• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    Redenen voor Jeslie

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 14:09 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {ik ga slapen :3 Night Night}
    Nick
    'Wat is er?' vraag ik en loop naar haar toe en blijf voor haar staan, 'Je stotterd' voegde ik er aan toe, en ze keek erg.. Raar.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ik ga ook hierna.]

    Luna Day
    Ik zie Nick niet meer maar hoor wel zijn stem en zijn voetstappen. Ik voel zijn aanwezigheid voor me. Hij zegt dat ik stotter. 'Er is niets-s,' mompel ik. Ik doe net alsof ik hem aankijk, maar in feiten blijft het beeld van het dak op mijn netvlies staan. Ik zie haar zitten, opstaan en dan.. Weg. En niet omhoog maar omlaag. Het dak af.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Zijn greep wordt iets losser maar ik lig nog steeds dicht tegen hem aan. Ik vind het niet erg. We liggen naakt op de zetel en hebben, een beetje grof gezegd, geweldige seks gehad. Hij verbergt zijn hoofd in mijn haar en ik glimlach. De realiteit dringt nog niet tot me door maar sijpelt langzaam bij me naar binnen. Als een sluipende moordenaar die hoe dan ook wel komt, hoe graag je er ook vanaf wilt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    We hadden dit niet mogen doen maar ik heb er geen spijt van. Het is een van de herinneringen die ik met beide handen blijf vasthouden voor het gedaan is. Anders haal ik de begrafenis zelfs niet en daar wil ik koste wat het kost bij zijn.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Deze warmte voelt fijn,' zeg ik zacht. Ik kon gewoon niet anders dan de stilte doorbreken. Normaal kan een stilte gerust, maar deze voelt aan als tijdnood. Maar goed, wat ik zei is wel waar. Deze warmte zo met Jake voelt ook fijn. Lichaam tegen lichaam. Ik druk een kusje op Jake's borstkas.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik knik instemmend. 'Het liefste zou ik je nooit meer loslaten.' zeg ik zachtjes en adem even de geur van haar shampoo in. Gewoon voor het geval dat dit wel op een vaarwel uitkomt. Ik verkramp even bij die gedachte en hoop dat Leslie dat niet merkt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    In eerste instantie voel ik wel dat Jake verkrampt en wil ik vragen waarom. Maar dan weet ik waarom. Ik heb me half opgericht zodat ik hem kan zien. 'Laat me niet los oke?' Vraag ik dan aan hem. Ik druk mijn lippen weer op die van hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik ontspan me iets als ik haar lippen proef en glimlach flauwtjes. 'Nooit' zeg ik zachtjes en druk nog een teder kusje op haar lippen.
    Mijn armen verstevigen iets mijn greep om het te bevestigen en lossen dan weer wat.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik glimlach kleintjes terug als hij nooit zegt. Zijn greep verstrakt iets maar dan lost die ook weer iets. Ik kijk hem aan, en dan elk gedeelte van zijn gezicht. Zijn lippen, de stand van zijn ogen, zijn wenkbrauwen, moedervlekjes. Alles. 'Ik heb hier geen spijt van,' zeg ik zacht, maar zeker. 'Ik zou het zo nog eens doen.' En dan bedenk ik me pas hoe beschamend dat klinkt. Dus ik sla mijn blik met een blos op mijn wangen neer.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Aeras schreef:
    Rachelle Lemmons.

    Ij glimlach. 'Bedankt. ' zeg ik en zucht. Ik trek de warme trui uit en gooi die in de wasmand. Ik loop in kijn bh de badkamer in en draai de douche open waarna ik eronder stap en de warme stralen op mijn lichaam vallen. Ik zucht opgelucht en laat nog voor een laatste keer alle tranen vloeien. Boosheid, teleurstelling, verdriet..maar ook geluk. Door de simpele worden die John uitsprak.
    Na een dik halfuur stap ik de douche uit en kleed me in het zijde jurkje en loop regelrecht de vadkamer uit. Ik loop naar John toe en geef hem heel onverwachts een kus. 'Die kreeg je nog te goed. ' zeg ik dan met een grijns terwijl ik me wil omdraaien.


    Jonathan Fields
    Ze zegt bedankt en zucht dan. Alweer. Teveel overbodige lucht ofzoiets? Ze trekt de trui uit en gooit die in de wasmand. Ik wend mijn blik uit beleefdheid af aangezien ze alleen haar bh nog aanheeft. Ik hoor de douche aangaan en ik sluit even mijn ogen. Gewoon even rusten. Kan altijd van pas komen in tijd van onrust. Het duurt echt lang voordat Rachelle klaar is met douchen. En ik mag toch hopen dat hier onbeperkt warm water is en niet zo'n boiler. Ik open mijn ogen als ik de deur weer open hoor gaan en ik kijk even om. Ze heeft een zijden jurkje aan die haar erg goed staat. Ze loopt dan naar mij toe en ik kijk haar aan. Geheel onverwacht geeft ze me een kus. Ze grijnst en draait zich weer om maar ik pak haar pols en trek haar dan naast me op het bed. 'Hm, dan moet ik dit ook nog even terug doen,' zeg ik dan met een lichte grijns. En ik druk mijn lippen iets langer op die van haar. Dan laat ik mijn hand naar haar kont glijden en knijp er even zachtjes in. Dan verbreek ik de kus met een lachje en spring op. Ik snel naar de badkamer. 'Doei Rachelle.' En ik doe de deur achter me op slot. Ik zet de douche aan en kleed me uit. Gelukkig, warme stralen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [Ik ga ook hierna.]

    Luna Day
    Ik zie Nick niet meer maar hoor wel zijn stem en zijn voetstappen. Ik voel zijn aanwezigheid voor me. Hij zegt dat ik stotter. 'Er is niets-s,' mompel ik. Ik doe net alsof ik hem aankijk, maar in feiten blijft het beeld van het dak op mijn netvlies staan. Ik zie haar zitten, opstaan en dan.. Weg. En niet omhoog maar omlaag. Het dak af.


    Nick
    'Ik geloof je nogsteeds niet' Andwoord ik, ze keek wel maar haar ogen waren leeg, ze zag iets en ik wilde weten wat.
    Ze moest vertellen wat het was.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Wat hebben en engelen en demonen eigenlijk voor krachten?? Want Luna kan in de toekomst kijken en of zoiets en anderen kunnen verschijnen waar ze willen.. Wat kunnen ze allemaal?]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Hm... Wat kunnen ze allemaal. Thsjaa. Niet té goede gaven. En zoals Alice in Twilight. Dat ze kan voorspellen maar het niet vast ligt (;]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Luna Day
    Hij gelooft me niet. Kan ik begrijpen. 'Dan geloof je het lekker niet,' zeg ik tegen hem. 'Jouw probleem, niet de mijne.' Het beeld wil niet weg. Ik knipper een paar keer, in een poging het weg te krijgen. Verdomme.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [Hm... Wat kunnen ze allemaal. Thsjaa. Niet té goede gaven. En zoals Alice in Twilight. Dat ze kan voorspellen maar het niet vast ligt (;]


    [Tja, hier kom ik ook veel verder mee, whaha! En eigenlijk hoef ik nu alleen te weten wat engelen voor "krachten" hebben, whaha....]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp