• We are the Sterek Alpha's!



    We hebben verschillende 'ships' die al een eigen topic hebben hier op Quizlet, maar Sterek nog niet.

    Wat is Sterek?
    Sterek is een combinatie van de namen Stiles en Derek. Met de namen Stiles en Derek worden twee personages uit het televisieprogramma Teen Wolf bedoeld. Sterek staat dus eigenlijk voor Stiles en Derek als een koppel (ik zeg nu niet dat ze een koppel zijn).

    Sterek-shippers
    PercyWood
    Square
    Cherish
    Bogaert
    Aria
    TeamSterek
    Halinski
    Jetro
    Emrys
    TeamIsaac
    Oswin
    Ellis
    Khione
    Scuttle
    StilesHale
    Kurt
    TICKETTOHELL

    Sterek verhalen
    Abominable Snowman - Sterek One Shots van PercyWood
    Dude, you could have warned me - Sterek drabbles van Square
    Don't be such a sour wolf van Square
    Thanks [EN][NL] van Square
    Little sour wolf van TeamSterek
    I'm the alpha now van TeamSterek
    Words I never said van TeamSterek en TeamStiles
    Werewolves and humans van TeamStiles

    Sterek fanart
    Derek Hale - PercyWood
    Stiles Stilinski - PercyWood
    Sexual Tension - PercyWood
    Ready to fight - PercyWood
    Saving - PercyWood
    Don't be such a Sour Wolf - Square
    Stiles Stilinski - Square
    Stiles & Derek - Square
    Lose My Mind - Square
    Wolf Among Men - Square
    Wallpaper 1 - Square
    Wallpaper 2 - Square
    Wallpaper 3 - Square
    Stiles Chibi - Square
    Derek Chibi - Square
    Van Cherish


    Vertel het me als je Sterek shipt en ik zet je op de lijst.
    Naamsveranderingen doorgeven!
    Zet hier je plaatjes (zelfgemaakt wordt in lijst geplaatst), filmpjes (hetzelfde verhaal) en verhalen neer.


    (Lolryne; deviantart)

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 21:51 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Square schreef:
    (...)

    Sorry? :'D

    Niet jouw schuld, ik denk altijd te moeilijk. In de derde bij aardrijkskunde had ik bij een vraag te moeilijk zitten denken. Ik een heel lulverhaal over toerisme en inkomsten opschrijven, was het gewoon dat de bewoners er niet blij mee waren vanwege natte voeten (ging over water)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik keek naar een filmpje gemaakt door Maggie Stiefvater voor het boek Forever en aan de zijkant staat een Stiles/Derek filmpje O.o


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    Ik keek naar een filmpje gemaakt door Maggie Stiefvater voor het boek Forever en aan de zijkant staat een Stiles/Derek filmpje O.o


    Soms geeft YouTube gewoon opeens suggesties voor dingen die je eerder vaak hebt gekeken. Dat had ik laatste ook - ik was Merlin fanvids aan het kijken, en opeens stond er Sterek bij. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Soms geeft YouTube gewoon opeens suggesties voor dingen die je eerder vaak hebt gekeken. Dat had ik laatste ook - ik was Merlin fanvids aan het kijken, en opeens stond er Sterek bij. :')

    Lol x'D Totaal onrelevant in dat geval


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis


    Die keuze is makkelijk gemaakt Derek :Y)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Heeft iemand een watchlink voor The First Time omg? :c.
    Ik zoek echt al een paar dagen ulgh, al Tyler H's films kan ik wel vinden maar die van Dylan niet :c.


    Derek and Meredith are soulmates.

    PercyWood schreef:


    Die keuze is makkelijk gemaakt Derek :Y)


    Not die duh c: .


    Derek and Meredith are soulmates.

    Halinski schreef:
    Heeft iemand een watchlink voor The First Time omg? :c.
    Ik zoek echt al een paar dagen ulgh, al Tyler H's films kan ik wel vinden maar die van Dylan niet :c.

    Ik kon hem ook niet vinden D:
    En ik heb ook nog de film The last days of Edgar Harding waarin Daniel Sharman een gay personage speelt, die kan ik ook niet vinden D:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    (...)
    Ik kon hem ook niet vinden D:
    En ik heb ook nog de film The last days of Edgar Harding waarin Daniel Sharman een gay personage speelt, die kan ik ook niet vinden D:


    Ulgh, misschien moeten we gewoon wachten. Ik heb echt al op meer als 10 van mijn sites gekeken, non :c.
    Wanneer is die film uitgekomen? Misschien is hij nog te nieuw, net zoals The First Time dus. ;c


    Derek and Meredith are soulmates.

    Halinski schreef:
    Heeft iemand een watchlink voor The First Time omg? :c.
    Ik zoek echt al een paar dagen ulgh, al Tyler H's films kan ik wel vinden maar die van Dylan niet :c.


    Ik heb wel al een paar posts op Tumblr gezien met stukjes van de film, maar de hele film nog nergens. Hij is ook nog maar net uit; zelfs als je hem nu al ergens zou kunnen vinden, is het waarschijnlijk een verschrikkelijk slechte kwaliteit omdat iemand het met een iPod heeft opgenomen in de bioscoop.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ik heb wel al een paar posts op Tumblr gezien met stukjes van de film, maar de hele film nog nergens. Hij is ook nog maar net uit; zelfs als je hem nu al ergens zou kunnen vinden, is het waarschijnlijk een verschrikkelijk slechte kwaliteit omdat iemand het met een iPod heeft opgenomen in de bioscoop.


    Yep, denk het ook, helaas. Maar ja, wachten is dus onze enige keuze :c. Haha, ja, heel tumblr stond ook al vol met post over een watchlink xd.


    Derek and Meredith are soulmates.

    Halinski schreef:
    (...)

    Ulgh, misschien moeten we gewoon wachten. Ik heb echt al op meer als 10 van mijn sites gekeken, non :c.
    Wanneer is die film uitgekomen? Misschien is hij nog te nieuw, net zoals The First Time dus. ;c

    The last days of Edgar Harding? Die kwam in 2010 uit...
    Welke sites heb jij allemaal? Ik heb er maar twee, kan ik daar even kijken :Y)
    En anders heb ik pech


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    (...)
    The last days of Edgar Harding? Die kwam in 2010 uit...
    Welke sites heb jij allemaal? Ik heb er maar twee, kan ik daar even kijken :Y)
    En anders heb ik pech


    Ik gebruik meestal de sites uit dit forum. Vooral 1channel en solarmovie, en buiten dat heb ik er nog een paar , maar soms moet je daarvoor betalen. Niet dat ik dat doe, haha, de gratis films alleen (: .


    Derek and Meredith are soulmates.

    Halinski schreef:
    (...)

    Ik gebruik meestal de sites uit dit forum. Vooral 1channel en solarmovie, en buiten dat heb ik er nog een paar , maar soms moet je daarvoor betalen. Niet dat ik dat doe, haha, de gratis films alleen (: .

    Die hebben hem ook niet D:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    (...)
    Die hebben hem ook niet D:


    Yeah ze hebben now is good van Dakota Fanning ookal niet. :c
    Misschien is ie nooit verschenen op dvd of heeft niemand de moeite gedaan om het op te nemen ofzo? D: .


    Derek and Meredith are soulmates.