• Let it shine.
    Let it shine is het allernieuwste tv-programma. Het gaat over Ciara (Caitlynn), een meisje dat haar dromen waar wil maken, en door wil breken als bekende zangeres. De jongens van one direction spelen mee in Let it shine. Er zijn vele romances, zowel voor als achter de camera. Breekt het vriendschappen? Of zet het gewoon alles op zijn kop? De paparazzi laat niemand meer met rust.
    (sorry voor het flutbegin, maar ben inspiloos. Meer komt.)

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:
    Tegenspeler in programma:


    (er kunnen naast one direction en caitlynn ook nog andere rollen aangemaakt worden)
    Rollen:
    Meiden: [5/5]
    - Caitlynn Jo Millers - Ciara Djinn || RememberYoux
    - Dana Leigh McClark- Lauren || MadeByHades
    - Felicia Williams - Jasmine Campbell || Depay
    - Cicaro Amare Dorado - Zoey Quinty Phantom || sweetteen
    - Tarid Heilo - || Xerces

    Jongens: [5/5]
    - Niall James Horan - Rowan Adams || Y0L0
    - Harry Edward Styles - Nino Montesha || Sheerios
    - Liam James Payne - Jack Dawson || wolffire
    - Louis William Tomlinson - Alair Carrots || Rider
    - Zayn Javadd Malik - Austin Jack Mayer || AgentP


    Rollentopic
    Praattopic


    Regels:
    ~ +16 mag, maar hou het netjes
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Maximaal 1 character per persoon.
    ~ Ruzies alleen IC
    ~ OOC tussen haakjes
    ~ Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~ Have fun

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 20:20 ]


    Do what people say you can't.

    [Here i am. Moest huiswerk maken ;o ]
    Caitlynn Millers
    'Daan!' ze liep als een zombie achter een man aan. 'Je kunt vast een bever kopen van het geld dat je krijgt.' Ik pak haar vast bij mijn capuchon en trek haar weg. Ik zie dat ze de elmo pet heeft weggelegd, die ik ophaal. 'Harry Elmo.' zeg ik als een klein kind, en ik zet de Elmopet bij hem op. 'OKAY, WE GAAN BEGINNEN.' hoor ik. Ik sprint snel naar de kleedkamer, waar ik een sweater zie liggen met Ciara er op. Ik gil. 'MA GAWD.' ik trek hem snel over mijn hoofd, kam nog snel mijn haren en ren dan terug. 'DAAN, LOOK AT MY SHIRT.'

    [Ga nu naar mijn bff, doegg x]

    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 15:47 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Hihi, die heb je van Twitter, hea? Welk account ookalweer..]

    Dana Leigh McClark

    Ik ren richting de kleedkamer, keek naar Cait en knal dan tegen een man aan. Snel sta ik weer op en steek mijn duim op naar Cait. Ik schoot in de kleedkamer in Lauren's kleren, waarna ik naar de set ren. Hijgend kwam ik tot stilstand. Er werd een lenzendoosje in mijn handen gedrukt en ik verwisselde mijn bril met mijn lenzen. Mijn bril legde ik ergens op een tafeltje en toen rende ik weer terug. 'Zo' hijgde ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Y0L0 schreef:
    Niall James Horan
    'Ik hoor je lachen hoor!' Louis werd gelijk serieuzer, dat was aan zijn stem te horen.
    'Tja, das een probleem. Dat wordt lopen.'
    'Ah, dankjewel!' verliet verontwaardigd mijn mond.
    'Nee hoor, ik zal zo wel even regelen dat ik je op kan komen halen. Dat vinden ze vast geen probleem.' Oeps, ik was ook te naïef.
    'Dankje Lou, je bent de beste.' Ik hing op en genoot nog even van de laatste happen van mijn broodje. Nu kon ik nog wel even voor de tv gaan hangen, tot Louis kwam en anders even het script voor vandaag doorlezen.


    Louis William Tomlinson

    Langzaam stond ik op, gooide de lege beker weg en liep richting de andere mensen. 'Niall heeft geen vervoer dus ik ga hem even halen,' meldde ik, waarna ik de studio's weer uitliep en in mijn auto stapte. Snel reed ik naar Niall, terwijl ik af en toe mensen ontweek die het leuk vonden om Louis Tomlinson in zijn auto op te houden.
    Aangekomen bij Niall belde ik aan. Ik zette mijn zonnebril af en keek even om mij heen, terwijl ik wachtte tot er open werd gedaan.


