• Beste users!
    Binnenkort komt er een pagina op Quizlet, waar de geschiedenis van Quizlet.nl te lezen is. Leuk voor de (nieuwe) leden om een keertje te lezen ^^. Nu willen we jullie vragen of jullie nog gebeurtenissen weten die belangrijk zijn geweest in de geschiedenis van Quizlet.nl! Wat heeft er nu vooral voor gezorgd dat Quizlet is zoals het nu is? En dit gaat niet over bepaalde personen of stories die in een bepaalde tijd ontzettend populair waren of bans waar veel ophef over was. Het gaat hier over gebeurtenissen zoals dat Quizlet series kreeg, en daarna stories, en dat Quizlet een forum kreeg! En wat recenter natuurlijk het nieuwe design. Als je iets weet, meldt het hier, en misschien wordt het wel in het verhaal verwerkt! Het liefst met de (precieze) datum erbij, alsjeblieft [:

    Memoria schreef:
    (...)
    Wel als ze dat zo graag wilt moet ze het maar doen he:'D
    Maar we zijn hier niet om over een user te praten:c
    Misschien is is het leuk om alle designs naast elkaar te zetten, zodat je het verschil ziet?


    Dat vind ik een super idee ;3


    26 - 02 - '16

    Ahri schreef:
    (...)

    Dat vind ik een super idee ;3

    Hehe(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik weet dat ik de aanzet heb gegeven, maar plaats hier suggesties. Als je verder over de grootsheidswaanzin via badges/topleden wil praten, maar er dan maar een klachttopic van. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Oh oh, die goede oude tijd toen het Forum er nét was.


    your eyes are like stars in the night.

    Oh, wat een leuk idee! Ik ga dat zeker lezen, want dan weet ik eindelijk een beetje van er vroeger gebeurde. Ik zit nog maar iets van een jaar op Q, dus ik weet niet veel spannends. Misschien kunnen jullie iets laten zien hoe Quizlet er in een aller oudeste begin uitzag. Hoeveel leden waren er? En wie? En hoe waren de mensen toen? En waren de meisjes altijd al in de meerderheid en was deze site ook bedoeld voor jongeren?

    16-18 januari 2009 modstaking


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pyromancer schreef:
    16-18 januari 2009 modstaking

    Haha, echt? Waarom was er een staking? C:


    Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year.

    Brynjar schreef:
    (...)
    Haha, echt? Waarom was er een staking? C:
    Het werk van de mods werd niet gewaardeerd en sommige mensen vonden mods overbodig. Toen de mods staakten waren hier hevige rellen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    De respectweek :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    -heeft niet heel het topic doorgelezen, slecht he?-

    De Awards? Dat was in het begin van 2008 ofzo, misschien al vroeger? Nu wordt dat door Rutger enzo gedaan, maar toen kon je geloof ik stemmen. Nominaties zijn al wel eerder genoemd, dat had ik wel gezien. =)

    Edit: Met 'door Rutger' bedoel ik natuurlijk automatisch. Tenminste, ik neem aan dat dat automatisch gaat.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 22:32 ]


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Pyromancer schreef:
    (...)Het werk van de mods werd niet gewaardeerd en sommige mensen vonden mods overbodig. Toen de mods staakten waren hier hevige rellen.


    Oh, jeez, dat weet ik nog, was laatst aan het teruglezen. Toen gingen de mods ook stout doen en meerellen. (Die accounts bestaan nog. De mijne tenminste. =x)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Barnabas schreef:
    De crash van twee jaar geleden?

    idd, er zijn daardoor nog altijd losse hoofdstukjes te vinden. En de kudoknop natuurlijk.
    De sterren die in badges zijn omgezet.
    De hypes; Tokio Hotel, Harry Potter, Twilight, Justin Bieber, the Hungergames (die waren hier al groot voordat de film uitwas), One Direction....
    De verschillende wedstrijden die nu gestaakt zijn; foto vd maand, template wedstrijd.


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Fennec schreef:
    (...)
    idd, er zijn daardoor nog altijd losse hoofdstukjes te vinden. En de kudoknop natuurlijk.
    De sterren die in badges zijn omgezet.
    De hypes; Tokio Hotel, Harry Potter, Twilight, Justin Bieber, the Hungergames (die waren hier al groot voordat de film uitwas), One Direction....
    De verschillende wedstrijden die nu gestaakt zijn; foto vd maand, template wedstrijd.
    IOTM bestaat nog steeds hoor. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Horizons schreef:
    (...)IOTM bestaat nog steeds hoor. (:

    xD wist ik niet:$
    btw, staat het samenschrijven van stories er al bij? Daarvoor werden er namelijk vaak accounts aangemaakt die dan van 2 users waren om dat te doen, maar dat had risico's.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 11:07 ]


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    SaphireStar schreef:
    -heeft niet heel het topic doorgelezen, slecht he?-

    De Awards? Dat was in het begin van 2008 ofzo, misschien al vroeger? Nu wordt dat door Rutger enzo gedaan, maar toen kon je geloof ik stemmen. Nominaties zijn al wel eerder genoemd, dat had ik wel gezien. =)

    Edit: Met 'door Rutger' bedoel ik natuurlijk automatisch. Tenminste, ik neem aan dat dat automatisch gaat.

    Je bedoelt de topleden? Dat is wat anders dan de awards van toen. De topleden zijn objectief zegmaar (het meeste in aantal), en de awards van toen was vanwege populariteit. Maar de topleden zijn inderdaad automatisch.

    Maar er worden hier goede dingen genoemd (Y)