• Beste users!
    Binnenkort komt er een pagina op Quizlet, waar de geschiedenis van Quizlet.nl te lezen is. Leuk voor de (nieuwe) leden om een keertje te lezen ^^. Nu willen we jullie vragen of jullie nog gebeurtenissen weten die belangrijk zijn geweest in de geschiedenis van Quizlet.nl! Wat heeft er nu vooral voor gezorgd dat Quizlet is zoals het nu is? En dit gaat niet over bepaalde personen of stories die in een bepaalde tijd ontzettend populair waren of bans waar veel ophef over was. Het gaat hier over gebeurtenissen zoals dat Quizlet series kreeg, en daarna stories, en dat Quizlet een forum kreeg! En wat recenter natuurlijk het nieuwe design. Als je iets weet, meldt het hier, en misschien wordt het wel in het verhaal verwerkt! Het liefst met de (precieze) datum erbij, alsjeblieft [:

    Wiarda schreef:
    (...)
    Deze was uitgelekt door een hacker en toen kwam er een hele discussie. Eerst ontkenden de mods, daarna gaven ze toe en sindsdien hebben een paar users zo hun twijfels bij de moderators.


    Jep. :\

    [ bericht aangepast op 22 okt 2012 - 11:37 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Deze was uitgelekt door een hacker en toen kwam er een hele discussie. Eerst ontkenden de mods, daarna gaven ze toe en sindsdien hebben een paar users zo hun twijfels bij de moderators.


    Ouch, dat moet pijn hebben gedaan bij een aantal mensen.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    (...)

    Ouch, dat moet pijn hebben gedaan bij een aantal mensen.

    Dat deed het ook, zeker omdat de hacker geen screenshots van de redenen waarom die users op de lijst stonden had gemaakt. Maar aan de andere kant kan ik me ook best voorstellen dat dat ook ontzettend hard was voor de moderators; die lijst was privé met een reden, het was nooit hun bedoeling om mensen te kwetsen.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Dat deed het ook, zeker omdat de hacker geen screenshots van de redenen waarom die users op de lijst stonden had gemaakt. Maar aan de andere kant kan ik me ook best voorstellen dat dat ook ontzettend hard was voor de moderators; die lijst was privé met een reden, het was nooit hun bedoeling om mensen te kwetsen.

    Op mijn screenshot stond een reden hoor? "Zorgt soms voor ruzie op het forum en zou misschien ook wel dingen doorvertellen". Ik heb al eeuwen geen ruzie meer gemaakt, nooit echt ruzie gemaakt als je het mij vraagt en dingen door vertellen doe ik niet. Dus dat deed inderdaad pijn. Maar goed, het is geweest en het boeit me niet meer. Volgende keer doe ik gewoon weer mee.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Op mijn screenshot stond een reden hoor? "Zorgt soms voor ruzie op het forum en zou misschien ook wel dingen doorvertellen". Ik heb al eeuwen geen ruzie meer gemaakt, nooit echt ruzie gemaakt als je het mij vraagt en dingen door vertellen doe ik niet. Dus dat deed inderdaad pijn. Maar goed, het is geweest en het boeit me niet meer. Volgende keer doe ik gewoon weer mee.

    Niet bij iedereen stond een reden. De redenen van sommige users waren besproken in het topic en stonden niet bij hun naam, wat weer tot twijfels en woede leidde. Maar goed, ik zal er nu over ophouden, want het is natuurlijk ook niet zo leuk om eindeloos over dit onderwerp door te gaan terwijl er ook een hoop leuks in de geschiedenis van Quizlet is gebeurd.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Op mijn screenshot stond een reden hoor? "Zorgt soms voor ruzie op het forum en zou misschien ook wel dingen doorvertellen". Ik heb al eeuwen geen ruzie meer gemaakt, nooit echt ruzie gemaakt als je het mij vraagt en dingen door vertellen doe ik niet. Dus dat deed inderdaad pijn. Maar goed, het is geweest en het boeit me niet meer. Volgende keer doe ik gewoon weer mee.


    En ik omdat ik mijn best niet deed als beta-reader, terwijl ik nooit beta-reader ben geweest. Maar dat doet er verder niet toe, maar aangezien men het nog vaak over de lijst heeft en ik het toch wel opvat als een belangrijke gebeurtenis in de geschiedenis van Quizlet, zou ik het niet eens zo gek vinden als ie erbij komt.


    i put the fun in funeral

    Wiarda schreef:
    (...)
    Niet bij iedereen stond een reden. De redenen van sommige users waren besproken in het topic en stonden niet bij hun naam, wat weer tot twijfels en woede leidde. Maar goed, ik zal er nu over ophouden, want het is natuurlijk ook niet zo leuk om eindeloos over dit onderwerp door te gaan terwijl er ook een hoop leuks in de geschiedenis van Quizlet is gebeurd.

    Helemaal met je eens :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ahri schreef:
    (...)

    Ik sta op de vierde plek en ik heb ze eerlijk verdient, al die gedichten die ik eerst had heb ik verwijderd omdat ik ze toch niets vond en ik ga binnenkort proberen om zelf gedichten te gaan maken. Ik vind het gewoon belachelijk, eigenlijk heb ik zin om haar voor de gein in te gaan halen of zo.

    Ik heb daar nooit echt naar gekeken, maar ik vind het leuk om polls te maken^^


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    (...)
    Ik heb daar nooit echt naar gekeken, maar ik vind het leuk om polls te maken^^


    Oh, lol, bij polls sta ik niet meer op de 4e plek. :'D
    Bij badges wel. Lol.


    26 - 02 - '16

    De eerste keer dat users invloed hadden op verkiezingen van een functie op Quizlet. *O*


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Uppsala schreef:
    De eerste keer dat users invloed hadden op verkiezingen van een functie op Quizlet. *O*

    Hoeveel invloed we precies hebben vraag ik me af, maar goed.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Hoeveel invloed we precies hebben vraag ik me af, maar goed.


    Quizlet als democratie. (wbw) En anders als mijlpaal, het maakt niet uit, ik kan het beter bijdragen dan laten terwijl het wellicht wel de moeite waard is om op de pagina te komen. Het glas is halfvol, jongens. c:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Memoria schreef:
    (...)
    Diegene is gewoon bezig om bij alles op nummer 1 te staan, vindt ze blijkbaar erg belangrijk.(;
    Ik vindt het eerlijk gezegd geen gedichten, de meeste zijn quotes. Maar ja, als ze het zo graag wilt..^^

    Ze heeft zelf haar profiel in de spotlight gezet, het enige wat er stond was met koeienletters: meeste polls, en meeste gedichten


    •*• Lululu •*•

    Interceptor schreef:
    (...)
    Ze heeft zelf haar profiel in de spotlight gezet, het enige wat er stond was met koeienletters: meeste polls, en meeste gedichten


    Dat heb ik ook gezien ja.


    26 - 02 - '16

    Ahri schreef:
    (...)

    Dat heb ik ook gezien ja.

    Wel als ze dat zo graag wilt moet ze het maar doen he:'D
    Maar we zijn hier niet om over een user te praten:c
    Misschien is is het leuk om alle designs naast elkaar te zetten, zodat je het verschil ziet?


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."