• NIEUW TOPIC


    GOFORTH schreef:
    NEW YORK CITY

    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.

    Er zijn 4 verschillende groepen:
    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain N4I5
    - Girl : Nadine Liv Jackson AGENTP
    - Boy: Samuel Lucas McClain N4I5
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch
    VOL
    - De haters[/b] zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Boy: Jordan Everbeet EDWESTWICK
    - Boy: Andrew Cole quin98
    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies
    VOL
    - De luxe-paarden zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen
    Noralie Anderson jaimyhoi
    Anna Bailey Miller mismi
    - De bitches
    deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams. DREAMWISHES
    - Girl: Lucy Ivory Jackson Mirliam

    -Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody. EDWESTWICK
    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.

    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:

    Have fun!

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 14:32 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    mismi schreef:
    Anna Bailey Miller
    Ik grinnik even als ze zegt dat ze zelf net zo erg is. "Hij laat ze wel letterlijk voor zich vallen" zeg ik dan.
    Hij heeft het nog nooit bij mij geprobeerd, waarschijnlijk omdat hij weet dat ik er niet zomaar in zal trappen.
    Verder heb ik eigenlijk ook nooit echt iets met een jongen gehad. Ik ben niet zo'n grote flirt als Charlynn en zal dat ook nooit worden.


    Charlynn Cassidy Williams
    Ik zucht. 'Zeer letterlijk inderdaad.' zeg Indian en lach even. 'En pas maar op jij bent misschien de volgende.' zeg ik dan en en lach even en kijk dan weer naar Hayden en Noralie. 'jij koos toch ook voor lol is het niet, hier heb je je lol.' zeg ik dan grijnzend en kijk haar even aan en dan weer terug en let ook op dat ze ons niet zien.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Memoria schreef:
    Hayden Clark

    Ik zie gewoon aan haar gezicht dat ze twijfelt, ik moet haar proberen over te halen. Ze denkt nu vast dat ik haar beetneem omdat ze nieuw is maar als ik eerlijk ben, zoiets zou ik nooit expres doen. Haar ogen vertellen gewoon een heel verhaal waarvan ik niet kan wachten tot ze verder schrijft. Verliefd ben ik niet. Het is eerder alsof ik haar nodig heb.


    Noralie Anderson
    Ik blijf hem aankijken en realiseer ik me dan dat ik op hem ben blijven liggen. In mijn hoofd bedenk ik er een verhaal bij. Ik schrijf, dus dat doe ik automatisch. het verhaal gaat over een meisje wat nieuw op een school komt. Ze ontmoet een jongen en het is liefde op het eerste gezicht. Hij heeft prachtige ogen, en ziet er voor de rest ook wel goed uit. Ze vallen en liggen samen in het gras, ze kijken elkaar aan, buigen zich naar elkaar toe en zoenen elkaar dan. And they lived happily ever after. Maar dit is geen verhaal, dit is de werkelijkheid. En in de werkelijkheid zijn we niet verliefd op elkaar en ben ik ook niet van plan hem te zoenen. 'Waarom?' vraag ik dan aan hem. 'Waarom ik?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Tyler

    'Ik heb nooit gezegd dat ik professioneel ben' grinnik ik.
    Ik zet haar op mijn auto en grijns.
    'Zo beter?' lach ik...


    El Diablo.


    Delaney Marie McClain.

    Mijn lach was nogmaals te horen over de plaats waar we waren, "Nee, dat heb je inderdaad nooit gezegd".
    Hij zette me neer op zijn auto waardoor mijn achterste nu niet meer te zien was voor iedereen te voorbijliep. Een hele opluchting voor mij want ik vond het echt gênant.
    "Zo beter ?" vroeg hij met een lach op zijn gezicht.
    "Ja, enorm veel beter".

    Tyler

    Ik grinnik en knik terwijl ik naast haar ga zitten.
    'Dus.. Waar moet ik je heen ontvoeren?'


    El Diablo.

    DreamWishes schreef:
    (...)

    Charlynn Cassidy Williams
    Ik zucht. 'Zeer letterlijk inderdaad.' zeg Indian en lach even. 'En pas maar op jij bent misschien de volgende.' zeg ik dan en en lach even en kijk dan weer naar Hayden en Noralie. 'jij koos toch ook voor lol is het niet, hier heb je je lol.' zeg ik dan grijnzend en kijk haar even aan en dan weer terug en let ook op dat ze ons niet zien.

