• Let it shine.
    Let it shine is het allernieuwste tv-programma. Het gaat over Ciara (Caitlynn), een meisje dat haar dromen waar wil maken, en door wil breken als bekende zangeres. De jongens van one direction spelen mee in Let it shine. Er zijn vele romances, zowel voor als achter de camera. Breekt het vriendschappen? Of zet het gewoon alles op zijn kop? De paparazzi laat niemand meer met rust.
    (sorry voor het flutbegin, maar ben inspiloos. Meer komt.)

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:
    Tegenspeler in programma:


    (er kunnen naast one direction en caitlynn ook nog andere rollen aangemaakt worden)
    Rollen:
    Meiden: [5/5]
    - Caitlynn Jo Millers - Ciara Djinn || RememberYoux
    - Dana Leigh McClark- Lauren || MadeByHades
    - Felicia Williams - Jasmine Campbell || Depay
    - Cicaro Amare Dorado - Zoey Quinty Phantom || sweetteen
    - Tarid Heilo - || Xerces

    Jongens: [5/5]
    - Niall James Horan - Rowan Adams || Y0L0
    - Harry Edward Styles - Nino Montesha || Sheerios
    - Liam James Payne - Jack Dawson || wolffire
    - Louis William Tomlinson - Alair Carrots || Rider
    - Zayn Javadd Malik - Austin Jack Mayer || AgentP


    Rollentopic
    Praattopic


    Regels:
    ~ +16 mag, maar hou het netjes
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Maximaal 1 character per persoon.
    ~ Ruzies alleen IC
    ~ OOC tussen haakjes
    ~ Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~ Have fun

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 20:20 ]


    Do what people say you can't.

    Harry Styles.
    'Hey!' Verbaasd keek ik Dana na, toen ze alleen Zayn uit dit hok trok en mij hier alleen achter laat. Nou, wie weet was Caitlynn nog in de kleedkamer. Ik wurmde mezelf uit het kleine kamertje en verdween naar de kleedkamer, waar Caitlynn inderdaad nog op de bank zat. 'Hi...' Mompelde ik zachtjes.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Liam Payne
    'Die ene comedy, die is cool' zeg ik, en ik neem de afslag. Ik kijk naar Felicia, ze zit et haar haar te friemelen. 'wil je het weten?' vraag ik terwijl ik haar kant op kijk om haar reactie te peilen. Het kan zijn dat de maan haar huid zo mooi verlicht of dat ik nog nooit echt goed naar haar gekeken heb, maar ze is eigenlijk best knap. Zachtjes begin ik mee te zingen als Live while we're young afspeelt.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Felicia WIlliams
    'Wil je het weten?' vraagt hij ineens en ik draai mijn blik naar hem. Het plukje haar dat ik vast had, hou ik nog steeds om mijn vinger gedraaid, gewoon, om iets te hebben als ik me ongemakkelijk voel. Toen ik nadacht over mijn antwoord hoorde ik hoe hij zachtjes live while we're young meezong, en ik voelde hoe het kippenvel zich over mijn lichaam verspreidde. Zijn stem was echt zo mooi.
    'Ja, maar als je het niet wilt vertellen, dan hoeft het niet..' zei ik zachtjes. Ik wilde niet dat hij zich ongemakkelijk ging voelen of dat hij zich gedwongen voelde om het te vertellen.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Liam Payne
    'Ik kon de tekst niet verdragen... Ik voelde weer dat het ook bij mij is gebeurt, alleen dan stond ik in Jasmines schoenen, ze (ik krijg haar naam niet uit mijn mond) ging vreemd met... iemand' maak ik mijn zin af, waarom zou ze hem niet meer aardig mogen vinden door deze fout? 'ik voelde me rot en daarom wilde ik niet meedoen aan deze soap, het doet gewoon pijn' zeg ik, en ik haal mijn schouders op. 'maar nu gaan we lachen' kondig ik aan, en ik stap uit.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Niall James Horan
    'Euuhh hallo Dana en hallo mate,' begroette ik het stel. Zayn zag er nogal zielig uit in de greep van het kleine meisje, waardoor ik moest lachen en even mijn hoofd schudde.
    'Weet een van jullie welke scenes vandaag worden opgenomen, of ik ook mee moet spelen en is er ergens een script?' Ik liet het misschien niet blijken, maar ik was best zenuwachtig voor de stukken tekst die ik moest gaan acteren. 100% zeker dat een groot deel minstens 10 keer herhaald moest worden voor het eindelijk goed op camera stond.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Dana Leigh McClark

