• NIEUW TOPIC


    GOFORTH schreef:
    NEW YORK CITY

    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.

    Er zijn 4 verschillende groepen:
    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain N4I5
    - Girl : Nadine Liv Jackson AGENTP
    - Boy: Samuel Lucas McClain N4I5
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch
    VOL
    - De haters[/b] zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Boy: Jordan Everbeet EDWESTWICK
    - Boy: Andrew Cole quin98
    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies
    VOL
    - De luxe-paarden zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen
    Noralie Anderson jaimyhoi
    Anna Bailey Miller mismi
    - De bitches
    deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams. DREAMWISHES
    - Girl: Lucy Ivory Jackson Mirliam

    -Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody. EDWESTWICK
    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.

    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:

    Have fun!

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 14:32 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Anna Bailey Miller
    "en mislukt" zeg ik als Noralie weg loopt.
    Ik kom tevoorschijn en loop naar Hayden. Ik ga naast hem in gras zitten en negeer wat hij zegt over dat hij met rust gelaten wil worden.
    "Dat ging goed" zeg ik dan.

    Charlynn Cassidy Williams
    Ik zucht en zie dat Anna naar Hayden loopt, tja, naar mijn mening niet het beste wat je nu kan doen, net nadat Noralie weg is. Ik besluit achter Noralie aan te gaan en ga naast haar lopen. 'Hey.' zeg ik dan. 'Ik heb je gewaarschuwd.' zeg ik dan en grijns even en haal mijn schouders op.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    N4I5 schreef:

    Delaney Marie McClain.

    Een kleine gil ontsnapte aan mijn lippen waarna ik op mijn lip beet.
    "Hoe jij ooit in hemelsnaam je rijbewijs hebt gehaald snap ik niet en zal ik ook nooit van mijn leven snappen" zei ik.
    Ik haalde een paar keer adem en zuchtte opgelucht toen we zijn straat inreden.

    Tyler

    Ik grijns breed.
    'Simpel, bij je rijbewijs doe je braaf, en daarna niet meer' grijns ik, en stop voor mijn villa..


    El Diablo.


    Delaney Marie McClain.

    "Ja" zei ik wat nerveus lachend. Ik was gewoon enorm blij dat ik nog heel was, serieus.
    Ik stapte vlug de auto uit en griste mijn tas mee waar altijd, ja echt altijd, een bikini in zat. Het was voor momenten als deze waarin ik besloot dat ik genoeg had van school en lekker wou gaan zwemmen en bij Ty wou chillen.
    Ik ging voor de deur staan en wachtte tot hij de deur zou openen.

    Noralie Anderson
    Ineens loopt Charlynn naast me. Dat viel te verwachten. 'Goh, je hebt zelf niets te doen dus bespioneer je anderen?' Merk ik dan op. Ik loop verder en kijk even naast me naar haar. 'En er is niets gebeurd dus wat zei je dan precies?' Hij viel en trok mij per ongeluk mee. Het was gewoon toeval.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Tyler

    Ik grinnik, en open de deur.
    'Welkom in huize Montez, en het heeft één ding gemeen met mij, je word er spontaan verliefd op' grijns ik.
    Ik kijk haar grijnzend aan, en kan het niet laten een knipoog te geven..


    El Diablo.

    Hayden Clark

    Ik voel dat er iemand naast me komt zitten, weg is de stilte. Ik negeer haar gewoon, dit is niet het moment om hier over te praten.' Waarom deed ik dat?' Ik ben zo hard aan het denken dat ik niet eens merk dat ik dat laatste hard op zei.
    [Met nu echt gaanD:]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."


    Delaney Marie McClain.

    "Oh echt ?" vroeg ik verbaasd. Ik keek even rond in het huis, en elke keer weer verbaasde het me. Ofwel veranderde hij zijn interieur enorm veel, of ik was zo vergeetachtig dat ik niets onthield van zijn omgeving.
    "Van het huis kan ik het nu nog wel begrijpen, maar dat ik spontaan op jou verliefd word" zei ik met een plagende lach om mijn lippen.

    Tyler

    'Natuurlijk, ik ben toch de droom van elk wezen met ogen' grijns ik.
    Ik trek mijn shirt uit en gooi het ergens neer.
    'En nu, ga ik ff een zwembroek aandoen' zeg ik en loop naar boven..


    El Diablo.


    Delaney Marie McClain.

    "Kom niet te snel terug !" riep ik hem na waarna ik vlug naar de keuken liep, het was de eerste ruimte die ik tegenkwam, om me om te kleden.
    Ik deed mijn bikini aan en deed mijn haren in een staart.
    Ik nam mijn Ray-Ban zonnebril in pilotenmodel en zette hem op mijn neus, zodat ik ongestoord tegen de zon in kon kijken.
    Ik trok het topje nog wat naar boven en liep de keuken uit.

    Memoria schreef:
    Hayden Clark

    Ik voel dat er iemand naast me komt zitten, weg is de stilte. Ik negeer haar gewoon, dit is niet het moment om hier over te praten.' Waarom deed ik dat?' Ik ben zo hard aan het denken dat ik niet eens merk dat ik dat laatste hard op zei.
    [Met nu echt gaanD:]

    Anna Bailey Miller
    Ik haal mijn schouders op, al denk ik niet dat hij dat ziet.
    "Omdat je dat meestal doet" zeg ik dan.
    "Heb je er nooit aan gedacht er eens een keer ermee op te houden?" vraag ik dan, maar ik wacht niet op antwoord en ga verder.
    "Als je straks wel een meisje echt leuk gaat vinden, gaat het heel moeilijk voor je worden haar vertrouwen te winnen met die reputatie van je"

    Tyler

    Uiteindelijk had ik mijn zwarte zwembroek gevonden en grijnzend liep ik naar beneden.
    Ik sloop naar Delaney en zonder dat ze me had opgemerkt til ik haar op en ren naar het zwembad.
    Ik gooi haar erin en grijnzend kijk ik haar aan als ze boven komt. 'Beter opletten Delli!'


    El Diablo.


    Delaney Marie McClain.

    Ik begon gillend tegen te stribbelen, maar wat verwacht jij eigenlijk van Tyler tegen een klein meisje ? Ik belandde in het water, gelukkig had ik mijn zonnebril ergens veilig kunnen neergooien, en kwam boven water.
    Ik keek hem vernietigend aan.
    "Nu kom je er toch zelf ook in he ?" vroeg ik met een pruillipje.

    Tyler

    'Neuh' grijns ik, en kijk haar grijnzend aan.
    Ik vis haar zonnebril van de grond, en zet hem op. 'Sexy toch?'


    El Diablo.