    Anna Bailey Miller
    Ik lach even. "Hij weet dat hij mij niet zo snel voor de gek kan houden" zeg ik dan.
    "Hij moet wel heel veel uit de kast halen wil hij mij overhalen en dan moet hij te veel tijd in mij steken terwijl hij in die tussentijd al veel meer meisjes had kunnen krijgen, dus dat zal hij nooit doen" zeg ik dan.

    Hayden Clark

    Ik kijk haar aan, ik weet echt niet wat ik op haar vraag moet beantwoorden. 'Ik weet het niet. Ik weet het echt niet.'mompel ik zachtjes.
    [moet gaan(:]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."


    Delaney Marie McClain.

    Ik keek even bedenkelijk voor me uit. "Jij bent de lastigste ontvoerder die ik ken" zuchtte ik.
    Ik wist dus echt niet waar ik heen wou. Ik beet op mijn lip en keek bedenkelijk rond.
    "Oeh oeh oeh, jouw loft, die is zo awesome, zeker met je zwembad erbij !" riep ik toen vrolijk uit.

    Noralie Anderson
    Ik blijf hem aankijken en hij zegt dat hij het niet weet. Ik zucht en sta dan toch op. 'Laat maar zitten,' zeg ik dan. Het is overduidelijk, precies zoals Charlynn zei. En het boeit me ook niet zo, ik ben er niet echt ingetrapt. Ik vond het wel schattig, maar ik zit hier toch niet op te wachten. 'Ik ga terug, ik zie je later wel oke?' en ik wacht niet op antwoord en begin dan terug te lopen naar de school.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Kom je nog terug?? :'D ^^]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Tyler

    Ik grinnik, 'Is goed' zeg ik.
    Ik open de deuren die omhoog gaan.
    'Stap maar in' grijns ik..


    El Diablo.


    Delaney Marie McClain.

    "Ik moet nog altijd wennen aan die dingen" zei ik terwijl ik een vaag gebaar maakte naar de deuren die omhoog gingen.
    Ik stapte soepel de auto in en klikte mijn gordel vast. Met Ty's rijtalenten wist je maar nooit. Niet dat hij een accident zou hebben hoor. Nee, ik was gewoon nogal lomp en ik had een te laten reflex als hij plots remde ofzo.
    Ik beet terug zachtjes op mijn lip en legde mijn haren over 1 schouder.
    Ik verwachtte niet dat ik hier lang zou moeten blijven zitten, zijn loft was hier niet ver vandaan en met zijn normale snelheid die alle snelheden overtrad zouden we er zeker niet lang over doen.

    Tyler

    Ik grijns en sluit de deuren.
    Ik scheur weg en grijnzend rij ik over de wegen.
    Ik ontwijk een vrachtwagen en lach, 'en toen lag je bijna onder een vrachtwagen' grijns ik,,


    El Diablo.

    [mijn ipod is bijna op en ik moet ook nog huiswerk maken dus ik denk van nietD:]
    Hayden Clark

    Versuft bleef ik in het gras liggen, ik wist gewoon even niet meer wat ik aan het doen ben. Ik hoor hoe Noralie weg loopt, maar ik ga niet achter haar aan. De tijd zal het hopelijk oplossen, ik hoop dat ze mij vergeeft. Volgens mij heb ik gewoon liefde nodig doordat ik het eigenlijk nooit krijg aangezien mijn thuis situatie. Ik weet niet of ik me het inbeeld maar ik denk dat ik voetstappen hoor.'Laat me gewoon heel even met rust.' mompel ik. Ik heb even tijd voor mijzelf nodig, ik moet even nadenken over wie ik eigenlijk ben.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."


    Delaney Marie McClain.

    Een kleine gil ontsnapte aan mijn lippen waarna ik op mijn lip beet.
    "Hoe jij ooit in hemelsnaam je rijbewijs hebt gehaald snap ik niet en zal ik ook nooit van mijn leven snappen" zei ik.
    Ik haalde een paar keer adem en zuchtte opgelucht toen we zijn straat inreden.