    'Ik moet geloof ik zometeen een scene met Zayn doen, dan komt Caitlynn weer, denk ik en daarna jij. Vraag het script anders aan de leiding' zei ik met een glimlach. Weer klom ik soepel op Zayn's rug. Ik voelde me net een koala. Geweldig toch?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Felicia Williams
    Leona bleek dus zijn ex te zijn, en ze ging vreemd met iemand. Hij deed nogal geheimzinnig over degene waar ze mee vreemd gegaan dus ik vermoedde dat het iemand was die hij kende.
    'Liam.. Wat erg voor je.' zei ik zachtjes voordat ik de auto uitstapte. 'Ik snap dat het pijn doet, en ik wil je er echt mee helpen als ik dat kan.' zei ik toen ik even voor hem ging staan en hem aankeek.
    Ik keek hem diep in zijn ogen aan, net zoals in de scene toen straks, en ik zag dat het hem wat deed. Ik wist niet of het positief of negatief was, dus na een paar seconden weg hebben staan dromen in zijn ogen wendde ik mijn blik weer af.
    'Zullen we gaan?' vroeg ik verlegen.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Liam Payne
    'Ja' zeg ik, en beduusd loop ik de bios in. Net, toen we elkaar in de ogen staarden, toen zag ik dat ook haar ogen prachtig waren. Ik kan me nog herinneren dat ze zich afwendde, en hoe jammer ik dat vond. In de rij voor de kassa probeer ik de hele tijd haar blik weer te vangen; ik ben echt wanhopig. Als ik die vang weet ik weer waarom dit helpt; ik kan de hele wereld en vooral Leona vergeten. De pijn is er voor een in de miljoenen dagen niet. "Ik hou van je" wil ik zeggen, maar ik doe het net niet. Ik merk het niet eens dat de cassiere de hele tijd aan mijn kop zeurt waarom we hier staan. Beschaamd betaal ik snel twee kaartjes en loop samen met Felicia de zaal binnen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Zusjes in bad stoppen, huiswerk maken, zusjes eruit en broertjes erin, ondertussen zelf douchen, ik eruit en broertjes eruit, ze in bed stoppen, Voor mezelf eten koken, eten opeten, tassen inpakken voor broertjes en zusjes, kijken of ze slapen, omkleden, honden buitenlaten, katten binnenlaten, honden binnenlaten, boeken uitzoeken voor morgen, geld voor mezelf klaarleggen, tanden poetsen en dan naar bed]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Felicia Williams
    Net voordat ik het woord wil nemen en de kaartjes wil betalen word Liam wakker en betaalt hij de kaartjes waarna we samen de zaal binnen lopen. Ik wist alleen dat het een comedy was, meer wist ik niet. We gingen op de stoelen op de achterste rij zitten samen en ik weet niet hoe het kwam, maar ik kon me niet concentreren op de film. Ik zat de hele tijd maar naar het beeld te staren, maar de film kon ik niet volgen. Ik speelde wat met de losse krullen die in mijn haar zaten en probeerde stiekem steeds even naar Liam te kijken.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    sweetteen schreef:
    Cicaro Amare Dorado

    'hoe heet je?' vroeg Louis aan mij. 'ik heet Cicaro Amare Dorado.' Ik bekeek Louis, en bedacht dat hij niet lelijk is.

    [Sorry voor korte post, maar ik moet gaan. x]


    Louis William Tomlinson

    Ik merkte dat Niall weg was gelopen. Hopelijk vond hij zijn tegenspeelster ook snel. Dat zou wel zo gezellig voor hem zijn. Bovendien kon hij dan gelijk met haar zijn tekst doornemen. Ik nam aan dat zij wel een script zou hebben, wie het dan ook was.
    'Dat is een hele mooie naam, hoor je tenminste niet zo vaak,' zei ik met een knipoog. 'Ik ben Louis William Tomlinson, maar dat wist je waarschijnlijk al?' Dat moest wel, anders wist ze niet dat ik haar tegenspeler was.
    'Je gaat nog een flinke klus aan mij krijgen, want ik heb dus nog nooit geacteerd.'


    Happy Birthday my Potter!

    Sheerios schreef:
    Harry Styles.
    'Hey!' Verbaasd keek ik Dana na, toen ze alleen Zayn uit dit hok trok en mij hier alleen achter laat. Nou, wie weet was Caitlynn nog in de kleedkamer. Ik wurmde mezelf uit het kleine kamertje en verdween naar de kleedkamer, waar Caitlynn inderdaad nog op de bank zat. 'Hi...' Mompelde ik zachtjes.


    Caitlynn Millers
    'Hi...' ik keek op, ookal herkende ik de hese stem meteen. 'Hai.' Ookal hadden we de meest ongemakkelijke stiltes, ik wilde bij hem in de buurt zijn. 'Ik heb zitten denken. Het kan op de moeilijke manier: er achter zien te komen hoe het zit tussen ons, en dat soort dingen. Of we doen het makkelijk: we accepteren gewoon dat we elkaar "leuk" vinden, en maken er het beste van.' ik trok vragend een wenkbrauw op.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    'Ik vind het best, we kunnen zien.' Ik glimlachte voorzichtig, en nam plaats naast haar. 'Dan hoop ik dat ik je niet tegenval...' Waarna ik een klein kusje op haar wang drukte.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn Millers
    'Daar ga ik niet van uit.' fluisterde ik. Het moest gewoon even wennen. Dit was voor het eerst in vier jaar dat ik het aandurfde om weer een "relatie" te beginnen. Mijn ex-stiefvader had dingen bij me gedaan waar ik niet graag aan terugdacht. Ik huiverde even bij die gedachte. Ik kijk van mijn schoot op naar hem.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Niall James Horan
    'Dankje Dana, je bent top,' complimenteerde ik het meisje. Dames naar je hand zetten was niet zo moeilijk, maar ik meende het ook degelijk. Daarna liet ik de twee alleen, op zoek naar iemand van de leiding met een script voor me. Daardoor belandde ik in een gang met allerlei deuren die daar op uit kwamen. Op de ene stond een vrouwtje, wat vast betekende dat het de vrouwenkleedkamer of wc was, dus ik besloot daar maar niet in te gaan en verder te lopen, tot ik bij het regiehok kwam. Daar trof ik een assistent aan die mij best een script kon geven. Met het papier onder mijn handen liep ik richting de set terug en nam daar plaats op een van de stoelen om het door te gaan lezen en te kijken naar de scene van Zayn en Dana.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa