• Beste users!
    Binnenkort komt er een pagina op Quizlet, waar de geschiedenis van Quizlet.nl te lezen is. Leuk voor de (nieuwe) leden om een keertje te lezen ^^. Nu willen we jullie vragen of jullie nog gebeurtenissen weten die belangrijk zijn geweest in de geschiedenis van Quizlet.nl! Wat heeft er nu vooral voor gezorgd dat Quizlet is zoals het nu is? En dit gaat niet over bepaalde personen of stories die in een bepaalde tijd ontzettend populair waren of bans waar veel ophef over was. Het gaat hier over gebeurtenissen zoals dat Quizlet series kreeg, en daarna stories, en dat Quizlet een forum kreeg! En wat recenter natuurlijk het nieuwe design. Als je iets weet, meldt het hier, en misschien wordt het wel in het verhaal verwerkt! Het liefst met de (precieze) datum erbij, alsjeblieft [:

    De verandering van series naar stories, de komst van de beta's, de grote crash. Ik heb nooit al mijn dingen teruggevonden...


    Food.

    4 december 2008 = Aurelia en CR7 werden de eerste bemiddelaars op Quizlet


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    3 augustus 2009 waren de series verdwenen en kon je hoofdstukken plaatsen in stories.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Voordat er badges waren kon je sterren verdienen ofzo. Maximaal 5. Ik weet niet helemaal precies meer hoe dat zat, te lang geleden :$


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Yuliette schreef:
    Voordat er badges waren kon je sterren verdienen ofzo. Maximaal 5. Ik weet niet helemaal precies meer hoe dat zat, te lang geleden :$

    Dat waren niveau's. :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Misschien staat er nog wel wat info bij Changelog onderaan de pagina. =)

    Wat een leuk idee!


    Pretty is just a pretty word.

    De staking. :Y)


    -

    Het verraad van de mods. :Y)


    Your make-up is terrible

    CyberLord schreef:
    (...)
    Scandal, daarin heb ik een paar concrete dingen in gezet. Dat bedoelde ik ermee.

    Sorry als het vervelend overkwam. =)

    Dat kan, maar waarschijnlijk ook wat in het topic zelf. Persoonlijk zie ik het niet zitten om dat topic opnieuw door te lezen. Misschien dat Krull daar wel tijd voor heeft. Maar ik was de luie mod aan het uithangen en vind het dus gemkkelijker als jullie gewoon dingetjes posten in plaats van dat wij moeten zoeken. =P

    Maar de niveaus is nog wel een leuk idee! De voorganger van de badges, alleen waren deze van een lage drempel. De badges zijn al wat hoger van drempel, maar nog steeds zijn er velen die onzindingen aanmaken om aan hun badges te geraken. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Hale. (cat)


    26 - 02 - '16

    Leuk idee. (cat) Maar ik denk niet dat ik iets weet...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    - De komst van het Forum!
    - De flood aan 'de-sfeer-is-verpest'-topics
    - Ehh, ik had nog een idee, vergeten --'


    Tijd voor koffie.

    One direction infenction.


    26 - 02 - '16

    - Het begin van quizlet :3
    - De lijst die inderdaad online kwam :3


    Tijd voor koffie.