• NIEUW TOPIC


    GOFORTH schreef:
    NEW YORK CITY

    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.

    Er zijn 4 verschillende groepen:
    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain N4I5
    - Girl : Nadine Liv Jackson AGENTP
    - Boy: Samuel Lucas McClain N4I5
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch
    VOL
    - De haters[/b] zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Boy: Jordan Everbeet EDWESTWICK
    - Boy: Andrew Cole quin98
    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies
    VOL
    - De luxe-paarden zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen
    Noralie Anderson jaimyhoi
    Anna Bailey Miller mismi
    - De bitches
    deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams. DREAMWISHES
    - Girl: Lucy Ivory Jackson Mirliam

    -Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody. EDWESTWICK
    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.

    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:

    Have fun!

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 14:32 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ze zitten nu in het tweede lesuur ^^

    Alleen sommige hebben les, en sommige een tussenuur (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    N4I5 schreef:

    Delaney Marie McClain.

    Ik ging buiten op een bankje liggen en keek naar de blauwe hemel. Het was echt zo saai hier. Hayden was weer een wedstrijdje aan het houden, maar aangezien dat nieuwe meisje erbij zat wist ik wel zeker dat hij een plannetje had om haar binnen te krijgen. Zo was hij gewoon.
    Ik haalde mijn iPhone boven en trok mijn benen op. Ik veegde wat haren uit mijn gezicht en stak mijn iPhone weer weg. Niets interessants.


    [Dit iets voor Tyler ? xp Je kan haar uit haar verveling halen ....]

    Allison Rose-Mary Greens
    Ik heb een tussenuur dus ik hang zoals meestal wat rond in de gang met de lockers. Veel anders heb ik niet echt te doen. Dan denk ik plots aan de foto's die ik in mjin rugzak heb zitten. Ik had ze meegenomen om aan de binnenkant van mijn locker te plakken. Op de meeste staan artiesten en bands maar er is er ook een van mijn familie. Dat ik me zo tegen hen verzet betekent niet dat ik niet van hen hou. Ik begin met het opkleven van de foto's.


    You see things and you ask 'Why?' But I dream things that never were and I say 'Why not?'

    [Ben er weer was even eten..]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Hayden Clark

    Twijfelend stopte ik, ik wist niet of ze dit wel goed vind. Ik heb er geen probleem mee als ze zou willen stoppen, maar er gaat een grote kans voor mij voorbij. Ik weet niet of ik ooit nog zo'n grote kans krijg.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Tyler

    Ik zie Delaney zitten. Ik lach en plof naast haar neer.
    'Sup Dello' grijns ik, en stop mijn Iphone weg..


    El Diablo.

    Noralie Anderson
    Hayden stopt even en ik blijf hem aankijken. Door zijn ogen vergeet ik op te staan en blijf ik op hem liggen. Ik moet toegeven, het ligt niet verkeerd. Ik twijfel eraan of Hayden dit al van plan was. Maar sinds wanneer? Kom op. Ik ben toch geen prooi ofzo? Misschien denkt hij dat wel omdat ik nieuw ben. Ik ben niet het type om een keertje gebruikt te worden en dan weggegooid. Maar ik ben wel het type die verleid kan worden.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    mismi schreef:
    Anna Bailey Miller
    Ik grinnik even en knik. Ik wou wel eens zien hoe meisjes voor hem vallen. "Hmm,, als ze nou popcorn hadden op school.." zeg ik dan en ik begin weer naar de gang te lopen en ga door de deur heen en ga de gang in naar de schooltuin.


    Charlynn Cassidy Williams
    Ik grijns en loop achter haar aan naar de schooltuin en zie Hayden al snel liggen met Noralie boven hem en ik zucht en rol even met mijn ogen en buk wat, zodat niemand ons kan zien. 'Echt, player.' zeg ik dan en zucht maar grijns dan toch. 'Oke, ik mag niks zeggen, ik ben zelf even erg.' mompel ik dan en grinnik even.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp


    Delaney Marie McClain.

    "Sup Dello" hoorde ik als een lachende Tyler naast me neerploft. Ik keek op en grijnsde naar hem.
    "Wel, i'm bored as hell" zei ik, met een overdreven dramatisch gebaar. Ik ging normaal zitten op de bank en niet half liggend en zuchtte zachtjes.
    Ik verveelde me echt dood, maar nu Ty er was zou het vast beter worden .... Hoopte ik.

    Anna Bailey Miller
    Ik grinnik even als ze zegt dat ze zelf net zo erg is. "Hij laat ze wel letterlijk voor zich vallen" zeg ik dan.
    Hij heeft het nog nooit bij mij geprobeerd, waarschijnlijk omdat hij weet dat ik er niet zomaar in zal trappen.
    Verder heb ik eigenlijk ook nooit echt iets met een jongen gehad. Ik ben niet zo'n grote flirt als Charlynn en zal dat ook nooit worden.

    Tyler

    Ik grinnik en sta op.
    ik til haar op en gooi haar over mijn schouder.
    'Nou, dan moeten we wat doen, niet?' grijns ik en begin met lopen..


    El Diablo.

    Hayden Clark

    Ik zie gewoon aan haar gezicht dat ze twijfelt, ik moet haar proberen over te halen. Ze denkt nu vast dat ik haar beetneem omdat ze nieuw is maar als ik eerlijk ben, zoiets zou ik nooit expres doen. Haar ogen vertellen gewoon een heel verhaal waarvan ik niet kan wachten tot ze verder schrijft. Verliefd ben ik niet. Het is eerder alsof ik haar nodig heb.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."


    Delaney Marie McClain.

    Hij stond grinnikend op. Voor ik het wist tilde hij me op en legde me over zijn schouder waardoor een vrolijke lach mijn zachtroze lippen verliet.
    "Nou, dan moeten we wat doen, niet ?" zei hij. Ik hoorde gewoon dat hij aan het grijnzen was. Hij begon te lopen waardoor een 2e lach over mijn lippen rolde.
    "Waar gaan we heen ?" vroeg ik lachend.

    Tyler

    'Geen idee' mompel ik.
    Ik kijk haar even aan.
    'Hé! Niet lachen, ik ben je aan het ontvoeren gek!' lach ik..


    El Diablo.


    Delaney Marie McClain.

    "Oh echt ?" vroeg ik serieus. Ik begon nog harder te lachen, "Welke ontvoerder ontvoert nu iemand zonder hij zelf weet waar naartoe ?" vroeg ik op een plagend toontje.
    Ik zuchtte even en ging wat meer comfortabeler liggen.
    "Zeg, Ty, niet om irritant te doen, maar de gehele bevolking heeft nu zicht op mijn achterste, een beetje beschamend eigenlijk".