• Beste users!
    Binnenkort komt er een pagina op Quizlet, waar de geschiedenis van Quizlet.nl te lezen is. Leuk voor de (nieuwe) leden om een keertje te lezen ^^. Nu willen we jullie vragen of jullie nog gebeurtenissen weten die belangrijk zijn geweest in de geschiedenis van Quizlet.nl! Wat heeft er nu vooral voor gezorgd dat Quizlet is zoals het nu is? En dit gaat niet over bepaalde personen of stories die in een bepaalde tijd ontzettend populair waren of bans waar veel ophef over was. Het gaat hier over gebeurtenissen zoals dat Quizlet series kreeg, en daarna stories, en dat Quizlet een forum kreeg! En wat recenter natuurlijk het nieuwe design. Als je iets weet, meldt het hier, en misschien wordt het wel in het verhaal verwerkt! Het liefst met de (precieze) datum erbij, alsjeblieft [:

    De hacker. Hoe staat het daar eigenlijk mee?


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Scandal schreef:
    (...)
    Sorry als het vervelend overkwam. =)

    Dat kan, maar waarschijnlijk ook wat in het topic zelf. Persoonlijk zie ik het niet zitten om dat topic opnieuw door te lezen. Misschien dat Krull daar wel tijd voor heeft. Maar ik was de luie mod aan het uithangen en vind het dus gemkkelijker als jullie gewoon dingetjes posten in plaats van dat wij moeten zoeken. =P

    Maar de niveaus is nog wel een leuk idee! De voorganger van de badges, alleen waren deze van een lage drempel. De badges zijn al wat hoger van drempel, maar nog steeds zijn er velen die onzindingen aanmaken om aan hun badges te geraken. =P

    Degene die op de eerste plek staat qua gedichten. Weet je wat die heeft als gedichten? Quotes en gedichten van 1/2 regels die je niet eens een gedicht mag noemen. Dat kan toch niet?

    PercyWood schreef:
    De hacker. Hoe staat het daar eigenlijk mee?

    Ook een goede vraag :Y)

    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 20:27 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik dacht meteen aan 'De Crash' :'D


    Caution first, always.

    CyberLord schreef:
    Degene die op de eerste plek staat qua gedichten. Weet je wat die heeft als gedichten? Quotes en gedichten van 1/2 regels die je niet eens een gedicht mag noemen. Dat kan toch niet?

    Diegene is gewoon bezig om bij alles op nummer 1 te staan, vindt ze blijkbaar erg belangrijk.(;
    Ik vindt het eerlijk gezegd geen gedichten, de meeste zijn quotes. Maar ja, als ze het zo graag wilt..^^

    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 20:31 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    (...)
    Diegene is gewoon bezig om bij alles op nummer 1 te staan, vindt ze blijkbaar erg belangrijk.(;
    Ik vindt het eerlijk gezegd geen gedichten, de meeste zijn quotes. Maar ja, als ze het zo graag wilt..^^

    Ze heeft ook alle badges. Vindt je het gek? *kijkt naar haar polls*


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    CyberLord schreef:
    (...)
    Ook een goede vraag :Y)

    Ik weet het. Het zijn allemaal onzindingen. Maar ik denk niet dat wij er veel aan kunnen doen want ik denk dat zo goed als alles daarvan mag. Ik heb het niet allemaal gecontroleerd ofzo, maar ik denk dat al wat ze gemaakt heeft in principe mag. En tjah, als zij er zelf zo trots op is om onoriginele creaties online te zetten, is dat haar volste recht. Al hopen we dat de rest van Quizlet wel een niveau hoger wil.

    Maar ik hoef niet veel te zeggen, ik heb ook veel ongeveer dezelfde polls.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Barnabas schreef:
    De crash van twee jaar geleden?


    Is die serieus alweer twee jaar geleden? o.O
    OT: behalve de duidelijke dingen heb ik geen idee, maar het is wel een leuk idee!


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    PercyWood schreef:
    (...)
    Ze heeft ook alle badges. Vindt je het gek? *kijkt naar haar polls*


    Ik sta op de vierde plek en ik heb ze eerlijk verdient, al die gedichten die ik eerst had heb ik verwijderd omdat ik ze toch niets vond en ik ga binnenkort proberen om zelf gedichten te gaan maken. Ik vind het gewoon belachelijk, eigenlijk heb ik zin om haar voor de gein in te gaan halen of zo.


    26 - 02 - '16

    De lijst (cat)
    Vind wel dat die een plaatsje verdient.


    i put the fun in funeral

    Descartes schreef:
    De lijst (cat)
    Vind wel dat die een plaatsje verdient.


    Welke lijst hebben jullie het aldoor over? Ik heb wel wat gemist in mijn jaartje afwezigheid....


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    (...)

    Welke lijst hebben jullie het aldoor over? Ik heb wel wat gemist in mijn jaartje afwezigheid....
    Ik vermoed de lijst van tijdens de modverkiezing.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pyromancer schreef:
    (...)Ik vermoed de lijst van tijdens de modverkiezing.


    Wat voor lijst?


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    (...)

    Wat voor lijst?


    Daar hadden een aantal mods de mensen op gezet die niet geschikt waren bevonden om mod te worden.


    26 - 02 - '16

    Ik zit al 1 jaar op Q en er is niet echt veel gebeurd denk ik. (alleen het Hale gebeuren, maar da's een persoon :'D)

    [ bericht aangepast op 22 okt 2012 - 11:36 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Ahri schreef:
    (...)

    Daar hadden een aantal mods de mensen op gezet die niet geschikt waren bevonden om mod te worden.

    Deze was uitgelekt door een hacker en toen kwam er een hele discussie. Eerst ontkenden de mods, daarna gaven ze toe en sindsdien hebben een paar users zo hun twijfels bij de moderators.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.