    Happy Birthday my Potter!

    Cicaro Amare Dorado

    Als ik uitgestapt ben zwaai ik naar mijn moeder en kijk naar de ingang. Er is niemand buiten dus loop ik naar binnen daar zie ik mensen zitten die waarschijnlijk meedoen aan de serie. Ik weet dat Louis Tomlinson mijn tegenspeler is maar die zie ik nergens. hij moet waarschijnlijk nog komen. dus ik ga zitten op een stoel en kijk om mij heen naar de anderen. zij zijn allemaal druk in gesprek.


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Harry Styles.
    'Harry Elmo.' Zegt Caitlynn alsof ze een klein kind is, waarneer ze een pet bij me opzet. Ik grinnik zachtjes. In de verte hoorde ik dat we gingen beginnen, op een rustig tempo wandelde ik naar de kleedkamer die voor ons bestemd was, en kleedde me om.

    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 17:03 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn Jo Millers
    'Oke. De eerste scene vindt plaats in de "school." Hier staan Lauren en Ciara te praten over Ciara's dromen om zangeres te worden. Ciara wil zich aan haar bewijzen, waarna ze begint te zingen. Op dat moment loopt Nino langs.' Ik knik en zet mijn pet af, haal mijn hand nog even door mijn haar. Harry komt ook terug. Ik herhaal wat Sander had gezegd, loop samen met Dana naar het decor. Ik leun voorzichtig tegen een locker aan. 'Lauren, denk je dat ik zangeres zou kunnen worden?' zeg ik op vanuit het script dat ik uit mijn hoofd had geleerd. Mijn hoofd komt ook zacht tegen de muur aan.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Dana Leigh McClark

    Het was begonnen. Nu was ik Lauren. 'Ciara, ik wil bedoel dit niet gemeen, maar die kans is erg klein' mompelde ik. Een diepe zucht verliet mijn mond. 'Wanneer houd je nou is op met dat zangeres gedoe? Ja, je hebt een goede stem, maar het gaat toch nooit gebeuren' Ik schudde mijn hoofd. Een klein glimlachje verscheen op mijn gezicht toen ik mijn hoofd schudde. Ik sloeg mijn armen over elkaar en keek Caitlynn glimlachend aan.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Caitlynn Jo Millers
    Ik begon good time (vanaf 0:26) te zingen, mijn beste liedje. Als ik ongeveer halverwege ben stop ik. Ik kijk haar met een eigenwijze blik aan. 'Ik weet dat ik het kan. En als je me niet geloofd, geef je me maar op voor een of ander dom programma.' Ik lik over mijn lippen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Dana Leigh McClark

    'Oke, ik zal je opgeven voor "Domme brunettes met een droom", oke?' zei ik sarcastisch. 'Wat denk je nou zelf, Lady Gaga komt binnenlopen en zegt: "Meisje, jij hebt talent! Hier, een platencontract" ' zei ik weer sarcastisch. Het erge aan Lauren is dat ze vaak sarcastisch is. 'Ciara, ik heb hier geen zin in. Of je houdt nu op met dat gezeur of ik ga wel weg' kefte ik naar haar.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Ineens is iedereen aan het acteren haha. Wat kan ik doen met Felicia?]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    {heellooo, ik ben ook bezig met de beginpost aanpassen [moest ik nog doen] maar waar kan ik heen met Zayn heen?}


    Do what people say you can't.

    [Je kan wel naar Felicia met Zayn?]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    {eennn waar is Felicia? $: }


    Do what people say you can't.

    [Die staat ergens alleen te zijn omdat ineens iedereen opnames heeft? Kijk maar wat het beste uitkomt. Voor de kleedkamers ofzo?]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Harry Styles.
    Ik haalde de pet van mijn hoofd af, die Caitlynn me op had gezegd en luisterde naar de woorden van de regisseur. Als eerste begonnen Caitlynn en Dana en ik moest er uiteindelijk langs lopen.
    Met een verveelde blik loop ik door de school heen, ik wandel rustig door de gangen heen en kijk even om me heen. Ik zie twee meisjes bij de kluisjes staan, waarvan eentje aan het zingen is. Wauw, dat klonk kei goed. Ik liep op ze af en keek naar het meisje dat net gestopt was met zingen. 'Wauw, dat klonk echt geweldig!'


    stay safe because I like being alive at the same time as you