• We are the Sterek Alpha's!



    We hebben verschillende 'ships' die al een eigen topic hebben hier op Quizlet, maar Sterek nog niet.

    Wat is Sterek?
    Sterek is een combinatie van de namen Stiles en Derek. Met de namen Stiles en Derek worden twee personages uit het televisieprogramma Teen Wolf bedoeld. Sterek staat dus eigenlijk voor Stiles en Derek als een koppel (ik zeg nu niet dat ze een koppel zijn).

    Sterek-shippers
    PercyWood
    Square
    Cherish
    Bogaert
    Aria
    TeamSterek
    Halinski
    Jetro
    Emrys
    TeamIsaac
    Oswin
    Ellis
    Khione
    Scuttle
    StilesHale
    Kurt
    TICKETTOHELL

    Sterek verhalen
    Abominable Snowman - Sterek One Shots van PercyWood
    Dude, you could have warned me - Sterek drabbles van Square
    Don't be such a sour wolf van Square
    Thanks [EN][NL] van Square
    Little sour wolf van TeamSterek
    I'm the alpha now van TeamSterek
    Words I never said van TeamSterek en TeamStiles
    Werewolves and humans van TeamStiles

    Sterek fanart
    Derek Hale - PercyWood
    Stiles Stilinski - PercyWood
    Sexual Tension - PercyWood
    Ready to fight - PercyWood
    Saving - PercyWood
    Don't be such a Sour Wolf - Square
    Stiles Stilinski - Square
    Stiles & Derek - Square
    Lose My Mind - Square
    Wolf Among Men - Square
    Wallpaper 1 - Square
    Wallpaper 2 - Square
    Wallpaper 3 - Square
    Stiles Chibi - Square
    Derek Chibi - Square
    Van Cherish


    Vertel het me als je Sterek shipt en ik zet je op de lijst.
    Naamsveranderingen doorgeven!
    Zet hier je plaatjes (zelfgemaakt wordt in lijst geplaatst), filmpjes (hetzelfde verhaal) en verhalen neer.


    (Lolryne; deviantart)

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 21:51 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Can't find it, sorry. Als ik hem tegenkom zal ik hem gelijk hier posten


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    Can't find it, sorry. Als ik hem tegenkom zal ik hem gelijk hier posten


    Geeft niet hoor. Op Tumblr is het inderdaad een beetje hopeloos als je gewoon zomaar moet zoeken. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)


    Aan de ene kant ben ik het wel met jullie eens, maar aan de andere kant is Stiles ook juist zo'n sterk personage omdat hij nauwelijks erkenning krijgt of vraagt voor wat hij allemaal doet. Hij doet het gewoon, zonder te verwachten dat hij er iets voor terug zal krijgen. Hij zou eigenlijk zelfs helemaal niets te maken hoeven te hebben met al het bovennatuurlijk dat er in Beacon Hills gebeurt, maar hij is er toch steeds weer voor iedereen die hem nodig heeft en stort zich constant in het gevaar om anderen te redden - zelfs Derek, die hij zeker in het begin niet eens mag. Stiles is eigenlijk ook 'maar' een mens in die wereld vol weerwolven en kanima's en hunters en andere monsters. Hij lijkt niet echt gevaarlijk, zeker niet tussen al die klauwen en scherpe tanden, maar dat is júíst wat hem sterk maakt. Iedereen die hem tegenkomt onderschat hem, want in een wereld met zoveel fysiek geweld wordt mentale kracht heel snel weggecijferd.
    Juist omdat hij dus zo weinig erkenning krijgt, kan hij zijn eigen geweldige zelf zijn. Ik hoop stiekem ook echt dat het Alpha pack hem zal onderschatten, want dan zal hij juist eens kunnen laten zien hoe awesome hij is.

