• St. William's is een internaat voor jeugd met aanleg voor speciale krachten. Op St. William's leren ze deze krachten te beheersen en te verbeteren, maar dat gebeurt onder streng toezicht van het schoolhoofd.
    Dat betekend dat er strenge regels zijn, en hoge straffen. Verder heeft iedereen vrijwel dezelfde lessen, al heb je niet of nauwelijks aanleg voor de kracht waar die les over gaat.

    (School)Regels

    Zoals iedere school heeft ook St. William's regels. Hierop wordt streng toegezien door het schoolhoofd (wanneer je je geroepen voelt schoolhoofd en/of docent te spelen, geef het aan!). Zoals al genoemd zijn er hoge straffen (maar vrees niet, het zal niet te ver gaan (: ).

    - Het gebruiken van krachten binnen de school is niet toegestaan, enkel tijdens de lessen onder toezicht van een docent.
    - Jongens en meiden slapen gescheiden.
    - Het op elkaar uitproberen van krachten is niet toegestaan.
    - Het schoolterrein kan niet verlaten worden zonder toestemming.

    Regels zijn er om overtreden te worden, dit mag dan ook gewoon. Maar let wel op dat je andere spelers in hun waarde laat en zorg wel dat je ook (wel eens) gestraft wordt.

    Wanneer je graag mee wilt spelen kun je je aanmelden in het rollentopic;
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=143237&page=1

    De volgende personages spelen mee;
    Anthony (chasinghoran)
    Kate (mismi)
    Roselyn (Thatlastkiss)
    Daniel (Montmarte)
    Jesper (BlueHope)
    Livia (jaimyhoi)
    Lauren (alice24)
    Paige (Rider)
    Allison (DreamWishes)
    Aria (Coockies)
    Jacob (Coockies)
    Zoey (RememberYoux)
    Cahlista Aloys Docente (Rider)
    Arjan (chasinghoran)

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 15:20 ]


    You oughta know

    (super ;) )

    Roselyn
    'Mijn naam is Roselyn. Je mag Rose of Lyn zeggen. En dat is Jesper.' zeg ik glimlachend terwijl ik naar hem wijs. Om eerlijk te zijn ben ik zijn andere naam al vergeten. Ik ben echt verschrikkelijk in namen onthouden. Percy wil natuurlijk ook aandacht en rekt zich uit. 'En dat is Percy.' Mijn hand glijd door mijn haren en ik neem nog een hap van mijn broodje.


    You see things and you ask 'Why?' But I dream things that never were and I say 'Why not?'

    Livia O'Dair
    De jongen, die even later door het meisje Roselyn als Jesper wordt voorgesteld, zegt dat ik een aparte maar wel mooie naam heb. Ik glimlach even gemeend naar hem. 'Dank je.' Ik kijk de eetzaal weer rond en dan weer terug naar Jesper en Roselyn. 'En mijn naam valt niet af te korten tenzij je het o zo grappige Lief-grapje maakt.' En ik zucht een keer. Een saaie ouderwets rotgrapje. Zoals; Lief je bent niet lief. Lief je bent een dief. Er rijmen veel dingen op lief. En iedereen die dat doet boor ik graag de grond in. Laat ik het erg warm krijgen of maak ik nat. Ach ja. Die gaven zijn wel handig. 'En ik weet niet of de vraag aan mij gericht was, Jesper, maar tot nu toe ziet het er wel oke uit. Ik ben benieuwd naar de lessen. Met onze gaven enzo.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Anthony

    'Ik ken het gevoel, al ben ik niet zo van de materiële schade.' lach ik. 'Ik ben erg goed in het spelen van verstoppertje.'
    Daniel kijkt me vaag aan en ik grijns. 'Ik kan mezelf vrijwel onzichtbaar maken in mijn omgeving. Geen idee hoe, maar het gaat best goed.'
    Ik wend mijn blik af en denk terug aan de vele keren dat ik me op die manier verschool voor mijn vader. Eigenlijk was ik best blij dat ik hem nu niet dagelijks hoefde te zien, ergens bleef dat ene stukje angst voor hem mij in zijn greep houden. Ik schud mijn hoofd om de gedachte te verjagen en kijk weer naar Daniel.
    'En jij? Wat is jouw gave?'

