. Gelukkig kan ze nog niet echt met haar gave werken, anders zou ze niet op deze school zitten. We hebben allemaal uiteenlopende gave's die we onder controle moeten zien te krijgen. 'Ik heb aanleg voor de elementen vuur en water,' zeg ik tegen het meisje waar ik de naam niet van weet. 'En wat is je naam?' en ik kijk haar vragend aan. Ik zie vanuit mijn ooghoek dat Lauren bij twee jongens is gaan zitten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Lauren

    'Ja, ik ben heel benieuwd naar de lessen. Maar ik wil ook wel wat lol trappen, en dan is het voordelig dat ik zo klein ben, kan ik me goed verstoppen' zeg ik en ik glimlach. 'Wat zijn jouw gaven dan?' vraag ik aan Daniel.

    Daniel
    Verrast kijk ik naar het kleine meisje tegenover me, ze is dus blijkbaar niet zo liefjes als ik dacht.
    'Anthony hier kan zich ook goed verstoppen,' zeg ik plagerig terwijl ik de jongen naast me een por geef, 'En ik... Ik ben beter is schade aanrichten,' zeg ik dan lachend.
    'Het komt er op neer dat ik objecten kan laten bewegen zonder ze aan te raken, tot nu toe lukt het alleen als ik boos ben... En vliegen de objecten af op degene waarop ik boos ben, iets wat mijn leraren nooit zo leuk vonden.' Ik grinnik weer, 'En jij, heb je naast je voordelige lengte nog andere gaven?' vraag ik dan plagend.


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    [Wie voor Aria?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Kate Miller
    "Wel handig, vuur en water, het tegenovergestelde van elkaar" zeg ik dan. "Ik ben Kate" zeg ik dan.
    Ik had mijn naam net ook al gezegt, maar ze was druk in gesprek.
    "Heb je een beetje zin in een nieuwe school en een nieuw schooljaar?" vraag ik dan.

    (Ik heb Paigelyn wel voor je, maar ze is niet de gezelligste :') )


    Happy Birthday my Potter!

    Lauren

    Ik glimlach. 'Ik kan me teleporteren, en kan dingen die ik wil 'scheppen'. Dus als ik nu honger had, zou ik een appel kunnen maken. Maar vaak zijn die dingen maar half of is er iets anders mis. Daarom ben ik hier, om te leren om met mijn gaven om te gaan. Mijn ouders dachten dat ik zo klein bleef door mijn gaven en dat ik bezeten was. Ik weet nu dat er meer zijn zoals mij, dus dat is mooi'. Ik slik de brok in mijn keel weg, en hoopte dat niemand gemerkt had dat mijn stem trilde bij het verhaal van mijn ouders. Ik glimlachte naar Daniel en hoopte dat hij mij niet ook stom vond zoals alle anderen op mijn oude school. Ik wou echt iets betekenen nu, en niet het kleine enge zielige meisje zijn van vroeger.

    [Is goed x]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (Ze zit alleen aan een tafel met een koptelefoon met harde muziek op )


    Happy Birthday my Potter!

    Daniel
    Ik moet zachtjes lachen om het verhaal van haar ouders, ik kon er niets aan doen. Het klonk zo middeleeuws!
    'Zijn je ouders streng gelovig of zo, dat ze dachten dat je bezeten was?' vraag ik dan, oprecht geïnteresseerd.
    Ik laat mijn ogen nogmaals over haar gelaat heen glijden, nee mijn type was ze zeker niet, maar wel aardig. Ik denk na over haar gaven, ze moet sterk zijn als ze en twee gaven heeft en het ook nog eens tamelijk goed beheerst, in ieder geval beter dan de meesten op deze school.


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page