    Hmm, ik denk dat ze hem op de een of andere manier pijn zullen doen en dat Derek dan in de beschermings mode springt ofzo (: EN dan stoken ze Derek en Scott tegen elkaar op zodat Stiles moet kiezen of zo :W -Wat wel voor Scott zal zijn, want ze zijn like bff's sinds forever-. En dan sluit Derek zich aan bij the alpha pack en gaat Stiles hem missen en... okay dit zal dus zo niet in het echt gebeuren maar goed :3 We kunnen dromen en fanfic's schrijven :Y)


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    O God. Ik heb de laatste vier uur besteed aan het schrijven van een 2.5k fic voor mijn eigen post van eerder vandaag.

    Het enige wat ik eigenlijk echt wil is dat Derek hem ervoor bedankt. Het hoeft niet eens groots of uitgebreid te zijn, maar een simpele "Thanks" en Stiles die het een beetje verbaasd en opgelaten wegwuift zou mij zo blij maken.
    Ah, misschien moet ik dat moment maar gewoon uitschrijven. :'D

    Ik heb hem nu af, wat op zich best wel awesome is omdat ik al heel lang niet meer zoveel achter elkaar heb geschreven, maar nu is het opeens tien voor vier 's nachts. Er is dus blijkbaar niets gekomen van mijn plannen om voor de verandering eens vroeg naar bed te gaan. Sterek is ruining my life. (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    O God. Ik heb de laatste vier uur besteed aan het schrijven van een 2.5k fic voor mijn eigen post van eerder vandaag.
    (...)
    Ik heb hem nu af, wat op zich best wel awesome is omdat ik al heel lang niet meer zoveel achter elkaar heb geschreven, maar nu is het opeens tien voor vier 's nachts. Er is dus blijkbaar niets gekomen van mijn plannen om voor de verandering eens vroeg naar bed te gaan. Sterek is ruining my life. (no_chears)

    Haha dat ken ik, als hij op Q staat kan ik dan een linkje krijgen? ^^


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    TeamSterek schreef:
    (...)
    Haha dat ken ik, als hij op Q staat kan ik dan een linkje krijgen? ^^


    Ik zal sowieso hier een linkje posten. ^^
    Waarschijnlijk komt hij vanavond online - ik moet eerst nog een keer alles doorlezen en al de vreemde zinnen eruit halen die nog logisch klonken toen ik half sliep. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ik zal sowieso hier een linkje posten. ^^
    Waarschijnlijk komt hij vanavond online - ik moet eerst nog een keer alles doorlezen en al de vreemde zinnen eruit halen die nog logisch klonken toen ik half sliep. (krul)

    Yeah, ik snap wat je bedoeld. (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.


    Omnomnom, nieuwe computer achtergrond.
    Ik ben alweer bezig met een Sterek one shot O.o


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Het is een 3-shot geworden, en het is eigenlijk meer een soort pre-Sterek dan echt Sterek. Maar goed, hier zijn de linkjes. Ik heb het origineel in het Engels geschreven, maar ik heb hem ook naar het Nederlands vertaald voor mensen die daar de voorkeur aan geven. (krul)



    [ bericht aangepast op 23 okt 2012 - 18:39 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Het is een 3-shot geworden, en het is eigenlijk meer een soort pre-Sterek dan echt Sterek. Maar goed, hier zijn de linkjes. Ik heb het origineel in het Nederlands geschreven, maar ik heb hem ook naar het Nederlands vertaald voor mensen die daar de voorkeur aan geven. (krul)




    Origineel Engels of Nederlands? Want het lijkt me stug dat je hem vertaald van Nederlands naar Nederlands x'D
    Ik zal ze erbij zetten.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    (...)
    Origineel Engels of Nederlands? Want het lijkt me stug dat je hem vertaald van Nederlands naar Nederlands x'D
    Ik zal ze erbij zetten.


    Oeps, hehe. Het origineel was Engels. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Oeps, hehe. Het origineel was Engels. ^^

    Ik heb een abo bij de Engelse :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Square schreef:
    Het is een 3-shot geworden, en het is eigenlijk meer een soort pre-Sterek dan echt Sterek. Maar goed, hier zijn de linkjes. Ik heb het origineel in het Engels geschreven, maar ik heb hem ook naar het Nederlands vertaald voor mensen die daar de voorkeur aan geven. (krul)




    Abo :Y)


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.