    [lol, zullen er veel reacties komen als je zo'n oproep plaatst? Ik ben niet van de planningen of het leren, de meeste toetsen haal ik op grammatica en inzicht, woordjes ed blijven bij mij serieus nooit hangen... Dat is wss ook de reden waarom ik geschiedenis en dat soort vakken zo snel mogelijk heb laten vallen xD)

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 23:02 ]


    You oughta know

    Jesper
    ik lachte even zacht. "De vraag was in het algemeen." Zei ik. Ik lag mijn hoofd op de tafel en gaapte. Ik was zo verschrikkelijk moe. Ik moest Livia gelijk geven. Het gebouw zag er 'wel oke' uit. Ik vond het niet zozeer mooi. "Ik kan niet wachten tot de lessen beginnen. Ik wil mijn gave zo snel mogelijk onder controle hebben." Mompel ik en voel hoe Precy op de zijkant van mijn hoofd gaat liggen. ""Dat is mijn oor." Mompel ik nog zachter, maar laat hem wel liggen. Hij lag goed daar.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Livia O'Dair
    Zijn lach is best aangenaam maar die fret of wat het ook is, is wat minder. Ik ben allergisch voor dieren haren. Ik heb er medicijnen voor, maar die heb ik nog niet ingenomen. Ik nies een keer. O geweldig. Zo on-sexy. En gênant. Ik weet het niet, niezen vind ik altijd gênant. En ik nies nog een keer. Dan eet ik verder van mijn broodje. 'Dus jij kan fantasie werkelijk maken en jij kan elektriciteit besturen. Hmm oke.' Details, die ik maar al te graag weet. Ik let altijd op details. Overal. Altijd handig. Ik vertel maar uit mezelf mijn gave dan. 'Ik heb aanleg voor de elementen vuur en water.' Eens kijken wat hun reactie daar op is. Zelf vind ik het gaaf. Dan laat ik een kleine waterdruppel op Jesper vallen. Tenminste. Dat is mijn bedoeling, maar in plaats van maar 1tje komt er ongeveer een half glas water over hem heen. 'Oeps,' mompel ik dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jesper
    ik haal mijn handen even over mijn gezicht en strijk mijn haren dan naar achter. "Ik merk dat je het nog niet helemaal onder controlen heb." Zeg ik en wrijf even in mijn handen. Ik hield niet van natte handen. "Ik vind jouw gave opzich ook wel cool.Als kind speelde ik altijd met lucifers endeed ik net alsof ik vuur kon besturen. En ik vond dat toen al cool, laat staan wat jij kan doen." Zeg ik. Ik haal even een schriftje uit mijn rugzak en blader even naar de juiste tekening. Percy die ook nat geworden is gaat maar op de hoek van de tafel liggen. Arm beestje."Nee, ik kan dit." Zeg ik en schuif de tekening haar kant op. Ik realiseer me dat het raar overkomt dat een tekening mijn gave is. "Ik kan dit echt maken." Zeg ik erachteraan.


    We've lived in the shadows for far too long.

    [mijn topics.]

    [waar kan ik Kate naartoe sturen?? =)]

    Livia O'Dair
    Hij zegt dat hij merkt dat ik mijn gave nog niet helemaal onder controle heb en mijn gezicht betrekt. Ik heb van hem anders nog geen kunstjes gezien ofzo. Hij zegt dat mijn gave opzich ook wel cool is. Opzich? Mijn gave is gewoon cool. 'Dank je,' zeg ik dan. Ik kan mijn emotie's goed verbergen. Familie trekje. Of meer iets waar mijn moeder me toe dwong.. Laten we het maar houden op het eerste, klinkt positiever. Hoewel ik toch niet zo van het positieve ben. Zeker geen pessimist, maar gewoon een realist. Ik kijk naar de tekening. 'Wat moet ik hieruit opmaken?' Vraag ik dan aan hem. Ik heb het niet zo op tekenen. Geef mij maar letters. Ik schrijf liever. 'En als je wilt kan ik dat beest van je droog maken met wat vuur?' Percy zit namelijk een beetje weggekropen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Kom bij aan een tafel zitten en meng je in een gesprek. Of blijf lonesome ergens staan, uiteindelijk zal iedereen wel een beetje naar elkaar toe komen. Tenminste, in theorie...]


