• NIEUW TOPIC


    GOFORTH schreef:
    NEW YORK CITY

    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.

    Er zijn 4 verschillende groepen:
    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain N4I5
    - Girl : Nadine Liv Jackson AGENTP
    - Boy: Samuel Lucas McClain N4I5
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch
    VOL
    - De haters[/b] zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Boy: Jordan Everbeet EDWESTWICK
    - Boy: Andrew Cole quin98
    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies
    VOL
    - De luxe-paarden zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen
    Noralie Anderson jaimyhoi
    Anna Bailey Miller mismi
    - De bitches
    deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams. DREAMWISHES
    - Girl: Lucy Ivory Jackson Mirliam

    -Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody. EDWESTWICK
    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.

    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:

    Have fun!

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 14:32 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.


    Delaney Marie McClain.

    "Ja, enorm sexy" zei ik, zogezegd verbaasd. "Nu weet ik tenminste wat je volgende verjaardagscadeau" zei ik grijnzend.
    Ik stapte subtiel het zwembad uit, niet dus, en liep naar hem toe.
    "KNUFFEL" riep ik vrolijk. Vlug sloeg ik mijn armen om zijn blote bovenlichaam heen en drukte mezelf tegen hem aan.

    Tyler

    Ik grinnik, en zet de zonnebril af.
    'Ik zei het toch, ik ben onweerstaanbaar' grijns ik, en zet de zonnebril in haar, haar.


    El Diablo.


    Delaney Marie McClain.

    "Weet je" zei ik bedenkelijk waarna ik hem losliet en de zonnebril op mijn neus zette, "Het is goed dat je geen shirt aanhebt, zo'n groot ego, daar moet je wel een dikke nek van krijgen, zou jammer zijn als je kraagje dan begon te spannen".
    Ik stapte grijnzend een paar stappen van hem af, voor alle zekerheid en haalde een hand door mijn bruine lokken.

    jaimyhoi schreef:
    Noralie Anderson
    Ineens loopt Charlynn naast me. Dat viel te verwachten. 'Goh, je hebt zelf niets te doen dus bespioneer je anderen?' Merk ik dan op. Ik loop verder en kijk even naast me naar haar. 'En er is niets gebeurd dus wat zei je dan precies?' Hij viel en trok mij per ongeluk mee. Het was gewoon toeval.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Tyler

    Ik grinnik kort, 'dan moet ik voortaan maar geen shirt dragen hé?' grijns ik.
    Ik plof op een van de ligstoelen en zet mijn eigen zonnebril op..


    El Diablo.


    Delaney Marie McClain.

    "Hmm, ja, goed idee" zei ik mompelend. Wacht, wat had ik nou gezegd ? Och, kan me niets schelen.
    Ik stond op en liep naar binnen waarna ik de koelkast opentrok en er een Redbull uithaalde. Jup, ik wist alles perfect staan hier. Ik deed het blikje open en liep naar buiten terwijl ik mijn eerste slok nam.

    Tyler

    Ik lach kort om wat ze zegt en draai mijn hoofd even naar haar toe.
    'Krijg ik niks meer?!' roep ik lachend..


    El Diablo.


    Delaney Marie McClain.

    Ik keek verbaasd op van mijn drinken. Voor een secondelang keek ik hem enkel aan waarna ik begon te grijnzen.
    "Ik wil iets voor je halen" zei ik terwijl ik bij hem op de stoel ging zitten, "Maar ik vrees dat ik er iets voor terug moet krijgen".
    Ik tikte veelbelovend op mijn wang. Niets ergs hoor, we deden het constant.

    Tyler

    Ik kijk haar aan, en grijns lichtjes.
    'Ja kom hier dan, als ik moet opstaan kan ik net zo goed zelf mijn drinken halen' lach ik..


    El Diablo.

    Charlynn Cassidy Williams
    Ik grinnik even en kijk haar aan. 'Tja, aangezien het zo lang duurde tot jullie kwamen gingen we maar even kijken.' zeg ik dan en rol even met mijn ogen. Dan lach ik weer en kijk haar aan. 'Geloof je jezelf?' vraag ik dan sarcastisch. 'Het is echt te merken dat je nieuw bent.' mompel ik dan. 'Hayden en ik hebben hier een reputatie op school die niet al te positief is, niet dat ik het erg vind, maar toch, voor jouw kan dat best negatief uitlopen, dus val niet voor zijn trucjes je doet er alleen jezelf pijn mee.' zeg ik dan en lach even. 'Je bent alleen maar voor hem zijn volgende trofee en daar heeft hij al kasten vol van.' zeg ik dan en grinnik even. Het klonk misschien gemeen, maar het is wel de waarheid.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp


    Delaney Marie McClain.

    Ik stond op van de stoel en liep naar hem toe. Mijn drinken had ik daar laten staan, voor het geval dat hij het zou nemen waardoor hij drinken had maar ik niet meer.
    Ik boog voorover zodat mijn wang voor zijn gezicht kwam.
    "Genoeg moeite bespaart zo ?" vroeg ik lachend toen ik even opzij keek.

    Tyler

    Ik druk een kus op haar wang, en grijns.
    'Ja hoor' grijns ik, en leg mijn hoofd op mijn armen..


    El Diablo.


    Delaney Marie McClain.

    Ik liep de keuken in. Ik nam zijn favoriete soort bier uit de kast en deed hem open met zijn opener. Ik begon het leidje Skyfall te zingen, gewoon omdat ik dat een leuk liedje vond. Ik gaf toe, ik had nog 1 van de beste stemmen, maar dat lag puur aan mijn familie die erg muzikaal was, ikzelf en mijn broer ook.
    Nog steeds zingend liep ik terug naar buiten en gaf hem het biertje.

    Noralie Anderson
    Ze zegt dat het lang duurde voordat we kwamen dus gingen Anna en zij zelf maar kijken. Ik Hmm wat en kijk haar aan. En dan is ze sarcastisch en eigenlijk zelfs gemeen. Ik kijk haar nog steeds aan met iets vernauwende ogen. 'Komt het misschien in je hoofd voor dat mensen ogen hebben? Dat ze kunnen zien hoe andere zijn?' En ik zucht geërgerd. En rol nog net niet met mijn ogen. 'Bij jou is het sowieso wel overduidelijk en bij Hayden wist ik het inderdaad nog niet. Maar dat hij aardig doet betekent niet gelijk dat hij flirt. Hij struikelde gewoon en trok me mee in zijn val. No big deal. Maar dan heb je altijd van doe hypocrieten die dingen gelijk opblazen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Tyler

    'Dankje babe' grijns ik.
    Ik neem een slok en sluit mijn ogen even.
    'Dus.. Wat gaan we doen?'


    El Diablo.