• Beste users!
    Binnenkort komt er een pagina op Quizlet, waar de geschiedenis van Quizlet.nl te lezen is. Leuk voor de (nieuwe) leden om een keertje te lezen ^^. Nu willen we jullie vragen of jullie nog gebeurtenissen weten die belangrijk zijn geweest in de geschiedenis van Quizlet.nl! Wat heeft er nu vooral voor gezorgd dat Quizlet is zoals het nu is? En dit gaat niet over bepaalde personen of stories die in een bepaalde tijd ontzettend populair waren of bans waar veel ophef over was. Het gaat hier over gebeurtenissen zoals dat Quizlet series kreeg, en daarna stories, en dat Quizlet een forum kreeg! En wat recenter natuurlijk het nieuwe design. Als je iets weet, meldt het hier, en misschien wordt het wel in het verhaal verwerkt! Het liefst met de (precieze) datum erbij, alsjeblieft [:

    Ik vind dat Gaby een plaatsje verdiend. En wat is er leuk aan zo'n pagina, kun je net zo goed de hele changelog doorlezen .__.

    De crash van twee jaar geleden?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik had laatst een topic geopend met allemaal oude dingen van Q genaamd: Old Q stuff


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    owja, die crash inderdaad, die verkiezingen misschien.
    En ik denk ook de Tokio Hotel en JB periode ook geholpen hebben.


    -

    ANIC schreef:
    Ik vind dat Gaby een plaatsje verdiend. En wat is er leuk aan zo'n pagina, kun je net zo goed de hele changelog doorlezen .__.


    En dit gaat niet over bepaalde personen of stories die in een bepaalde tijd ontzettend populair waren.

    De changelog staat niet alles in. Zo'n pagina is overzichtelijker. Het kan leuk zijn om eens van die bepaalde feitjes te lezen. Zoals dat je vroeger kon nomineren bijvoorbeeld. Volgens mij heeft 30% van de actieve Quizletbevolking het maar meegemaakt.

    Jullie kunnen je misschien hierdoor tot leuke suggesties laten inspireren. Of zeggen: "Oh, dat moet leuk geweest zijn, kunnen we dat niet terughalen?"

    CyberLord schreef:
    Ik had laatst een topic geopend met allemaal oude dingen van Q genaamd: Old Q stuff


    We vragen suggesties, geen topics. =P
    Als we daar suggesties moeten zoeken, konden we beter niet eens een hulptopic starten, maar gewoon op ons eigen dingen uitwerken. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)

    We vragen suggesties, geen topics. =P
    Als we daar suggesties moeten zoeken, konden we beter niet eens een hulptopic starten, maar gewoon op ons eigen dingen uitwerken. =)

    Scandal, daarin heb ik een paar concrete dingen in gezet. Dat bedoelde ik ermee.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Pfft, even denken. Ik zit hier nog niet zo lang (bijna twee jaar, inmiddels) dus ik kan me alleen wat recentere veranderingen herinneren. Dat het Golden Membership hier kwam, dat je samen verhalen kon schrijven... O, en dat een hele tijd geleden iedereen plotseling (per ongeluk) een banoptie had en dat niemand echt wist wat hij/zij ermee moest. :W Uiteindelijk bleek hij niet te werken (dacht ik) maar daar was wel wat ophef over. En inderdaad de crash en al die hoofdstukken die weer gevonden moesten worden. ><


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Pfft, even denken. Ik zit hier nog niet zo lang (bijna twee jaar, inmiddels) dus ik kan me alleen wat recentere veranderingen herinneren. Dat het Golden Membership hier kwam, dat je samen verhalen kon schrijven... O, en dat een hele tijd geleden iedereen plotseling (per ongeluk) een banoptie had en dat niemand echt wist wat hij/zij ermee moest. :W Uiteindelijk bleek hij niet te werken (dacht ik) maar daar was wel wat ophef over. En inderdaad de crash en al die hoofdstukken die weer gevonden moesten worden. ><

    Dat bannen was van 1 april :')


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Wiarda schreef:
    Pfft, even denken. Ik zit hier nog niet zo lang (bijna twee jaar, inmiddels) dus ik kan me alleen wat recentere veranderingen herinneren. Dat het Golden Membership hier kwam, dat je samen verhalen kon schrijven... O, en dat een hele tijd geleden iedereen plotseling (per ongeluk) een banoptie had en dat niemand echt wist wat hij/zij ermee moest. :W Uiteindelijk bleek hij niet te werken (dacht ik) maar daar was wel wat ophef over. En inderdaad de crash en al die hoofdstukken die weer gevonden moesten worden. ><

    Die banoptie was de 1 april grap van de mods^^


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Amused schreef:
    (...)
    Die banoptie was de 1 april grap van de mods^^

    Ohja, nou weet ik het weer. Aardig veel mensen trapten er wel in (waaronder ik). :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Het eerste waar ik aan dacht was Hale, maar jullie zoeken geen onderwerpen over personen. Maar voor de rest zou ik het niet weten... Maar wel een heel leuk idee trouwens!

    Vooral de periodes van Tokio Hotel, Harry Potter, Twilight, daarna Justin Bieber en nu One Direction.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    De TH filter (29 september 2009 is deze verplaatst - 9 oktober 2009 verwijderd - en in augustus 2008 bestond hij al (vind geen exacte datum)) die de site traag liet lopen en de awards op zondag (april 2008 kon je voor het eerst op de genomineerden stemmen - 26 augustus 2008 zijn ze stopgezet).

    [ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 17:28 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Amused schreef:
    (...)
    Die banoptie was de 1 april grap van de mods^^
    Dat was zo niet geslaagd. :'D


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    De komst van de mods/bèta's/bemiddelaars?
    De komst van twee admins, in plaats van één?


    "Well, well. Look who we've got here!"