• NIEUW TOPIC


    GOFORTH schreef:
    NEW YORK CITY

    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.

    Er zijn 4 verschillende groepen:
    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain N4I5
    - Girl : Nadine Liv Jackson AGENTP
    - Boy: Samuel Lucas McClain N4I5
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch
    VOL
    - De haters[/b] zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Boy: Jordan Everbeet EDWESTWICK
    - Boy: Andrew Cole quin98
    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies
    VOL
    - De luxe-paarden zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen
    Noralie Anderson jaimyhoi
    Anna Bailey Miller mismi
    - De bitches
    deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams. DREAMWISHES
    - Girl: Lucy Ivory Jackson Mirliam

    -Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody. EDWESTWICK
    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.

    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:

    Have fun!

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 14:32 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.


    Delaney Marie McClain.

    "I dunno" zuchtte ik waarna ik me liet neervallen in 1 van zijn stoelen.
    "Ik moest al weten naar waar we gingen, nu mag jij met deze afkomen" zei ik serieus, waarna ik mijn goudkleurige ogen nieuwsgierig op hem richtte.
    Ik wou wel eens weten wat we gingen doen, want Tyler was gewoon onvoorspelbaar.

    Tyler

    Ik denk even na, en kijk haar dan aan.
    'Ik kan je weer in het zwembad gooien' grijns ik, en wiebel even met mijn wenkbrauwen..


    El Diablo.


    Delaney Marie McClain.

    Ik schoot overeind en keek hem wantrouwend aan. Ik vernauwde mijn ogen even maar begon toen mijn hoofd te schudden.
    "Durf je niet" siste ik waarna ik wat achteruit kroop in de stoel. Ik wou niet weer in het zwembad worden gegooid ! Als ik erin wou, dan ging ik er zelf in.
    Uh. Oké, als hij meeging was het geen probleem, maar ik wou niet alleen.

    jaimyhoi schreef:
    Noralie Anderson
    Ze zegt dat het lang duurde voordat we kwamen dus gingen Anna en zij zelf maar kijken. Ik Hmm wat en kijk haar aan. En dan is ze sarcastisch en eigenlijk zelfs gemeen. Ik kijk haar nog steeds aan met iets vernauwende ogen. 'Komt het misschien in je hoofd voor dat mensen ogen hebben? Dat ze kunnen zien hoe andere zijn?' En ik zucht geërgerd. En rol nog net niet met mijn ogen. 'Bij jou is het sowieso wel overduidelijk en bij Hayden wist ik het inderdaad nog niet. Maar dat hij aardig doet betekent niet gelijk dat hij flirt. Hij struikelde gewoon en trok me mee in zijn val. No big deal. Maar dan heb je altijd van doe hypocrieten die dingen gelijk opblazen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Tyler

    Ik grinnik, 'ben je bang van me ofzo?' Lach ik.
    Ik sta op en loop naar het zwembad, kom je?' Glimlach ik.


    El Diablo.


    Delaney Marie McClain.

    Ik knikte en zette mijn zonnebril terug af. Ik stond op en liep naar hem toe. Toen ik naast hem stond gaf ik hem een duw zodat hij het water inlag waarna ik me er langzaam in liet zakken.
    "Kwestie dat ik zeker wist dat je erin ging gaan hé TyPie" zei ik plagend waarna ik mijn vingers langs zijn kaaklijn liet glijden.

    jaimyhoi schreef:
    Noralie Anderson
    Ze zegt dat het lang duurde voordat we kwamen dus gingen Anna en zij zelf maar kijken. Ik Hmm wat en kijk haar aan. En dan is ze sarcastisch en eigenlijk zelfs gemeen. Ik kijk haar nog steeds aan met iets vernauwende ogen. 'Komt het misschien in je hoofd voor dat mensen ogen hebben? Dat ze kunnen zien hoe andere zijn?' En ik zucht geërgerd. En rol nog net niet met mijn ogen. 'Bij jou is het sowieso wel overduidelijk en bij Hayden wist ik het inderdaad nog niet. Maar dat hij aardig doet betekent niet gelijk dat hij flirt. Hij struikelde gewoon en trok me mee in zijn val. No big deal. Maar dan heb je altijd van doe hypocrieten die dingen gelijk opblazen.'


    Charlynn Cassidy Williams
    Ik zucht. 'Geloof wat je zelf wil, we spreken elkaar nog wel laten hierover.' zeg ik dan en zucht even en kijk naar de gangen voor me. 'En ik verpest natuurlijk weer alles.' zeg ik dan en zucht.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Noralie Anderson
    Ze zegt dat ze natuurlijk alles weer verpest en zucht dan. Ik kijk naar haar. 'Ik snap niet waarom Hayden persé prooien moet. Zat meisjes die hem echt leuk vinden. Anders zou hij niet zoveel prooien kunnen krijgen. Dus moet hij er alleen zelf voor open staan. En er zit een verschil tussen flirten en gebruiken maken van mensen voor je eigen lol.' en dan loop ik weg van Charlynn. Ik heb geen zin in haar. Ik loop weer terug naar buiten en ga zuchtend op een bankje zitten.

    [ bericht aangepast op 18 okt 2012 - 13:46 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Tyler

    Ik grinnik en zet mijn zonnebril op de kant
    'Natuurlijk' zeg ik, en haal een hand door mij haar.
    Zit nog steeds goed..


    El Diablo.

    [Sorry dat ik er niet was. had een feest]


    Don't let your life be lived by somebody else.

    [Was het wel een leuk feest? ^.^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Wow sorry, heb nog niet gereageerd hoe kan ik inspringen?]

    [Eerste les uur is voorbij (: er is een toespraak geweest van te voren, en de eerste les dus ook. Tweede uur, sommige hebben les, sommige tussenuur (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    John Ellean Brody
    Ik zit in de klas met mijn mobiel, verveeld scroll ik door twitter. Heel veel mensen posten wat, maar er is niks interessants. Met een zucht verstuur ik een tweet: @ class , bored . Ik gaap en werd een blik op het bord. Mijn leraar staat wat uit te leggen, het ziet er verdomd saai uit.


    Don't let your life be lived by somebody else.

    jaimyhoi schreef:
    [Was het wel een leuk feest? ^.^]


    [Super leuk, het was een soort slaapfeest iets, maar we niet geslapen haha.]


    Don't let your life be lived by somebody else.