• We are the Sterek Alpha's!



    We hebben verschillende 'ships' die al een eigen topic hebben hier op Quizlet, maar Sterek nog niet.

    Wat is Sterek?
    Sterek is een combinatie van de namen Stiles en Derek. Met de namen Stiles en Derek worden twee personages uit het televisieprogramma Teen Wolf bedoeld. Sterek staat dus eigenlijk voor Stiles en Derek als een koppel (ik zeg nu niet dat ze een koppel zijn).

    Sterek-shippers
    PercyWood
    Square
    Cherish
    Bogaert
    Aria
    TeamSterek
    Halinski
    Jetro
    Emrys
    TeamIsaac
    Oswin
    Ellis
    Khione
    Scuttle
    StilesHale
    Kurt
    TICKETTOHELL

    Sterek verhalen
    Abominable Snowman - Sterek One Shots van PercyWood
    Dude, you could have warned me - Sterek drabbles van Square
    Don't be such a sour wolf van Square
    Thanks [EN][NL] van Square
    Little sour wolf van TeamSterek
    I'm the alpha now van TeamSterek
    Words I never said van TeamSterek en TeamStiles
    Werewolves and humans van TeamStiles

    Sterek fanart
    Derek Hale - PercyWood
    Stiles Stilinski - PercyWood
    Sexual Tension - PercyWood
    Ready to fight - PercyWood
    Saving - PercyWood
    Don't be such a Sour Wolf - Square
    Stiles Stilinski - Square
    Stiles & Derek - Square
    Lose My Mind - Square
    Wolf Among Men - Square
    Wallpaper 1 - Square
    Wallpaper 2 - Square
    Wallpaper 3 - Square
    Stiles Chibi - Square
    Derek Chibi - Square
    Van Cherish


    Vertel het me als je Sterek shipt en ik zet je op de lijst.
    Naamsveranderingen doorgeven!
    Zet hier je plaatjes (zelfgemaakt wordt in lijst geplaatst), filmpjes (hetzelfde verhaal) en verhalen neer.


    (Lolryne; deviantart)

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 21:51 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Halinski schreef:
    (...)

    Yeah ze hebben now is good van Dakota Fanning ookal niet. :c
    Misschien is ie nooit verschenen op dvd of heeft niemand de moeite gedaan om het op te nemen ofzo? D: .

    Guess so D:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis


    Nomnomnom, I didn't feel bored at all! :Y)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Oh. My. God.


    “Scott, my buddy, my bro, my best friend…”

    “Stiles, what are you planning this time?”

    “I am wounded! Why do you always assume I plan something? Well… okay, so I overheard the paintings gossiping about a corpse in the woods. We should go and take a look!”

    “Stiles, I have Quidditch practice, and Finstock said that if I lose anymore house points, he’ll even ban me from the bench! And I always end up losing house points when you have “a plan”.”

    “Those air quotes are harsh, dude.”


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Is het raar dat ik deze nu na ga tekenen, terwijl ik eigenlijk aan het schrijven was aan mijn Isaac Lahey verhaal dat nog niet is geactiveerd?


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik heb al de hand van Derek en vrijwel heel Stiles :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    En klaar!


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    Is het raar dat ik deze nu na ga tekenen, terwijl ik eigenlijk aan het schrijven was aan mijn Isaac Lahey verhaal dat nog niet is geactiveerd?

    Ook een Isaac aan het schrijven?:Y) Dan ben jij de derde geloof ik xD


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    IsaacLahey schreef:
    (...)Ook een Isaac aan het schrijven?:Y) Dan ben jij de derde geloof ik xD

    Jup, maar ik ben er nu al een week mee bezig en ik zit pas bij hfst 2 dus voorlopig staat de mijne nog niet online


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    (...)
    Jup, maar ik ben er nu al een week mee bezig en ik zit pas bij hfst 2 dus voorlopig staat de mijne nog niet online
    ik ben aan drie aan het schrijven, maar eerst moet mijn ander verhaal af!


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    IsaacLahey schreef:
    (...)ik ben aan drie aan het schrijven, maar eerst moet mijn ander verhaal af!

    Ik schrijf aan zo veel verhalen tegelijkertijd. Nee, het is bij dit verhaal, ik weet wat er gaat gebeuren alleen ik kan het niet nu al laten gebeuren. Dat is het nadeel. Ik moet eerst nog een opening van een restaurant laten plaatsvinden, Isaac en Mya die met elkaar praten etc.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    (...)
    Ik schrijf aan zo veel verhalen tegelijkertijd. Nee, het is bij dit verhaal, ik weet wat er gaat gebeuren alleen ik kan het niet nu al laten gebeuren. Dat is het nadeel. Ik moet eerst nog een opening van een restaurant laten plaatsvinden, Isaac en Mya die met elkaar praten etc.
    aah die van mij zitten in detention you kknow it right?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Geloof het of niet, maar Stiles' neus was eigenlijk het moeilijkste gedeelte van deze tekening. Ik heb er zo'n tien minuten over gedaan voordat ik besloot dat ik het maar beter gewoon simpel kon houden. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Geloof het of niet, maar Stiles' neus was eigenlijk het moeilijkste gedeelte van deze tekening. Ik heb er zo'n tien minuten over gedaan voordat ik besloot dat ik het maar beter gewoon simpel kon houden. :')


    Naawh dies leuk ^^


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    TeamSterek schreef:
    (...)
    Naawh dies leuk ^^


    Derek and Meredith are soulmates.


    Cool, neat, swell -Cry