    You oughta know

    ( woow druk hier xD oke ik schrijf nog ff iets en ga dan slapen)


    Lauren

    Ik liep langzaam de school binnen. Ik was nu al vergeten waar ik heen moest voor mijn kamer, dus ik zette mijn koffer ( die overigens bijna groter was dan mijzelf) maar bij de kapstok neer. Ik pakte mijn boek uit mijn tas en liep toen op het lawaai wat uit de dichtsbijzijnde kamer kwam af. Het was en soort kantine. Ik zag wat mensen alleen zitten, en er zaten een paar mensen gezellig te kletsen. Ik besloot om maar gewoon op ze af te stappen. Ik trok mijn rokje recht en schraapte zenuwachtig mijn keel. Ze keken me allemaal aan. 'Eh hai... zijn jullie ook nieuw?' zei ik met mijn hoge stem. Ik klonk echt stom. Ik moet lager leren praten.
    (Ik kwam ook bij Rose en Jesper enz)

    [ bericht aangepast op 16 okt 2012 - 0:00 ]

    [oke, coming.. kate is geen loner xD]

    Kate Miller
    Zodra ik mijn spullen in mijn kamer heb gezet, loop ik de kamer uit en kijk een beetje rond. Uiteindelijk kom ik uit bij de kantine en zie er al een aantal mensen zitten. Ik loop naar binnen en kijk naar het eten wat er staat. Ik loop er naartoe, pak een bord, en pak wat te eten. Ik kijk ondertussen af en toe even om me heen om te kijken waar ik eens zal gaan zitten. Ik loop naar een tafeltje waar er een aantal in gesprek zijn en glimlach even. "Mag ik erbij komen zitten?" vraag ik dan.

    [Bij Livia en jesper..]

    Jesper
    Ik schud mijn hoofd. "Nee, hij is bang voor vuur. Droogt vanzelf wel op." Zeg ik rustig. Ik staar even voor me uit. Of ze was vresellijk arrogant of ze deed alsof zevreselijk arrogant was. Ik leght schriftje voor me neer en zucht. "Schrijvenm, tekenen. Het maakt niet echt uit. Zelfs als iemand alleen al aaniets denkt kan ik er werkelijkheid van maken. Of een soort van. Niets is te gek." Mompel ik en hou mijn hand boven een leeg velletje. Langzaam verschenen de lijntjes en al snel was er een straat te zien. Zordra ik mijn gave onder controlen zou hebben zou ik ook werkelijk in die straat kunnen wonen en blijven. Nu kon ik er niet tot maar een bepaalde tijd heen, wat erg jammer was. "En By the way, Percy is geen beest. Percy is Percy." Ik zie dat er nog een meisje aan komt lopen en ik zwaai even. "Tuurlijk ga zitten. Jesper, dat is mijn naam.."

    (En Rose!)

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 23:54 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Livia O'Dair
    Er komt een meisje die vraagt of ze erbij mag zitten. Jesper stemt toe. 'Stel dat ik nee zou zeggen, zou je er dan bij komen zitten alsnog?' Vraag ik haar serieus. Maar dan breekt er toch een lachje door op mijn lippen. 'Nee, flauw, kom er bij zitten. Ik ben zelf ook gewoon bij Jesper en Roselyn gaan zitten. Ik ben Livia.' Ik strijk mijn lok achter mijn oor. 'En Jesper, Percy is wel degelijk een beest. Of dier, wat jij wilt.' En ik kijk hem aan. 'Heb je hem vernoemd naar Percy Jackson?' Wie kent Percy Jackson nou niet?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik ga slapen bay\]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (Trusten. Ik moet ook maar eens gaan slapen :/ Had mezelf belooft om elf uur te gaan slapen)


    We've lived in the shadows for far too long.