• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    Redenen voor Jeslie

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 14:09 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    'Waarom wil je dat weten?' Vroeg ik haar om vervolgens de haribo snoep weer terug te willen pakken alleen zat ze te ver weg, kon ik er niet bij en was ik te lui. Ik zucht 'Mag ik hem terug?' Vraag ik vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling

    Axton
    Ik bleef haar aankijken, zelfs wanneer ze wegkijkt. Ze blijft altijd zo mooi. Iedere uitdrukking die op haar gezicht verschijnt is even prachtig en tot in het detail geweldig. Ik glimlachte.
    "Wat wil je gaan doen?" fluisterde ik zacht.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik draai me weer naar hem toe en glimlach. 'Wat wil jij doen?' fluister ik terug en kijk hem afwachtend aan. Er zit nu een meter tussen ons in door dat ik even wegstapte voor rond te kijken. Ik zet een stap dichter naar hem toe en pak zijn hand vast.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Jakey, niet lief, ik haat het om schattig te zijn,' mompel ik. Maar als hij vraagt of ik genoegen wil nemen met hem breekt er een brede glimlach op mijn gezicht door. 'Hm... Tijd dat je hem leert kennen.' ik grinnik en sta dan op. Het feit vergetend dat ik naakt ben. Ach ja, het maakt me niet zoveel uit in Jake's bijzijn. Ik trek Jake aan zijn hand overeind mee naar de badkamer en stop voor de spiegel. 'Kijk, zie je die jongen. Dat is de bijzonder lieve jongen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Zijn vriendin naast hem vind ik wel leuk. ' zeg ik lachend en draai dan de knop open van de douche. 'Dus die jongen mag wel douchen met jouw? Dan wacht ik wel even hier tot jullie klaar zijn.' zeg ik en ga tegen de koude muur aan leunen. Ik verwarm hem een beetje zodat hij niet koud tegen mijn huid aan voelt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Luna Day
    Hij wil zijn snoep terug. Ik schud mijn hoofd. 'Snoep in ruil voor het antwoord op mijn vraag. En de reden, ik ben er nieuwsgierig naar. Ik zie het namelijk niet. En dan bedoel ik niet dat ik Les leuk wil vinden. Maar goed. Je snapt wat ik bedoel.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Hij zegt zijn vriendin, als in vriendinnetje, als in liefde. Ik glimlach naar Jake. Ik laat het aan me voorbij gaan, het moment niet willen verpesten. Ik ga onder de douche staan en kijk naar Jake. Hij staat tegen de muur geleund. Ik steek mijn hand naar hem uit. 'Kom nou maar,' zeg ik met een lachje.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    "Ik weet niet." grinnikte ik. "Daarom vroeg ik het aan jou."
    ik trok haar aan haar hand wat dichterbij zodat ik mijn lippen weer op de hare kon drukken. Zachtjes tikte ik met mijn tong tegen haar onderlip, terwijl ik mijn hand licht over haar arm naar boven liet strelen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake
    'Oh? Nu mag ik er wel bij misschien?' lach ik en ga onder de douche staan. Ik leg mijn armen om haar heupen en geniet van het warme water dat over ons heen stroomt. 'Ik hou van douchen.' grinnik ik zachtjes.

    Alexi
    Ik open mijn mond een stukje, en al snel zijn onze tongen verwikkeld in een tongzoen. Ik voel kippenvel op mijn armen door zijn lichte aanrakingen en word een beetje rood daardoor. Dan haal ik mijn lippen van de zijne. 'We kunnen naar de stadjes gaan, tenzij je niet wilt shoppen natuurlijk.' lach ik vrolijk. We kunnen vast wel 2 vespa's hier ergens huren. Nog nooit mee gereden maar ok... voor alles is er een eerste keer zeker?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Dat mocht je al die tijd al maar jij zag niet in dat jij de bijzonder lieve jongen bent,' zeg ik hem. Zijn armen liggen om mijn heupen en ik leg mijn hoofd tegen zijn borstkas, mijn armen zijn om zijn nek geslagen. Jake zegt dat hij van douchen houdt. 'Douchen is inderdaad wel leuk ja... Maar zo is het nog veel leuker. Met iemand.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Daar geef ik je gelijk in.' zeg ik en druk een kus op haar haren. Ik zucht zachtjes. Straks naar de kistenmaker om het model af te geven en naar de priester om alles te regelen verder. Ja ok we zijn dan misschien demonen, dat wil niet zeggen dat we geen gewone begrafenis verdienen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    Luna Day
    Hij wil zijn snoep terug. Ik schud mijn hoofd. 'Snoep in ruil voor het antwoord op mijn vraag. En de reden, ik ben er nieuwsgierig naar. Ik zie het namelijk niet. En dan bedoel ik niet dat ik Les leuk wil vinden. Maar goed. Je snapt wat ik bedoel.'


    Nick
    Ik zucht geërgerd en denk vervolgens naar, 'Haar lach, haar stem. Zo'n beetje alles aan haar' Andwoord ik,
    'Mag ik het nu terug?' Vraag ik aangezien ik honger had.


    Don't be like the rest of them, darling

    Axton
    "Klinkt goed." knikte ik en nam weer gewoon 1 hand van haar vast. Ik verstrengelde mijn vingers met de hare en begon haar zacht mee het bos uit te trekken. Het was langs hier... dacht ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Hij zucht zachtjes en zo staan we onder de stralen. Ze zijn lekker warm en het voelt veilig zo bij Jake. Samen met het water spoelen tijdelijk de nare herinneringen weg. Die psycho man vanmiddag, de demonenjagers, Kate's dood. Alles. 'Ik heb altijd gelijk,' zeg ik dan met een lachje.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    |Hi peeps. (doeg) |


    kindness is never a burden.