• We are the Sterek Alpha's!



    We hebben verschillende 'ships' die al een eigen topic hebben hier op Quizlet, maar Sterek nog niet.

    Wat is Sterek?
    Sterek is een combinatie van de namen Stiles en Derek. Met de namen Stiles en Derek worden twee personages uit het televisieprogramma Teen Wolf bedoeld. Sterek staat dus eigenlijk voor Stiles en Derek als een koppel (ik zeg nu niet dat ze een koppel zijn).

    Sterek-shippers
    PercyWood
    Square
    Cherish
    Bogaert
    Aria
    TeamSterek
    Halinski
    Jetro
    Emrys
    TeamIsaac
    Oswin
    Ellis
    Khione
    Scuttle
    StilesHale
    Kurt
    TICKETTOHELL

    Sterek verhalen
    Abominable Snowman - Sterek One Shots van PercyWood
    Dude, you could have warned me - Sterek drabbles van Square
    Don't be such a sour wolf van Square
    Thanks [EN][NL] van Square
    Little sour wolf van TeamSterek
    I'm the alpha now van TeamSterek
    Words I never said van TeamSterek en TeamStiles
    Werewolves and humans van TeamStiles

    Sterek fanart
    Derek Hale - PercyWood
    Stiles Stilinski - PercyWood
    Sexual Tension - PercyWood
    Ready to fight - PercyWood
    Saving - PercyWood
    Don't be such a Sour Wolf - Square
    Stiles Stilinski - Square
    Stiles & Derek - Square
    Lose My Mind - Square
    Wolf Among Men - Square
    Wallpaper 1 - Square
    Wallpaper 2 - Square
    Wallpaper 3 - Square
    Stiles Chibi - Square
    Derek Chibi - Square
    Van Cherish


    Vertel het me als je Sterek shipt en ik zet je op de lijst.
    Naamsveranderingen doorgeven!
    Zet hier je plaatjes (zelfgemaakt wordt in lijst geplaatst), filmpjes (hetzelfde verhaal) en verhalen neer.


    (Lolryne; deviantart)

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 21:51 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    TeamSterek schreef:
    (...)
    "so every week leading up to the kickoff .." tot de eerste aflevering echt opgenomend word denk ik (:


    O, dat zou ook kunnen. Maar ik denk eigenlijk dat ze met "kickoff" het begin van het nieuwe seizoen bedoelen - dat leek mij tenminste logischer, al begin ik nu te twijfelen. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    O, dat zou ook kunnen. Maar ik denk eigenlijk dat ze met "kickoff" het begin van het nieuwe seizoen bedoelen - dat leek mij tenminste logischer, al begin ik nu te twijfelen. :')

    Dat zou ik in eerste instantie ook denken, maar aangezien ze het nieuwe seizoen pas in June 2013 starten, lijkt me dat sterk. (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik blijf maar sterek fic recs vinden dus ik dacht, laat ik het delen :Y).

    tadam.


    Derek and Meredith are soulmates.

    Halinski schreef:
    Ik blijf maar sterek fic recs vinden dus ik dacht, laat ik het delen :Y).

    tadam.

    He, dank je (: Ik was alweer bijna door mijn eigen leesvoer heen x'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik moet met school een presentatie doen over een boek en ik heb dus foto's neergezet van hoe ik de personage's zag. En ik zie Erica, de Erica nadat ze gebeten is, echt als één van de personages. x'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    Ik moet met school een presentatie doen over een boek en ik heb dus foto's neergezet van hoe ik de personage's zag. En ik zie Erica, de Erica nadat ze gebeten is, echt als één van de personages. x'D


    Haha, dat ken ik. Het is echt lastig om schoolwerk te doen als er iets in zit wat overduidelijk bij een of ander fandom hoort. :'D

    [ bericht aangepast op 25 okt 2012 - 16:33 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Yes! Mijn Teen Wolf dvds zijn er eindelijk! *\o/*


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    TeamSterek schreef:
    Yes! Mijn Teen Wolf dvds zijn er eindelijk! *\o/*


    Finally! It took so long omg. ;o


    Derek and Meredith are soulmates.

    Square schreef:
    (...)

    Haha, dat ken ik. Het is echt lastig om schoolwerk te doen als er iets in zit wat overduidelijk bij een of ander fandom hoort. :'D

    Ik ging Trailers zoeken voor de eerste twee boeken van de trilogie die er dus niet bij horen en ik kwam trailers tegen met teen wolf. Ik zocht een plaatje om mijn powerpoint mee te beginnen (en het is een boek over weerwolven (wolves of mercy falls trilogy)) en toen kwam ik Isaac en Derek tegen O.o


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    TeamIsaac-->IsaacLahey

    En hoi mensen!


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Halinski schreef:
    (...)

    Finally! It took so long omg. ;o

    Yeah indeed.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Heeft een van jullie eigenlijk ook On Fire gelezen, het Teen Wolf boek? :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Heeft een van jullie eigenlijk ook On Fire gelezen, het Teen Wolf boek? :'D

    Nee D:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    (...)
    Nee D:


    Het heeft een heleboel Sterek momenten. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Het heeft een heleboel Sterek momenten. :'D

    Dear God, ik moet dat boek lezen O.o


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis